Forum

Den næste PS3 firmware Update?

Generelt snak om Playstation og services.

Den næste PS3 firmware Update?

Indlægaf Sevuz » tors 12 nov 2009 12:48

Jeg læste for noget tid siden, at Sony var på vej med en ret stor update til PS3'en

1. Bl.a. Blu-ray afspilnings problemer som er sket efter 3.01

2. Cross-game voice chat

Nr. 1
Ved jeg er god nok, da jeg selv (og læst på deres forum blog) at dette har været et problem for en del (dog mest dem med PS3 fat)

Nr. 2
Dette har været et ønske for mange i lang tid. Men da Sony åbenbart er tonedøv, så har vi ikke set det endnu.

Jeg har google og søgt som bare pokker for noget mere info om denne vente update. Men fandt intet.

Er der nogle her der har viden om vor vidt, vi får en stor update til PS3 i år?

PS. HOLD JER TIL EMNE
Steam tag: Sevuz

Billede
Sevuz
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Indlægaf Rytteren » tors 12 nov 2009 12:55

super. endnu en tråd om firmware update. søg inden du poster. vi har to - tre tråde om dette.

tror faktisk selv jeg har lavet en... om firmware 3.10

de sidste nyheder om dette er at man skal kunne bruge facebook fra xmb'en... det håber jeg er falsk, da ps3en har en browser.. så hvad fanden skulle det gøre godt for.

med hensyn til cross game chat. så længe der er ingame voice chat er jeg ligeglad. men det vil da ikke skade.
fra at alle sider mente det skulle komme, er der et par det har taget det i sig igen.
for mig at se bliver det spænende om ham fra ND for ret. han postede jo noget om cross game voice chat for noget tid siden efter Uncharted 2.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Erroneus » tors 12 nov 2009 13:14

Jeg ser ikke noget problem i at de tilføjer facebook support, man er jo ikke tvunget til at bruge det og det nok lidt hurtigere at bruge end at skulle ind i browseren, plus så kan det sikkert også bruges samtidigt med man er i et spil.

Crossgame voice chat arbejder de på, men det kommer ikke i 3.1, som skulle komme i næste uge, da lande som uk, tyskland, spanien osv får video store i slutningen af november..
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Sevuz » tors 12 nov 2009 14:02

Sry" Rytteren" Det ser jeg først nu. beklager at smide en nr. 3 på listen

Billede
Steam tag: Sevuz

Billede
Sevuz
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Indlægaf Rytteren » tors 12 nov 2009 14:22

Sevuz skrev:Sry" Rytteren" Det ser jeg først nu. beklager at smide en nr. 3 på listen

Billede


nej nej nej hvor er den genial :D:D

men ja. 3.10 for nok ikke cross game voice chat..
er nok mest en video store update.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 85 gæster