Forum

Home dansk server?

Generelt snak om Playstation og services.

Indlægaf Bab » man 09 mar 2009 18:28

Jo, jeg oplever det ca 20 sekunder efter jeg er kommet på. Men som jeg skrev før. Så løber jeg bare videre. Jeg er der ikke for at date eller score. Det er som du skriver IKKE en virkelig karakter. Desværre er der jo mange, som tror, at det de ser, også er det de får. Så er der ikke plads til grimme mennesker i den virkelige verden.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Rytteren » man 09 mar 2009 20:18

siger bare jeg ser alt for mange problematikker ved at være noget man ikke er i sådan noget som home. (rpg spil som oblevion og HS, der gør du bare som du vil) er bare glad for at sony arbejder på at lave id tjek. så kan man ikke lyve om alder og køn. og det vil fjerne mange problematikker.

Hvordan de gør og mere vigtigt HVORNÅR, det kommer. Det er en helt anden ting. Jeg glæder mig til det.

Men back on topic. Hvis der var et. Tror home kan blive et stort hit, når de store I spilindustrien for lavet deres gamespace. Glæder mig specielt til EAs
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf pauzen » man 09 mar 2009 21:07

Er det et BIG BORTHER HOME samfund du søger? ( nu mener jeg ikke en dårlig virtuel serie på tv 3, men henviser til George Orwells roman 1984) har det ganske fint med at Sony ikke tjekker en i hoved og R.. Hvis de begynder det er det sagnsynligt også slut med US og JP konto. (De kan spore din ip/mac adresse)
Tror nu pædofile svin vælger andre forum/virtuelle verdener en HOME da det nok er det mest usexset man kan foretage sig på sin PS3. og da man sandsynligt ikke kender alder og andre personlige oplysninger på HOME ser jeg ikke noget problem på nuværende tidspunkt. og lad det blive sådan Sony tak.
Du har jo mulighed for at klage til Sony hvis en profil generer dig personligt, de har jo dine oplysninger. (ip/mac adresse)
Senest rettet af pauzen tirs 10 mar 2009 08:19, rettet i alt 1 gang.
Setup: SONY KDL-HX46-723 + SONY KDL-40W5500. + Sony BDP-S480 Blu-Ray Player + Denon 3808CI 7,1 + Dali Blue 7,1 + Benq 7700 HD projektor + 160" lærrede motoriseret + PS3-Fat 3.55-320GB + PS3-Slim 4.41 320GB + PSP-2004 8GB + XBOX 360 20 GB + Sony Xperia Z 2.3.5.
pauzen
Niveau 4
 
Indlæg: 520
By: København K


Indlægaf Rytteren » man 09 mar 2009 22:01

ja nu ser vi. tror pædofile opsøger børn/unge der hvor de er. eventuelt home. hvilket jo er derfor sony laver id haløjet. syntes bare det er latterligt at give sig ud for noget man ikke er. end of.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Bab » man 09 mar 2009 22:16

Det lyder nu mest, som om du er angst for at flirte med en mand, når du er på jagt i Home.

Jeg udgiver mig ikke for noget i Home. Hvis man kunne vælge en bil som avatar, så ville jeg også bruge den. Jeg har 2 mænd og 2 kvinder som avatar, og jeg skifter imellem dem. Home er for mig et info center. Og som det lyder, et score sted for dig.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Rytteren » man 09 mar 2009 22:23

nej desværre ikke lige et score center for mig. tror jeg kæresten ville blive pist over, men hvem ved. men læst en okay god bachelor opgave omkring det virtuelle miljø. og kan nemt se de problemer der i home.

at folk har så mangle mangler i deres eget liv at de har behov for at udgive sig for noget andet, er vel deres problem. for mig er det klamt ulækkert og etisk forkert. og vil sku ikke havde at min søn en eller anden dag (når han bliver gammel nok) oplever at veninde han for gennem et spil viser sig at være vamle gamle mænd. ad!
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf pauzen » man 09 mar 2009 22:28

Hvad mener du? Home har aldrig være ment som en Dating projekt, men derimod et fora hvor PS3 brugere kunne mødes, uden indflydelse af køn, alder og personlige oplysninger. Prøv Fjæsbog hvis du savner sådan. Home er et Sony Sims projekt, ikke et fora hvor personlige oplysninger skal udbedes, men en virtuel verden.
Setup: SONY KDL-HX46-723 + SONY KDL-40W5500. + Sony BDP-S480 Blu-Ray Player + Denon 3808CI 7,1 + Dali Blue 7,1 + Benq 7700 HD projektor + 160" lærrede motoriseret + PS3-Fat 3.55-320GB + PS3-Slim 4.41 320GB + PSP-2004 8GB + XBOX 360 20 GB + Sony Xperia Z 2.3.5.
pauzen
Niveau 4
 
Indlæg: 520
By: København K


Indlægaf Rytteren » man 09 mar 2009 22:52

Ved skam godt det ikke er sådan det skal bruges. og har aldrig sagt at det er sådan det bruges. har sagt at folk kan UDNYTTE det i dens nuverende form. og det skal forhindres! og hvis man kan gøre det med en så lille ting som at man, er den person man enlig er, så er jeg glad for at sony gør noget ved sagen
hvis mænd vil være kvinder. så hyg jer med det i den virkelig verden, det er skam et marked for den slags.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf pauzen » man 09 mar 2009 23:05

Det her er squ for langt ude, har spillet en masse rolle spil osv og har ofte været kvinde. Home er IKKE en profil fra virkeligheden, men et avatar. altså en virtuel verden/person. hvor du har mulighed for at udfolde som man vil. Hvis det var muligt ville jeg være Drags Quen eller Spiderman. det skal hverken du eller Sony bestemme.
Fuck den censur, det beskytter hverken dig eller din datter i dette sammenhæng.
Setup: SONY KDL-HX46-723 + SONY KDL-40W5500. + Sony BDP-S480 Blu-Ray Player + Denon 3808CI 7,1 + Dali Blue 7,1 + Benq 7700 HD projektor + 160" lærrede motoriseret + PS3-Fat 3.55-320GB + PS3-Slim 4.41 320GB + PSP-2004 8GB + XBOX 360 20 GB + Sony Xperia Z 2.3.5.
pauzen
Niveau 4
 
Indlæg: 520
By: København K


Indlægaf Rytteren » man 09 mar 2009 23:12

tja lidt ligeglad, da jeg jo ikke bruger home. syntes bare det er fuckt at voksne mænd har sådan et brændende ønske om at være kvinde. men dem skal der jo også være plads til. held og lykke med det pauzen.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf pauzen » man 09 mar 2009 23:25

Usalig dialog, hvis du ikke kan forsvare dine holding så lad være, og hvis du ikke bruger Home kan jeg slet ikke forstå du bruger energi på tråden. men nogle skal jo brokke sig. Det er klart du gerne må ha en anden mening men så prøv at formulerer det på et lidt højere plan.
Setup: SONY KDL-HX46-723 + SONY KDL-40W5500. + Sony BDP-S480 Blu-Ray Player + Denon 3808CI 7,1 + Dali Blue 7,1 + Benq 7700 HD projektor + 160" lærrede motoriseret + PS3-Fat 3.55-320GB + PS3-Slim 4.41 320GB + PSP-2004 8GB + XBOX 360 20 GB + Sony Xperia Z 2.3.5.
pauzen
Niveau 4
 
Indlæg: 520
By: København K


Indlægaf Rytteren » tirs 10 mar 2009 00:24

siger bare at når vi ved disse hentydninger til ditten og datten, eventuelt aftale af møder så har det jo en effekt. når et barn eller ung for smidt den slags i hovedet ofte nok, så går der noget galt. sådan er det jo med så meget. ellers må du godt lige hive fat i nogle soldater, førtidspensionister, psykisk syg og kontanthjælpsmodtager, også sige at ord ingen indflydelse har på hvordan du fungere.. og herved spare det danske samfund en del penge. og derfor kan man ikke bare være ligeglad med at man måske for sådan nogle henvisninger (at du og jeg er psykisk stærke nok, det er jo fint. men det er alle jo ikke)

udover dette så vil vi jo i det danske samfund hellere forbygge end at heldbrede, så har man jo en opgave om at fjerne de risikofaktorer der er i at folk udøver en form for kriminalitet. dette kan nemt gøres ved at sørge for at folk ikke har mulighed for at "snyde sig yngre eller til et andet køn". vi er så heldige at vi i Danmark har flere barriere at komme over. som sprog og geografisk location. men i usa (som er her forslaget er kommet fra, og sony sagde jo tak) der er sproget ikke umiddelbart en barriere. og ideen med lige at tage et par stater væk, er ikke så slemt for de mennesker der udøver denne form for kriminalitet/terror.

i danmark ville vi ikke kunne fjerne playstation eller adgang til home, (den menneskelige frihed er ukrænkelig) ved ikke om det er anderledes i usa.

så kan ikke forstå hvorfor man heller vil kæmpe for at havde muligheden for at udgive sig som noget andet, herved opretholde de risikofaktorer der er i spil, i stedet for at forbygge den kriminelle adfærd der kan/og er opstået i HOME
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf pauzen » tirs 10 mar 2009 00:49

Du har ret, og tak for du bruger tid på noget du ikke er tilhænger af. Men mener nu ikke det er sony der skal lave lovgivning i de lande hvor de udgiver Home. De laver jo netop de regler for alle kan bruge Home,ellers skal de jo frigive versioner der er støbt til lande region, lov set og regler. så ville der gå år får den danske lovgivning finder tid til at se reglerne i gennem. DVS ingen home i DK før 2030
Så ville der først være noget at brokke sig over.
Setup: SONY KDL-HX46-723 + SONY KDL-40W5500. + Sony BDP-S480 Blu-Ray Player + Denon 3808CI 7,1 + Dali Blue 7,1 + Benq 7700 HD projektor + 160" lærrede motoriseret + PS3-Fat 3.55-320GB + PS3-Slim 4.41 320GB + PSP-2004 8GB + XBOX 360 20 GB + Sony Xperia Z 2.3.5.
pauzen
Niveau 4
 
Indlæg: 520
By: København K


Indlægaf Rytteren » tirs 10 mar 2009 00:53

ja det er jo selvfølgelig et problem. men hvis home først kom i 2030, så ville jeg også havde meget høje forventninger til indholdet ;)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf pauzen » tirs 10 mar 2009 01:03

Også her så er der squ noget vi er enige om. god nat :D
Vi skal jo alle være her alle sammen også selv om vi ikke mener det samme. lol
Setup: SONY KDL-HX46-723 + SONY KDL-40W5500. + Sony BDP-S480 Blu-Ray Player + Denon 3808CI 7,1 + Dali Blue 7,1 + Benq 7700 HD projektor + 160" lærrede motoriseret + PS3-Fat 3.55-320GB + PS3-Slim 4.41 320GB + PSP-2004 8GB + XBOX 360 20 GB + Sony Xperia Z 2.3.5.
pauzen
Niveau 4
 
Indlæg: 520
By: København K


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 68 gæster