Forum

ps3 hvorfor??

Generelt snak om Playstation og services.

ps3 hvorfor??

Indlægaf zenop » tirs 03 feb 2009 22:54

ja jeg vil gerne have jeres grund til jeg skal købe en ps3 frem for xbox 360 skal jeg være ærlig så synes der er gode spil til begge men er der nogle fordele ved den ene og ulemper ved den anden håber i vil svarer da jeg er meget ny i konsol markedet?
zenop
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf Vinterbird » tirs 03 feb 2009 22:59

1. Kig på de eksklusive titler der siger dig noget.
2. Køb den konsol der tiltrækker dig mest.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf ps2010 » tirs 03 feb 2009 23:00

4usb port i ps3 60gb
ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf Vinterbird » tirs 03 feb 2009 23:04

ps2010 skrev:4usb port i ps3 60gb


Vil du ikke godt være sød og læse indlæggene før du poster?
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Bab » tirs 03 feb 2009 23:04

Bluray drev. Det og GT5P er grunden til at jeg købte min. Jeg ville have en bluray afspiller alligevel, og så slog jeg to fluer med et smæk.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf zenop » tirs 03 feb 2009 23:05

altså spil mæssigt kan jeg se gode titler i begge så det er ikke så meget det. jov jeg fortrækker ps3 men jeg ville nok ikke få brug for blu ray så er den det værd når man ikke bruger den til det og spillene man vil spille er er ligesåmeget på xbox 360 ??
zenop
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf Vinterbird » tirs 03 feb 2009 23:08

zenop skrev:altså spil mæssigt kan jeg se gode titler i begge så det er ikke så meget det. jov jeg fortrækker ps3 men jeg ville nok ikke få brug for blu ray så er den det værd når man ikke bruger den til det og spillene man vil spille er er ligesåmeget på xbox 360 ??


Som sagt, lad være med at kigge på titler der er på begge platforme. Kig udelukkende på det som kun komme på PS3 eksklusivt, og det som kun er at finde på 360. Titler som God of War, Heavy Rain, Killzone, Gears of War osv. Se på de titler, se på hvad der virkelig hiver i dig så du siger "det der, det har jeg satme brug for at spille!", og vælg den konsol der byder på den oplevelse.

Men udover Blu-ray, så er pS3 også en hysterisk god DVD afspiller. Dens upscaler er virkelig sublim.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf zenop » tirs 03 feb 2009 23:08

Bab skrev:Bluray drev. Det og GT5P er grunden til at jeg købte min. Jeg ville have en bluray afspiller alligevel, og så slog jeg to fluer med et smæk.

Bab


jeg må indrømme jeg har aldrig set en blu ray film er det virkelig så lækkert og lige en ting til vil i drenge lige hjælpe mig lidt med om mit tv har noget at sige til hvilken konsol jeg skal have jeg har et http://nordic.lge.com/dk/prodmodeldetai ... el=NOTHING

jeg ved ikke om det har noget at sige. det er self ikke den dyreste full hd model til 40000 kr:D men vil den virke eller er det noget ja lort??
zenop
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf zenop » tirs 03 feb 2009 23:09

Vinterbird skrev:
zenop skrev:altså spil mæssigt kan jeg se gode titler i begge så det er ikke så meget det. jov jeg fortrækker ps3 men jeg ville nok ikke få brug for blu ray så er den det værd når man ikke bruger den til det og spillene man vil spille er er ligesåmeget på xbox 360 ??


Som sagt, lad være med at kigge på titler der er på begge platforme. Kig udelukkende på det som kun komme på PS3 eksklusivt, og det som kun er at finde på 360. Titler som God of War, Heavy Rain, Killzone, Gears of War osv. Se på de titler, se på hvad der virkelig hiver i dig så du siger "det der, det har jeg satme brug for at spille!", og vælg den konsol der byder på den oplevelse.

Men udover Blu-ray, så er pS3 også en hysterisk god DVD afspiller. Dens upscaler er virkelig sublim.


nåårr opskalere den:D så er det jo noget helt andet da jeg har en dvd samling på størrelse med et drivhus:D
zenop
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf ps2010 » tirs 03 feb 2009 23:10

ps3 mega sej spil på
ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf Vinterbird » tirs 03 feb 2009 23:10

zenop skrev:
Bab skrev:Bluray drev. Det og GT5P er grunden til at jeg købte min. Jeg ville have en bluray afspiller alligevel, og så slog jeg to fluer med et smæk.

Bab


jeg må indrømme jeg har aldrig set en blu ray film er det virkelig så lækkert og lige en ting til vil i drenge lige hjælpe mig lidt med om mit tv har noget at sige til hvilken konsol jeg skal have jeg har et http://nordic.lge.com/dk/prodmodeldetai ... el=NOTHING

jeg ved ikke om det har noget at sige. det er self ikke den dyreste full hd model til 40000 kr:D men vil den virke eller er det noget ja lort??


Så længe dit fjernsyn er HD, så får du en god visuel oplevelse uanset konsol.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf zenop » tirs 03 feb 2009 23:17

ok det er dejligt at høre:D men jeg kan da godt se store fordele i ps3 indtil videre kan det så passe de største fordele og ulemper er

fordele

god dvd afspiller
blu ray
blu ray disc til spil
lækkert design
jeg er van til ps controller:D
inbygget trådløst
gratis online
stille
går ikke nær så nemt i stykker???

ulemper
PRISEN!!

ved ikke helt om det passer længere men en video jeg har set har ps3 ikke den bedre grafik som den skulle have iforhold til xbox 360
zenop
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf zenop » tirs 03 feb 2009 23:20

men vis det nu skal være en ps3 f.eks vil det så være et godt køb at købe sådan en brugt jeg mener er de tit halv ødelagte når de har været brugt og er det. det værd at sparer de sidste penge eller helre ofre lidt mere på en splinterny?? til sidst hvad kan man endlig få en fornuftig konsol der ikke går i stykker for på f.eks. dba??
zenop
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf p1co9210 » tirs 03 feb 2009 23:54

Begge konsoller er såment lige gode. Begge har deres ulemper og fordele. Men som der blev skrevet i overstående indlæg, så kig på de eksklusive titler. Grafikken er den samme på begge konsoller, dog har Xbox 360 lidt flere titler end ps3, som spiller i fuld HD, altså 1080p. Jeg har selv en xbox 360, og har haft en ps3. Jeg vaglte udelukkende Xbox 360'en pga. spillene og online delen.

- Du kan sagtens købe en brugt Ps3 så længe den er i "ok" stand og du får bonen med, det samme med Xbox 360 self.
p1co9210
Niveau 3
 
Indlæg: 293
By: Aalborg


Indlægaf arnel925 » ons 04 feb 2009 00:11

personligt købte jeg selv en ps3 pga blu-ray og nogle eksklusive titler... jeg haft 5 xbox 360 som jeg havde købt og solgt hen af vej og det her er så min anden ps3 jeg har nu.... Så en god ide ville være at prøve begge konsoler og se hvilken der siger dig mest. Begge konsoler har + og - ....
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 66 gæster