Forum

Anbefal spil til mig

Generelt snak om Playstation og services.

Indlægaf Rytteren » ons 21 okt 2009 00:19

Krisgebis skrev:Mange tak for de gode forslag og kan se der er sneget sig en del multiplats herind også (de fleste har jeg allerede gennemført på boksen, men glad for folk i begge lejre kan nyde dem).

De spil jeg specifikt har nævnt er, som c-storm også gætter på, titler jeg enten allerede har skaffet, eller titler der alligevel er must-haves for mig :-)

Jeg er normalt ikke til jrpg, men elsker rpg (crpg eller wrpg eller hvad man nu vil kalde det). Mit problem med jrpg er deres kampsystemer (både mmorpg-wannabe'sne og de turbaserede sorter), og deres storytelling tradition giver mig hovedpine (som regel fjollede plot, med barnlige karakterer og pinlig dialog). Vil dog lige se på Folklore og Valkyrie hvis de ikke rammer mine kritikpunkter :-)


Valkyria er godtnok et japansk srpg blandet med fps.
dog bør du prøve det da det jo "retfærdigt nok" har fået priser fra højre og venstre. havde dog et lort salg i starten af sin levetid. men dette er dog ændret. der er nogle fede dlc til spillet. blandt andet en hvor man for lidt af historien fra fjendens side
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf hudhud » søn 15 nov 2009 18:45

Tekken 6
wwe 10
hudhud
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 78 gæster