Forum

Home dansk server?

Generelt snak om Playstation og services.

Home dansk server?

Indlægaf yess » søn 08 mar 2009 14:04

Nogen goe ide'r til en dansk server i Home?
Billede
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Chaui » søn 08 mar 2009 15:00

forstår ikke helt hvad du mener ?
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf yess » søn 08 mar 2009 16:12

Chaui skrev:forstår ikke helt hvad du mener ?
Man kan lave sin egen vennekreds server så man samler sine venner.Feks. pslife og så samles vi der istedet for en blandet landhandel af folk du ikke kender.
Billede
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf yess » søn 08 mar 2009 16:31

Var lige inde og læse lidt, og fandt ud af man skal lave sin egen club, hvorved at man kan inv. 31 af sine venner.

Så det er nok en club jeg leder efter :wink:
Billede
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Bab » søn 08 mar 2009 17:27

Der er masser af klubber, bla. min egen "Dansker klubben".

Som du selv skriver, så kan der kun være 32 i en klub. Jeg har 32 i min klub, og jeg vil gætte på at jeg har ca 100 på venteliste, hvis det kan gøre det.

Så indtil videre er de ikke meget værd.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf yess » søn 08 mar 2009 17:50

Bab skrev:Der er masser af klubber, bla. min egen "Dansker klubben".

Som du selv skriver, så kan der kun være 32 i en klub. Jeg har 32 i min klub, og jeg vil gætte på at jeg har ca 100 på venteliste, hvis det kan gøre det.

Så indtil videre er de ikke meget værd.

Bab
Kan godt se 32 er lidt tyndt,de må vist til at få det antal sat op.
Men er der andre der lige står og mangler 2 i deres club?

Ellers må vi ha oprettet en pslife club :wink:
Billede
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf feinschmecker » søn 08 mar 2009 20:30

Bab skrev:Der er masser af klubber, bla. min egen "Dansker klubben".

Som du selv skriver, så kan der kun være 32 i en klub. Jeg har 32 i min klub, og jeg vil gætte på at jeg har ca 100 på venteliste, hvis det kan gøre det.

Så indtil videre er de ikke meget værd.

Bab


Bab, du plejer ellers at virke som et fornuftigt menneske. Men jeg læser det fuldstændigt som om du er aktiv bruger af Home. Du har endda betalt penge til foretagenet? But why?

Jeg kan kun ræsonnere mig frem til, at nogen må ha' hacket din Pslife-konto og at vedkommende er begyndt at deltage i forummet...

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf Bab » søn 08 mar 2009 20:40

Der findes også spil, hvor du og jeg er uenige, om det er godt eller skidt.

Jeg synes at Home er godt. Der mangler meget, men det kommer. Modsat mange andre, så stiller jeg mig ikke på bagbenene og brokker mig over alt det som folk mener burde være der. Hvis Sony skulle tilføje alt det, som bliver foreslået i deres forum, så ville det tage en time at loade Home. Jeg har købt en klub for 30 kr. mener jeg. Måske lidt mere. Jeg har stadig mit hus og min bil. Jeg er ikke gået fallit af det endnu. Jeg har også planer om at udvide den, når det bliver muligt. Også selvom det koster en afgift.

Jeg følger aktivt med i, hvad der sker i Home, også selvom jeg ikke bruger det så aktivt, som jeg har gjort. Det nyeste med streaming af video bliver spændende at følge. Og når først de "store" som EA og andre begynder at smide deres ting på Home, så bliver det rigtig sjovt.

Udover en hylde med Samorai sværd har jeg ikke købt noget i Home (udover klubben). Og det kommer jeg heller ikke til. Min karakter kan godt gå i det samme tøj i ugevis. Desuden fik jeg en masse gratis tøj under den lukkede Beta.

Så konklusionen er. Home er godt. Og det kan kun blive bedre. Det tager bare lidt længere tid.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Slimjay DK » man 09 mar 2009 15:47

Jeg har godt nok svært ved at se "home" som noget der kan blive godt. Men hvis man er bange for at gå ud og få frisk luft og møde folk, er det vel et meget godt alternativ :) hehe

Syntes det virker meget "tivoli" agtigt, man skal stå i kø for at prøve noget, det vrimler med hormonforstyrret unge avatars som jagter de kvindelige. Når de så for passet en kvindelig avatar op, så flyver det ud med upassende ord ..

for mig er Home = Virtuelt Arto, eller Disney World på speed.
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Indlægaf Bab » man 09 mar 2009 16:15

For dig er Home = Arto, fordi du gør det til det.

Jeg bruger oftest en kvindelig avatar, og bliver også "overfaldet" gang på gang. Men jeg vælger bare at løbe videre.

At det er da klart, at man står i kø, så længe der kun findes få steder, hvor man kan stå i kø. Når udvalget bliver større og større, så kan du sikkert nemt få en plads på bowling banen. Det tager bare noget tid, før vi når dertil.

Men hvis man vælger at se alt med kritiske øjne, så har du helt ret. Så kan Home aldrig blive til noget godt. Der vil altid være noget, som man kan og vil kritisere.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Rytteren » man 09 mar 2009 16:22

hvorfor bruger du en kvindelig avatar??!? med mindre du selvfølgelig ikke er af det mandelig køn (er det tilfældet så se bort fra denne kommentar)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Bab » man 09 mar 2009 16:28

Fordi jeg kan. Ingen af dem jeg kan lave, hverken mandlig eller kvindelig, kommer i nærheden af at ligne mig.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Rytteren » man 09 mar 2009 16:39

Bab skrev:Fordi jeg kan.Bab


super tilgang til tingene :shock:

lige præcis dette er grunden til at det etiske råd og deres fællesgrupper i eu vil havde garanti id tjek (eller hvad fanden de kaldte det) så der ikke er gustne gamle mænd der lader som om de er små piger og opfordre til fyfy ting og den slags. siger selvfølgelig ikke det er det du gør (misforstå mig nu ikke)

kan simpelthen ikke forstå hvad man for udaf dette. medmindre du har et ønske om at være kvinde?? man kan vel få nogle operationer
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Bab » man 09 mar 2009 16:54

Det vil så sige, at jeg heller ikke må spille Heavenly Sword??? Fordi det er jo en kvinde i hovedrollen.

Og jeg overlader det med at opfordre til underernærede teenagere. Det er vist dem som er problemet i Home.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf pauzen » man 09 mar 2009 17:12

Var også kvinde i beta udgaven, men droppede det hurtig da det var utroligt hvad man skulle høre på fra mænd der tror HOME er SEX DATING eller sådan. det må du da også ha oplevet med det navn og katarer Bab.
Men det er vel op til en selv i Home hvilken køn og karter man vælger( Min figur er personlig 10 kg lettere en jeg) Da det ikke er en virkelig profil, hvor mange bruger F.eks deres egne navn på profilen. Men det kunne være fedt hvis man kunne oploade et par billeder af sig selv på EYE og så få smidt et andsigt tilbage der ligner. forstår ikke det ikke er lavet når det er en tusse gammel opfindelse.
Setup: SONY KDL-HX46-723 + SONY KDL-40W5500. + Sony BDP-S480 Blu-Ray Player + Denon 3808CI 7,1 + Dali Blue 7,1 + Benq 7700 HD projektor + 160" lærrede motoriseret + PS3-Fat 3.55-320GB + PS3-Slim 4.41 320GB + PSP-2004 8GB + XBOX 360 20 GB + Sony Xperia Z 2.3.5.
pauzen
Niveau 4
 
Indlæg: 520
By: København K


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 62 gæster