Forum

Home dansk server?

Generelt snak om Playstation og services.

Indlægaf yess » tirs 10 mar 2009 03:15

Ok her stiller man et spørgsmål og efterlader jer et par dage, hvorved i går fuldstændig oftopic.

Vi mangler vist en moderator eller to.
Og hvor er det ligegyldigt det i skriver om til og med.

Skal man nu osse føle sig skyldig for at man vælger en tøs i feks. saints row og udstyrer hende med den mindste bodystock i spilhistorien.

I gues not...
Billede
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf pauzen » tirs 10 mar 2009 07:45

Har ofte beskylt Bab for at lave OFF TROPICK men nu er jeg selv en del af lordten.
Men fremover vil min HOME kareter være en Bab(y) Lol
Og prøv bare at score mig drenge.

:oops:
Og til Rytteren vil jeg lige konstatere:
(er både psykisk syg og kontanthjælpsmodtager samt har en home konti, men det bliver der forhåbentligt lavet om på hvis du får dit krav i gennem)
Helt ærligt tror du ikke at folk der (desvære) har sådan lyster tager en tur i svømmeren, frem for at stene HOME?
Selvfølgelig skal vi beskytte vores børn, men tror nu ikke HOME er en trussel...
Senest rettet af pauzen tirs 10 mar 2009 21:18, rettet i alt 1 gang.
Setup: SONY KDL-HX46-723 + SONY KDL-40W5500. + Sony BDP-S480 Blu-Ray Player + Denon 3808CI 7,1 + Dali Blue 7,1 + Benq 7700 HD projektor + 160" lærrede motoriseret + PS3-Fat 3.55-320GB + PS3-Slim 4.41 320GB + PSP-2004 8GB + XBOX 360 20 GB + Sony Xperia Z 2.3.5.
pauzen
Niveau 4
 
Indlæg: 520
By: København K


Indlægaf Rytteren » tirs 10 mar 2009 11:18

beklageligt har jeg gennem min arbejdsplads kendskab til at home bliver misbrugt på det groveste. (og der er da et eller andet med at den type mennesker ofte ønsker annymitet så længe som muligt.) og igen, da den menneskelig frihed er ukrænkelig, og vi kan derved ikke gøre noget før en af de personer jeg nu omtaler (uha tavshedspligt) har en seksuel interaktion som vi fanger dem i. det har vi endnu ikke gjort. og vi kan som sagt ikke tage maskinen fra dem.. ligesom mobiler osv. det er selvfølgelig en pædagogisk opgave at sørge for de ikke bruger HOME på den måde. spørgsmålet er så om man etisk ville kunne forsvare at man bruger sin viden til at manipulere dem til at kun bruge maskinen unnder opsyn, eller kun 3 timer dagligt eller ligende.

og til dem der samligner home med mulighederne i et spil (som sains row). HOME er ikke et spil. Det har sony og SCE London Studio slået fast før. og som førsagt. så hvis i har et behov for at være kvinde, så gør det i jeres spil. har jeg sku intet imod. er bare glad for at sony arbejder på at lave dette id tjek noget. her er et gratis program, du skal bare lige id tjekkes, om du nu er den du er, eller hvordan de vil gøre det. hvis du ikke vil det, så lad vær med at bruge HOME (kæft hvor jeg skifter i stort og småt home)

kan ikke forstå hvorfor man heller vil kæmpe for at havde muligheden for at udgive sig som noget andet, herved opretholde de risikofaktorer der er i spil, i stedet for at forbygge den kriminelle adfærd der kan/og er opstået i HOME.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Bab » tirs 10 mar 2009 12:00

Jeg bliver sku hverken mere eller mindre kvinde ved at have en kvindelig avatar. Det er sådan nogle holdninger der er med til at skabe et forbudsland. Og det er jo lige hvad vi ønsker :?

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Rytteren » tirs 10 mar 2009 12:17

forbudsland.. ja hvis det forhindre overgreb, vold og anden kriminalitet! helt sikkert. vi lever jo i danmark her forbygger vi. og dette indgreb som sony laver er sku fint nok for mig. (Danmark er sku da allerede et forbudsland, vi er socialdemokratisk velfærdssamfund. det du søger er et liberalt velfærdssamfund. her blander staten sig jo udenom. og frihed til at gøre hvad du vil er i højsædet)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Bab » tirs 10 mar 2009 12:54

Jeg ønsker et land, hvor man kan tillade sig at gøre ting, uden at man skal opfattes som pervers. Men åbenbart er det umuligt, når folk ikke kan skelne virkeligheden fra en fantasiverden som Home er.

Og den generalisering du er igang med er helt ude i hampen. Fordi der er nogle tilfælde af perverse personer, gør det ikke hele danmarks befolkning perverse. Uanset hvilken fantasi figur man bruger.

Hvis jeg skulle følge dine holdninger, så må jeg ikke bruge Home. Heller ikke som mand, da jeg gør mig kønnere end jeg er. Det kan opfattes forkert af den 0.5 % kvinder der er på Home. Og det kan vi jo ikke have. Så udover identitetstjek, skal vi også have et foto tjek. Vi må også have en skriftsprøve, så man ikke får andre til at skrive for sig. Så må vi efterhånden være dækket ind.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Rytteren » tirs 10 mar 2009 14:09

bla bla bla. det er sku det eneste jeg kan høre der kommer ud af din mund.

stiller spørgsmålet igen

kan ikke forstå hvorfor man heller vil kæmpe for at havde muligheden for at udgive sig som noget andet, herved opretholde de risikofaktorer der er i spil, i stedet for at forbygge den kriminelle adfærd der kan/og er opstået i HOME.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Bab » tirs 10 mar 2009 14:13

Bla bla bla er det eneste jeg hører dig sige.

Jeg bliver ikke kriminel af Home. Jeg bliver ikke kvinde af at have en kvindelig avatar. Jeg bliver heller ikke til en bil, når jeg spiller Monopoly.

Men du kan åbenbart ikke skelne virkelighed fra fantasi. Og så er ligesom meningsløst at diskutere det mere med dig.

Over and OUT.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Rytteren » tirs 10 mar 2009 14:26

du svarede stadig ikke på spørgsmålet, men det kan du måske ikke? du ønsker måske kriminalitet?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Bab » tirs 10 mar 2009 14:50

Rytteren skrev:du svarede stadig ikke på spørgsmålet, men det kan du måske ikke? du ønsker måske kriminalitet?


Jeg bliver ikke kriminel af Home. Jeg bliver ikke kvinde af at have en kvindelig avatar. Jeg bliver heller ikke til en bil, når jeg spiller Monopoly.


Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Rytteren » tirs 10 mar 2009 15:06

nej du gør ikke, andre der er kriminel inden de bruger home, og bruger home til kriminalitet. og det er det du vil bibeholde. du har ikke svaret på spørgsmålet
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Chefska » tirs 10 mar 2009 15:06

Springer lige ind, hvad er det du mener med den kriminelle adfærd. Hvad kan man begå af kriminalitet på Home.
Chefska
Niveau 1
 
Indlæg: 52


Indlægaf Rytteren » tirs 10 mar 2009 15:09

læs tidliger indlæg
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Rytteren » tirs 10 mar 2009 15:11

alt i alt, der kan jeg vel bare være glad for at sony laver det jeg ønsker. og at folk som har mangler i deres liv, må så få de huller udfyldt andetsted.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf yess » tirs 10 mar 2009 19:53

Hold nu kæft Rytter, du er fuldstændig afsporet, og har smadret en tråd til ukendelighed.Spil et spil for fanden, men pas nu på du ikke er en kvindelig charr :roll:
Billede
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 69 gæster