Forum

afbestilling af forudbestilling

Generelt snak om Playstation og services.

afbestilling af forudbestilling

Indlægaf andeo1707 » man 16 feb 2009 19:14

Hej

hvis man har forudbestilt Killzone 2 fra shopto.net og pengene ikke er trukket, kan man så afbestille det uden problemer og hvordan...
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Re: afbestilling af forudbestilling

Indlægaf tigerdyret » man 16 feb 2009 19:21

andeo1707 skrev:Hej

hvis man har forudbestilt Killzone 2 fra shopto.net og pengene ikke er trukket, kan man så afbestille det uden problemer og hvordan...


Ja det er meget nemt.

Du logger bare ind på din konto, så er der en boks med dine pre-orders i højre side - klik på "view".

Så får du en liste over din(e) pre-order(s), og du kan klikke "cancel pre-order" oppe i højre hjørne ved hver enkelt. Så skal du bare lige bekræfte at du rent faktisk mener det, og så er den afbestilt :) Du får også efterfølgende en bekræftende E-mail :wink:
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Re: afbestilling af forudbestilling

Indlægaf andeo1707 » man 16 feb 2009 19:50

tigerdyret skrev:
andeo1707 skrev:Hej

hvis man har forudbestilt Killzone 2 fra shopto.net og pengene ikke er trukket, kan man så afbestille det uden problemer og hvordan...


Ja det er meget nemt.

Du logger bare ind på din konto, så er der en boks med dine pre-orders i højre side - klik på "view".

Så får du en liste over din(e) pre-order(s), og du kan klikke "cancel pre-order" oppe i højre hjørne ved hver enkelt. Så skal du bare lige bekræfte at du rent faktisk mener det, og så er den afbestilt :) Du får også efterfølgende en bekræftende E-mail :wink:


Aaaah. Det står øverst, det havde jeg jo ikke tænkt på. Nåmen mange tak, :D så sletter jeg den bestilling for UK har release 27, mens vi kan få det den 25. her i Europa :P :P :P
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf Bab » man 16 feb 2009 19:59

Jeg mente at UK ligger i Europa, men de kan jo have flyttet det :wink: :lol:

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: afbestilling af forudbestilling

Indlægaf anlun5 » man 16 feb 2009 20:00

andeo1707 skrev:
tigerdyret skrev:
andeo1707 skrev:Hej

hvis man har forudbestilt Killzone 2 fra shopto.net og pengene ikke er trukket, kan man så afbestille det uden problemer og hvordan...


Ja det er meget nemt.

Du logger bare ind på din konto, så er der en boks med dine pre-orders i højre side - klik på "view".

Så får du en liste over din(e) pre-order(s), og du kan klikke "cancel pre-order" oppe i højre hjørne ved hver enkelt. Så skal du bare lige bekræfte at du rent faktisk mener det, og så er den afbestilt :) Du får også efterfølgende en bekræftende E-mail :wink:


Desværre, release er blevet lavet om til den 27. her i DK..
Aaaah. Det står øverst, det havde jeg jo ikke tænkt på. Nåmen mange tak, :D så sletter jeg den bestilling for UK har release 27, mens vi kan få det den 25. her i Europa :P :P :P
anlun5
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Indlægaf Laffer » man 16 feb 2009 20:02

UK har tit andre release datoer end resten af EU.

http://en.wikipedia.org/wiki/Killzone_2
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Indlægaf anlun5 » man 16 feb 2009 20:03

På coolshop.dk kommer det den 27.
anlun5
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Indlægaf TuXX » man 16 feb 2009 20:14

25 /27 .. man skal nok nok være ligeglad med sine penge for at give 200,- ekstra bare for at få det 2 dage før...
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf Laffer » man 16 feb 2009 20:22

Enig..

Coolshop har to udgaver, den engelsker til overpris og den danske til 599, det er mere end dobbelt så dyrt som ved at vente et par dage og få det fra shopto..
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Indlægaf andeo1707 » man 16 feb 2009 23:23

TuXX skrev:25 /27 .. man skal nok nok være ligeglad med sine penge for at give 200,- ekstra bare for at få det 2 dage før...


Ikke helt, Jeg får det til indkøbspris så det bliver bare 20kr til forskel.

Og folk i UK, altså englændere ser stadigvæk sig selv som værende adskilt fra fastlandet (Europa) og det gives til udtryk i deres politik blandt andet. Af en eller anden grund er releasedatoerne forskellige og det var blot en kombination af disse ting der fik mig til at udtrykke det på den måde :) Det er skam ikke fordi jeg er uvidende for UK's placering og medlemsskab i EU :)
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 81 gæster