Forum

Hjælp

Generelt snak om Playstation og services.

Hjælp

Indlægaf Katborg » fre 04 dec 2009 22:07

Hey alle!Har et problem jeg håber i kan hjælpe mig med, jeg har netop købe et playstation 3 og vil gerne i gang med den. Problemet er at jeg nu har sluttet den til både med strøm og mit hdmi kabel men jeg kan ikke finde noget billed på skærmen ? Leder alle kanaler igennem, både normale og av- og hd- inputtene. Jeg har tændt den og den står og lyser grønt men intet sker. Jeg har et normalt Philibs Cineos fladskærm. Har også prøvet med det medfølgende scart stik men intet virker, hvad skal jeg gøre ?!?!
Katborg
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf Rotjen » fre 04 dec 2009 22:24

Mit nye Phillips fjernsyn skal have konsoller installeret ved at rode rundt i menuerne (på tv'et).

Prøv også at læse manualen til dit fjernsyn, måske står der noget om konsoller der :)
Billede
Add mig :D
Rotjen
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Indlægaf Brofelde » fre 04 dec 2009 22:38

Og så skift lige overskriften ;)
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Indlægaf Ponduus » fre 04 dec 2009 22:40

Måske indgangene skal aktiveres først? De skal de i hvert fald på andre tv, men ved ikke om det gælder på Phillips også.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Katborg » fre 04 dec 2009 23:15

Ponduus skrev:Måske indgangene skal aktiveres først? De skal de i hvert fald på andre tv, men ved ikke om det gælder på Phillips også.


Hvordan gør jeg det ? :)
Har kigget i manualen har svært ved at finde noget..
Katborg
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf Katborg » fre 04 dec 2009 23:17

Rotjen skrev:Mit nye Phillips fjernsyn skal have konsoller installeret ved at rode rundt i menuerne (på tv'et).

Prøv også at læse manualen til dit fjernsyn, måske står der noget om konsoller der :)


"Rode rundt i menuerne", hvordan gjorde du ?
Er helt lost på hvordan jeg skal komme videre, og har lige inversteret i Fifa 10.
Katborg
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf Rotjen » fre 04 dec 2009 23:31

Katborg skrev:
Rotjen skrev:Mit nye Phillips fjernsyn skal have konsoller installeret ved at rode rundt i menuerne (på tv'et).

Prøv også at læse manualen til dit fjernsyn, måske står der noget om konsoller der :)


"Rode rundt i menuerne", hvordan gjorde du ?
Er helt lost på hvordan jeg skal komme videre, og har lige inversteret i Fifa 10.

Hvis din fjernbetjening har en "Home" knap (evt med et billede af et lille hus) så tryk på den, og så kommer der en menu over ting der er koblet til. I den menu burde der gerne være noget der hedder "add your devices". Vælg den og find vej derfra :)
Billede
Add mig :D
Rotjen
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Indlægaf Katborg » fre 04 dec 2009 23:43

Der er desværre ingen "home" knap. Men nu har jeg til mit tv, via et dvi/hd stik .. Nu står der bare "Video format understøttes ikke" Når jeg tænder for HD
Katborg
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf Ponduus » lør 05 dec 2009 10:46

Katborg skrev:
Ponduus skrev:Måske indgangene skal aktiveres først? De skal de i hvert fald på andre tv, men ved ikke om det gælder på Phillips også.


Hvordan gør jeg det ? :)
Har kigget i manualen har svært ved at finde noget..


Det gælder sikkert ikke for Phillips så. Ellers ville det uden tvivl have stået i manualen :)

Prøv at tage et kig på Flatpanels.dk og se om de ikke kan hjælpe dig derinde.
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf SnoobyFly » lør 05 dec 2009 12:52

Vil nok anbefale dig at ringe ind til Phillips kundeservice, hvis problemet ikke kan løses på andre måder. De burde da kunne hjælpe dig ;)
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Katborg » lør 05 dec 2009 14:32

Tak for hjælpen, jeg har nu fået det til at virke
snakkede med PS3 kundesupport og så fik vi det til at køre.
Katborg
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf Ponduus » lør 05 dec 2009 14:58

Måske du ville dele løsningen med os? :)
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 58 gæster