Forum

PS3 spildata væk

Generelt snak om Playstation og services.

PS3 spildata væk

Indlægaf SnoobyFly » tirs 08 dec 2009 22:30

Tændte lige min PS3 for at spille lidt Uncharted, men da jeg røg helt ind i spillet ville den have mig til at starte helt forfra på spillet. Hvorfor nu det tænkte jeg. Jeg gik derfor ud af spillet og opdagede, at mine gemte spildata var væk! Dog er indholdet fra mappen "Værktøj til spildata" der stadig, men det er jo totalt ligegyldigt nu. Jeg bemærkede også, at ikonerne på XMBen var enormt lang tid om at loade, da jeg startede maskinen op... Hvad gør jeg nu? Har prøvet at tænde og slukke for den, men det hjælper sjovt nok ikk. Skal jeg ringe til Fona i morgen?? For det er da mystisk :s
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Rytteren » tirs 08 dec 2009 22:39

ting på ps3en kan da kun blive slettet af dig, eller andre der bruger din maskine
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf SnoobyFly » tirs 08 dec 2009 22:45

Ja, det ville jeg da også mene, men hvorfor i alverden er det så væk nu?? :( Det er min egen, så der er ingen andre, der bruger den - desuden har der heller ikke være nogen hjemme hele dagen.
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Krisp » tirs 08 dec 2009 23:04

Surt. :(.

Du har ikke tilfældigvis opdateret Littlebigplanet, såfremt du ejer det? De har varslet at man bør tage backup af sine savegames, da spillet gemmer på en ny måde og det kan medføre tab af savegames. Men ved nu ikke om det påvirker alle saves.

Men uanset hvad, så bør du nok tage backup af dine savegames på en USB stick fremover. Jeg tager selv jævnligt backup af mine saves.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Brofelde » tirs 08 dec 2009 23:13

Rytteren skrev:ting på ps3en kan da kun blive slettet af dig, eller andre der bruger din maskine


Eller hvis der er en software fejl.. Det er set før..
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Indlægaf Rytteren » tirs 08 dec 2009 23:15

Brofelde skrev:
Rytteren skrev:ting på ps3en kan da kun blive slettet af dig, eller andre der bruger din maskine


Eller hvis der er en software fejl.. Det er set før..


er det.. har ikke hørt om det før. nogle eksempler?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Brofelde » tirs 08 dec 2009 23:18

Det er et stykke tid siden jeg læste det på nogle UK forums med folk der har haft problemer med det..

Men udover det kan currupt data også være skyld i noget af det. hvis den er ødelagt så kan den formodenligt ikke ses under game data heller da systemet ikke genkender det som gamedata, men bare alm. random generic data.
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Indlægaf SnoobyFly » tirs 08 dec 2009 23:23

Krisp: Har ikke LittleBigPlanet :) Det eneste spil jeg har lige pt. er faktisk Uncharted 2 :P Og nu er jeg igang med at spille spillet igennem tredje gang (eller er det anden? :-k), så nu gider jeg snart ikk mere!
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 86 gæster