Forum

Din første PS3

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Din første PS3

Indlægaf crockett » tirs 01 mar 2011 19:22

Jeg fik min første PS3 (60 gb) i november '07. Desværre stod drevet så af omkring marts '09, og grundet de mange rygter om lang reparationstid købte jeg så en ny 80 gb mens den anden var sendt til reparation.
Uheldigvis tog det ret lang tid før vi nåede til enighed om hvorvidt det var en hardware fejl at drevet stod af efter 1½ år eller ej, og den sag vandt jeg så heldigvis, selvom det tog over tre måneder.
Til mit held valgte butikken, der i mellemtiden var skiftet fra 2tal kæden til Expert, at give mig en ny maskine i stedet for at reparere den gamle, og så kunne jeg tilføje en 250 gb slim til listen. Og som en bonus fik jeg den gamle maskine med.
Så en hurtig søgning på ebay, 350 kroner og en halv times arbejde, så var den gamle maskine også kørende. :mrgreen:

Så jeg har altså tre herlige maskiner stående. Så skulle den ene en dag stå af, så er jeg vist rimelig helgarderet. :wink:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Re: Din første PS3

Indlægaf DanielMatthiesen » tirs 01 mar 2011 20:05

Min først og eneste ps3 købte jeg den 14 marts over coolshop, det var en slim 250 GB. :)

Den er tændt 1-2 timer om dagen, nogle gange ikke i 1-2 dage da jeg ikke har så meget tid. I weekenden kan det godt blive et par 5-7 timer :)
DanielMatthiesen
Niveau 2
 
Indlæg: 197
By: Løgumkloster


Re: Din første PS3

Indlægaf dksiam » tirs 01 mar 2011 20:19

crockett skrev:Jeg fik min første PS3 (60 gb) i november '07. Desværre stod drevet så af omkring marts '09, og grundet de mange rygter om lang reparationstid købte jeg så en ny 80 gb mens den anden var sendt til reparation.
Uheldigvis tog det ret lang tid før vi nåede til enighed om hvorvidt det var en hardware fejl at drevet stod af efter 1½ år eller ej, og den sag vandt jeg så heldigvis, selvom det tog over tre måneder.
Til mit held valgte butikken, der i mellemtiden var skiftet fra 2tal kæden til Expert, at give mig en ny maskine i stedet for at reparere den gamle, og så kunne jeg tilføje en 250 gb slim til listen. Og som en bonus fik jeg den gamle maskine med.
Så en hurtig søgning på ebay, 350 kroner og en halv times arbejde, så var den gamle maskine også kørende. :mrgreen:

Så jeg har altså tre herlige maskiner stående. Så skulle den ene en dag stå af, så er jeg vist rimelig helgarderet. :wink:


Så lav en ´jeg har 3 ps3´ere´video :D
http://www.pslife.dk/profile/5319/ratings - mine pslife handelskarakterer
http://www.xboxlife.dk/profile/9147/ratings - mine xboxlife handelskarakterer
dksiam
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Re: Din første PS3

Indlægaf Martin1454 » tirs 01 mar 2011 20:36

En Ps3 60GB - siden 24/12/07 (eller 08)
Fik den i jul efter at selv at ha givet lidt penge, min far havde været på jagt i 2 månder for at finde en 60 gb, og det lykkedes til
sidst, jeg fik den 4.sidste 60gb ps3 (som ikke var brugt) i hele europa, (han fik nogle fra sony til at slå op) men den køre en time om dagen et par dage, og andre dage måske 12 stykker.... men den har virket næsten upåklageligt siden jeg fik den, så håber på at kunne beholde den til PS4 kommer ;)
Your Mom is rated "E" for Everyone - Billede
Martin1454
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Re: Din første PS3

Indlægaf Krisp » tirs 01 mar 2011 21:16

Jeg købte min første og eneste 120GB Slim på release dagen. Den er tændt ca 3 timer i hverdagene, nogle gange 6-7+ i weekenderne.

Den har ikke fejlet noget, kun at den af og til resetter display settings og tema til standard.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: Din første PS3

Indlægaf crockett » tirs 01 mar 2011 21:24

dksiam skrev:Så lav en ´jeg har 3 ps3´ere´video :D


But why? :-k :)
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Re: Din første PS3

Indlægaf NielChill » tirs 01 mar 2011 21:28

Købte min første og hidtil eneste PS3 (40GB) første åbningsdag i januar måned 2008. Den har kørt som en drøm lige siden ;)
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Re: Din første PS3

Indlægaf RadeonXRay » ons 02 mar 2011 00:36

250 GB Slim købt den 17 Februar* 2011 (Må vist være den yngste i flokken :roll:)
Indrømmet, selvom xbox har domineret herhjemme de sidste 8 år (altså os inkl. den originale xbox) så har der altid hersket stor respekt for Sony og Playstation.
Men her da 2011 begyndte og jeg bare så hvordan der bare kom den ene store titel efter den anden til PS3, måtte jeg indse at jeg ikke kunne holde mig på mine 2 platforme længere (har en Xbox 360 Premium med 120 GB HDD, en Xbox 250GB Slim og et bæst af en PC jeg købte i april 2010) og skaffede mig en PS3...
Maskinen bliver dagligt kørt 2-3 timer igennem lige pt. da der jo er en helveds masse PS3 titler jeg i tidens løb har haft våde drømme om at spille igennem, højest på listen stod Hideo Kojimas 'Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots' og jeg er bestemt ikke skuffet!
Uncharted 2 og God Of War 3 er allerede gennemført, og hvilke oplevelser de har leveret!
Lige nu står den på KZ3 i hverdagene og når der er flere timer til rådighed, så sniger jeg MGS4 i.

2 uger med Playstation 3 indtil videre og jeg har bestemt ikke fortrudt!
Senest rettet af RadeonXRay ons 02 mar 2011 01:21, rettet i alt 1 gang.
I'm No Hero
RadeonXRay
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Din første PS3

Indlægaf Koma » ons 02 mar 2011 00:42

RadeonXRay skrev:250 GB Slim købt den 17 marts 2011 (Må vist være den yngste i flokken :roll:)


17 marts? Mener du ikke Februar? hehe.. :^o
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Din første PS3

Indlægaf RadeonXRay » ons 02 mar 2011 01:23

Koma skrev:
RadeonXRay skrev:250 GB Slim købt den 17 marts 2011 (Må vist være den yngste i flokken :roll:)


17 marts? Mener du ikke Februar? hehe.. :^o


Argh, mit indre ur fucker vist lidt.
Mente selvfølgelig Februar*, tak (;
I'm No Hero
RadeonXRay
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Din første PS3

Indlægaf Luke3000 » søn 06 mar 2011 11:39

Fik min første Ps3 i løbet af sommeren sidste år. En fræk 320gb fat ;D

Kan tilføje at min første Playstation, nogensinde, fik jeg D.17 december, 1995 ( En lækker grå sag med en medfølgende demo-cd :O )
You haven't even taken the safety off, rookie. - Solid Snake.
Luke3000
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Din første PS3

Indlægaf CvKM20 » søn 06 mar 2011 14:49

Fik min første PlayStation 3 (80GB) engang i 2009 og kan selvfølgelig ikke huske hvornår... Ville så lige kigge på den bon man fik med ved købet men den er selvfølgelig forsvundet! Typisk! #-o

Hvad hvis den skal til reparation, skal man så bruge den bon? For selvom jeg kan huske svagt at der ikke stod andet på bonnen end "PlayStation 3 dankort: 999kr." eller noget i den retning (betalte 1000kr. i kontanter og resten på dankort/mastercard), og altså ikke noget med at bonnen var garanti beviset, så irriterer det mig at jeg ikke kan finde den. :|

EDIT: Mener ihvertfald ikke at der stod andet.
CvKM20
Niveau 2
 
Indlæg: 104


Re: Din første PS3

Indlægaf fjeaset » søn 06 mar 2011 16:39

Luke3000 skrev:Kan tilføje at min første Playstation, nogensinde, fik jeg D.17 december, 1995 ( En lækker grå sag med en medfølgende demo-cd :O )

Jeg fik også sådan en demo-cd med til min PS1. :D Det var også min første.. Min anden var en PS2 som blev købt kort efter den udkom. min 3. var en PS3 80GB Fat, dog med 500GB nu. Den blev købt i 2009 mener jeg.
Jeg er også aktiv på xboxlife, der er bruger navnet også: fjeaset
Mit gamertag på Xbox 360: NHLboyDK
fjeaset
Niveau 4
 
Indlæg: 699


Re: Din første PS3

Indlægaf Tepoy » søn 06 mar 2011 16:49

Jeg fik min første PS3 60GB på release.
Da 40'eren udkom, og jeg opdagede hvor meget mere støjsvag den var, solgte jeg min 60GB.
Derefter købte jeg min 40GB og smed en WD 320GB HDD i for overskuddet.
Tepoy
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: Din første PS3

Indlægaf Mr. Aggiz » søn 06 mar 2011 17:04

Jeg har haft min PS3 320 GB siden mandag d. 28.2.2011. Den er end til videre gået i hak to gange. Den ene gang i Heavy Rain og den anden gang var det i Killzone 2.

Ellers er jeg generelt meget tilfreds med den især spil kataloget. Det eneste større minus ved den må være kontrolleren, men det skyldes måske, at jeg har været vant til Xbox 360 de sidste fire år :)
Mr. Aggiz
Niveau 0
 
Indlæg: 4

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 109 gæster