Forum

Battle Cars = Screen Tearing ?

Generelt snak om Playstation og services.

Battle Cars = Screen Tearing ?

Indlægaf NintendoB » man 16 feb 2009 21:24

Jeg prøvet her den anden dag at hent demoen af Battle Cars ned for lige at prøve hvad det var for noget. Men da jeg fik liv i spillet og begyndte at kører lidt rundt på banen så jeg at spillet led meget af Screen Tearing så det var sådan lidt en øv fornemmelse for mig.

Men hva siger i ander har spillet Battle Cars et problem med Screen Tearing eller er det kun mig der har oplivet det ?.
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf SoulDecapitate » man 16 feb 2009 21:26

jeg har haft det meget længe , har ikke lagt mærke til noget. Nok fordi jeg ikke har brugt meget tid på det lort.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf NintendoB » man 16 feb 2009 21:32

SoulDecapitate skrev:jeg har haft det meget længe , har ikke lagt mærke til noget. Nok fordi jeg ikke har brugt meget tid på det lort.


Nu heller ikke noget jeg selv kun find på at købe det er da helt sikket men jeg kun bar ikke lad være med at lig mærke til den Screen Tearing der var i spillet. For man kun ikke drejer rundt på banen uden billedet blive rykket helt fra hinanden.
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf NintendoB » ons 18 feb 2009 19:46

Er der ikke ander der har prøvet Battle Cars ?

Vis ja har i så lagt mærke til nogen form for Screen Tearing i spillet for hos mig syntes jeg det er slemt...
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf TuXX » ons 18 feb 2009 20:08

Du skal ind i options og slå "vertical sync" til.. det afhjælper problemet, men det er stadig et lortespil :lol:
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 73 gæster