Forum

PAS PÅ WUPTI

Generelt snak om Playstation og services.

Indlægaf andeo1707 » tors 19 nov 2009 10:20

Fupti skrev:Så er der kommet afslutning i sagen... Wupti kontaktede mig igår og beklagede situationen for de havde prøvet at skrive 4 mails som jeg tilsyneladende ikke havde modtaget da de hverken lå i spam eller indbakke... Heldigvis kunne de sende en mail igennem mens vi snakkede...

Idag har jeg så modtaget de aftalte ting så sagen må anses som afsluttet...

Fortsat god internet handel...


Hvordan har du det så egentlig med at have svinet dem til og så alligevel have fået det som de havde lovet dig?
Wupti er jo en større virksomhed, det sker af og til at de har travlt og overser nogle kunder, hvilket absolut ikke bør ske alt for ofte, men når de nu alligevel har løst problemet synes jeg du skylder dem en undskyldning og ikke omvendt.
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf Fupti » tors 19 nov 2009 10:55

andeo1707 skrev:Hvordan har du det så egentlig med at have svinet dem til og så alligevel have fået det som de havde lovet dig?
Wupti er jo en større virksomhed, det sker af og til at de har travlt og overser nogle kunder, hvilket absolut ikke bør ske alt for ofte, men når de nu alligevel har løst problemet synes jeg du skylder dem en undskyldning og ikke omvendt.


Jeg synes ikke jeg har svinet dem til... Jeg har fortalt nogle fakta omkring den sagbehandling jeg har fået hos dem - helt konkredt...

Du synes slet ikke det virker besynderligt, at efter jeg laver dette indlæg i forummet og henviser dem til det, så går der lige en dags tid og så har jeg varene samt de siger, at de har sendt 4 mails som aldrig er nået frem... Men på magisk vis kan han sende en mail igennem uden problemer mens vi snakker i telefon.... (jeg har jo iøvrigt også tidligere modtaget mails uden problemer fra dem)

Jeg har ikke bedt wupti om en undskyldning og forlanger det heller ikke... Jeg har blot bedt dem om at overholde vores aftale og det synes jeg ikke de havde gjort på daværende tidspunkt... Nu er alt faldet på plads og som jeg skriver så anseer jeg derfor sagen som afsluttet...
Fupti
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster