Forum

Duke Nukem Forever forsinket IGEN!!

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Duke Nukem Forever forsinket IGEN!!

Indlægaf Krisp » fre 25 mar 2011 13:35

Bab skrev:
Krisp skrev:Duke Nukem er fuldstændigt unik. I en tid hvor der stort set kun findes seriøse shooters (bortset fra Bulletstorm) som Call of Duty serien, Medal of Honor, Homefront, Killzone osv., så er det et friskt pust når vi endeligt får et gensyn med gode gamle Duke.


Duke Nukem VAR unik. Jeg er mere i tvivl om Duke Nukem Forever vil være unik. Er der en forskel på at være soldat eller Duke Nukem udover at figuren ser anderledes ud. Duken Nukem var jo basalt set bare en shooter, hvor man gik rundt i biografen og andre steder og skød på alt, som bevægede sig. Dog uden MP. Det gør man også i dag, men nu med MP.

Og ja, der er alt alt alt for mange "seriøse?" shooters i dag. Jeg plejer gerne at skrive, at der kommer 10 nye hver måned.
Jeg kan tilgengæld godt lide Borderlands. Ikke helt nyt, men en anden og anderledes måde at spille FPS på.

Bab


Uden MP? Duke Nukem 3D har da MP og der er stadigt en gruppe folk som spiller det online, igennem diverse klienter. Om der er forskel på at være soldat og Duke Nukem? Ja forhelvede. Duke redder jordens kvinder fra rumvæsener, lyder det måske ikke meget sjovere end at blive "SERGEANT SERGEANT MASTER SERGEANT SHOOTER PERSON" i Call of Duty?

Duke skiller sig ligeså meget ud idag, som han gjorde dengang.

Rytteren skrev:duke nukem var fed i de gamle dage... inden det gik over til 3d ;)

De gamle platform spil er elendige hvis du spørger mig. Duke 3D var/er for fedt.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: Duke Nukem Forever forsinket IGEN!!

Indlægaf Koma » fre 25 mar 2011 13:36

Hahahahaha der er vist noget der har prøvet/set Duty Calls! :D hahahaah "SERGEANT SERGEANT MASTER SERGEANT SHOOTER PERSON" <-- det er for fedt! haha. havde jeg helt glemt.
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Duke Nukem Forever forsinket IGEN!!

Indlægaf Bab » fre 25 mar 2011 14:56

Krisp skrev:Uden MP? Duke Nukem 3D har da MP og der er stadigt en gruppe folk som spiller det online, igennem diverse klienter. Om der er forskel på at være soldat og Duke Nukem? Ja forhelvede. Duke redder jordens kvinder fra rumvæsener, lyder det måske ikke meget sjovere end at blive "SERGEANT SERGEANT MASTER SERGEANT SHOOTER PERSON" i Call of Duty?

Duke skiller sig ligeså meget ud idag, som han gjorde dengang.


Nu snakker jeg jo om Duke Nukem og ikke Duke Nukem 3D. Der er 5 års forskel på de to spil.

Og bare fordi en karakter kommer med nogle udtryk, så ændre det jo ikke selve spillet. Men måske vil man hellere stå stille og høre på karakteren end løb rundt og spille endnu et FPS.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Duke Nukem Forever forsinket IGEN!!

Indlægaf Krisp » fre 25 mar 2011 20:12

Bab skrev:
Krisp skrev:Uden MP? Duke Nukem 3D har da MP og der er stadigt en gruppe folk som spiller det online, igennem diverse klienter. Om der er forskel på at være soldat og Duke Nukem? Ja forhelvede. Duke redder jordens kvinder fra rumvæsener, lyder det måske ikke meget sjovere end at blive "SERGEANT SERGEANT MASTER SERGEANT SHOOTER PERSON" i Call of Duty?

Duke skiller sig ligeså meget ud idag, som han gjorde dengang.


Nu snakker jeg jo om Duke Nukem og ikke Duke Nukem 3D. Der er 5 års forskel på de to spil.

Og bare fordi en karakter kommer med nogle udtryk, så ændre det jo ikke selve spillet. Men måske vil man hellere stå stille og høre på karakteren end løb rundt og spille endnu et FPS.

Bab


Jeg synes bare du snakkede om FPS spil og det gamle Duke var da en sidescroller.

Duke's jokes og udtryk er jo bare en lille del af det hele. Spillene er jo fyldt med humor. DNF er spillet som giver fuck fingeren til Call of Duty og alle de andre modern warfare shooters.

Koma skrev:Hahahahaha der er vist noget der har prøvet/set Duty Calls! :D hahahaah "SERGEANT SERGEANT MASTER SERGEANT SHOOTER PERSON" <-- det er for fedt! haha. havde jeg helt glemt.

Hehe yea, det er en alt for fed parodi. :D
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: Duke Nukem Forever forsinket IGEN!!

Indlægaf Stricker » lør 26 mar 2011 01:09



USA IS DOMINATE!
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Duke Nukem Forever forsinket IGEN!!

Indlægaf Bayy » fre 08 apr 2011 19:31

Gamestop release 10/6-11 :-)
Bayy
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Re: Duke Nukem Forever forsinket IGEN!!

Indlægaf Krisp » lør 09 apr 2011 15:02

Bayy skrev:Gamestop release 10/6-11 :-)


Det vidste vi jo også for 2 uger siden, har du overhovedet set videoen i mit indlæg? :P
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster