Forum

Problem med consol ved registrering

Generelt snak om Playstation og services.

Problem med consol ved registrering

Indlægaf kaffebønnen » lør 31 okt 2009 19:47

Kære alle

Jeg har købt en PS3 brugt og har problemer med tilslutningen. Når jeg tænder siger den, at jeg skal registrere consol via USB og trykke på ps-knappen. Når jeg gør det, sker der imidlertid absolut ingenting... Har nogen haft samme problem? Gør jeg noget forkert? Eller har nogen nogle tip til, hvad jeg kan gøre?

:shock:

Mange hilsner
kaffebønnen
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf Excellon » lør 31 okt 2009 19:53

hmm du skal bare sætte controlleren i din PS3 med det usb kabel der hører med og så trykke på PS knappen på controlleren... Så skulle det virke...
Excellon
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Indlægaf kaffebønnen » lør 31 okt 2009 19:58

Det er netop det, jeg gør... Og desværre virker det ikke.... Der sker ikke noget, når jeg trykker på controleren. Først blinkede de fire knapper. Så tænkte jeg, at man måske skulle oplade først. Så slukkede knapperne og der sker stadig ikke en prut! ØV!
kaffebønnen
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf xireuz » lør 31 okt 2009 20:04

På undersiden af controlleren lige til højre for skruen i midten er der et lille hul hvor reset-knappen er. Prøv med noget tyndt (fx en papirclips) at trykke på den. Kan ikke helt huske hvordan man resetter den men prøv at trykke på reset-knappen mens controlleren er slukket og tændt, med og uden usb kabel osv. Alle de kombinationer du lige kan komme på.
Når den er blevet resettet burde du kunne connecte ved at sætte usb-kabel i ps3 og trykke på ps-knappen.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 79 gæster