Forum

Uncharted 2 spørgsmål

Generelt snak om Playstation og services.

Uncharted 2 spørgsmål

Indlægaf RSkaanning » man 26 okt 2009 13:53

Jeg har lige et spørgsmål ang uncharted 2. Jeg prøver at gennemføre det på svær, men det går ikke så godt. Så mit spørgsmål er så om man kan gå ind i butik i menuen og vælge det våben jeg vil have og evig ammo. og stadig få guld trophy for at gennemføre det på svær? Vil nemlig ikke gøre det hvis man ikke kan..
RSkaanning
Niveau 4
 
Indlæg: 485


Indlægaf FunteXDK » man 26 okt 2009 14:03

Jeg troede først at shoppen blev åbnet når man havde gennemført crushing, men den er åben hos dig nu?

- Og jeg er næsten helt sikker på at jeg læste på ps3trophies.org at det ikke gjorde noget ved trophies at bruge "snyd" som at købe våben i shoppen, gøre nate hurtigere osv.
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf RSkaanning » man 26 okt 2009 14:11

Jeg havde først gennemført det på let. og efter jeg gjorde det kunne jeg gå ind i butik... Men vil lige være helt sikker inden jeg gør noget.. Ville ikke være så sjovt at starte forfra igen..
RSkaanning
Niveau 4
 
Indlæg: 485


Indlægaf andeo1707 » man 26 okt 2009 14:21

Du får dit trophy JA, men du skal først gennemføre spillet på HARD for at få lov til at købe og bruge disse våben på HARD.
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf xireuz » man 26 okt 2009 14:22

Jeg mener du skal have gennemført sværhedsgraden før du kan bruge våben fra store i den sværhedsgrad. Dvs du skal have gennemført hard før du kan købe våben og bruge i hard.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf RSkaanning » man 26 okt 2009 14:27

Synes bare jeg kan gå ind og vælge de våben jeg gerne vil have midt i spillet... Den spørges også i starten af spillet om den skal gemme skattene. Og det siger jeg bare ja til.. Det skal jeg måske ikke gøre?
RSkaanning
Niveau 4
 
Indlæg: 485


Indlægaf andeo1707 » man 26 okt 2009 14:45

RSkaanning, det skal du gøre under alle omstændigheder. Så du ikke skal gå rundt og lede efter skatte på hver gennemspilning.
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf RSkaanning » man 26 okt 2009 14:52

Okay.. :D tak for hjælpen
RSkaanning
Niveau 4
 
Indlæg: 485



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 84 gæster