Forum

Anbefal spil til mig

Generelt snak om Playstation og services.

Anbefal spil til mig

Indlægaf Krisgebis » tirs 20 okt 2009 13:33

Hej Folks.

Jeg har lige købt mig en slim, så er kun lige begyndt at tage hul på PS3'ens forunderlige univers. Ville derfor høre jer garvede brugere om evt. spil i kunne anbefale mig. Jeg er åben overfor både PSN og retail titler, så bare kom.

Dog lige to ting i bør overveje før i giver et forslag.
1. Køber mine multiplats til min xbox, så dem behøver i ikke at anbefale.

2. Følgene titler er overflødige at anbefale:
Resistance 1&2
Uncharted 1&2
Killzone 2
Little Big Planet
Demon's souls
Metal Gear Solid

Håber i kan hjælpe mig i retning af klasse titlerne :-) I må også gerne give en kort begrundelse.
På forhånd tak -Krisgebis
Krisgebis
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Indlægaf Dummiz » tirs 20 okt 2009 13:36

Så må det blive Infamous Virkelig godt spil. kan ikke lige sætte en finger på det men tjek endelig anmeldelsen af spillet her på siden :)

Af PSN spil syntes jeg at Fat Princess og battlefield 1943 også er værd at tage med :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Ponduus » tirs 20 okt 2009 13:59

Dead Space er også værd at nævne. Et sci-fi horror spil som fungere temmelig godt i mine øjne :)
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf c-storm » tirs 20 okt 2009 14:03

Hvad stil kan du lide?
Jeg synes du skal tage et kig på de 2 eksklusive titler: Folklore og Valkyria Chronicles.
c-storm
Niveau 4
 
Indlæg: 411

Brugeravatar

Indlægaf DeX » tirs 20 okt 2009 14:31

Af lidt ældre titler. Prototype, Assassions Creed og Resident Evil 5
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Muddi/Moussa » tirs 20 okt 2009 14:46

du skulle virkelig prøve det nye batman spil. det er virkelig en af de fedeste titler i år .
Always In 1st Place;D
Muddi/Moussa
Niveau 2
 
Indlæg: 165


Indlægaf Krisp » tirs 20 okt 2009 16:11

Hvis du er til platform spil, så burde du også prøve Ratchet and Clank: Tools of Destruction.

PSN:
Burnout Paradise
Wipeout HD
Fat Princess
Battlefield 1943
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf gnazz » tirs 20 okt 2009 18:19

Bionic Commando Rearmed:
har aldrig spillet det før det kom på psn, og hold kæft det er underholdende!

Puzzle street fighter:
ved ik om det kun er US account der kan k'be det men det er også en klassiker man skal ege :D
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf Justin Anthony » tirs 20 okt 2009 19:10

Han skriver ingen multiplatform spil :roll: (er jo også klart, da de alle er bedre til X360 :twisted:)

Kun eksklusive spil til PS3'eren.

Men infamous er rigtig godt
Justin Anthony
Niveau 1
 
Indlæg: 51


Indlægaf Rytteren » tirs 20 okt 2009 19:29

Justin Anthony skrev:Han skriver ingen multiplatform spil :roll: (er jo også klart, da de alle er bedre til X360 :twisted:)

Kun eksklusive spil til PS3'eren.

Men infamous er rigtig godt


sikke da noget vrøvl. multiplatspil for højre scores på ps3en her i 2009 ;)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Rytteren » tirs 20 okt 2009 21:43

men der er dog et hav af ekslusive jrpgs til ps3en. og et hav på vej. ellers vil jeg da sige du skal prøve at få fat i trine.

kan man få en begrundelse for hvorfor du ikke ønsker de spil du har nævnt. syntes da spil som MGS IV og demons souls er must own.
det samme kan selvfølgelig siges om de andre.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf c-storm » tirs 20 okt 2009 21:50

Rytteren skrev:kan man få en begrundelse for hvorfor du ikke ønsker de spil du har nævnt. syntes da spil som MGS IV og demons souls er must own.
det samme kan selvfølgelig siges om de andre.


Mon ikke det er fordi han allerede har hørt om dem, og leder efter andre som ikke står på hans julegave liste? ;)
c-storm
Niveau 4
 
Indlæg: 411

Brugeravatar

Indlægaf Blade dk » tirs 20 okt 2009 21:50

my horse and me 2
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Indlægaf Krisgebis » tirs 20 okt 2009 23:53

Mange tak for de gode forslag og kan se der er sneget sig en del multiplats herind også (de fleste har jeg allerede gennemført på boksen, men glad for folk i begge lejre kan nyde dem).

De spil jeg specifikt har nævnt er, som c-storm også gætter på, titler jeg enten allerede har skaffet, eller titler der alligevel er must-haves for mig :-)

Jeg er normalt ikke til jrpg, men elsker rpg (crpg eller wrpg eller hvad man nu vil kalde det). Mit problem med jrpg er deres kampsystemer (både mmorpg-wannabe'sne og de turbaserede sorter), og deres storytelling tradition giver mig hovedpine (som regel fjollede plot, med barnlige karakterer og pinlig dialog). Vil dog lige se på Folklore og Valkyrie hvis de ikke rammer mine kritikpunkter :-)
Krisgebis
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Indlægaf DeX » ons 21 okt 2009 00:10

Justin Anthony skrev:Han skriver ingen multiplatform spil :roll: (er jo også klart, da de alle er bedre til X360 :twisted:)

sådan en kommentar burde gi en ban...
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Erroneus og 93 gæster