Forum

PSN Online

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: PSN Online

Indlægaf Krisp » tirs 17 maj 2011 15:51

Lidt nitte at det er så gamle titler. Jeg ejer/har ejet 4 ud af de 5. Men Dead Nation skal jeg klart have. :)

Spekulerer også på, om man mon kan hente flere titler hvis man har en US bruger.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: PSN Online

Indlægaf cph_game_master » tirs 17 maj 2011 15:58

Erroneus skrev:Det virker i øvrigt KUN hvis ens bruger var oprettet INDEN PSN gik ned.


Kilde? :) Sony kan vel også tjekke ip-adresserne på folk, så us indholdet ikke kan hentes af eks. en dansker..
Billede
cph_game_master
Niveau 5
 
Indlæg: 803
By: Kastrup


Re: PSN Online

Indlægaf Erroneus » tirs 17 maj 2011 16:19

cph_game_master skrev:
Erroneus skrev:Det virker i øvrigt KUN hvis ens bruger var oprettet INDEN PSN gik ned.


Kilde? :) Sony kan vel også tjekke ip-adresserne på folk, så us indholdet ikke kan hentes af eks. en dansker..


Det er sagt flere gange inde i EU blog, at hvis man ikke havde sin bruger oprettet inden PSN gik ned, så får man intet fra den her WB deal.

Gad vide om Japan / Asien også får en WB deal.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: PSN Online

Indlægaf Allanb » tirs 17 maj 2011 18:04

HEADSTAR skrev:Ja amigo det kunne være cool , der er nogen af os der også har
huslejen liggende på dankortet så en voksen og anstændig
udmeldning om hvor vidt Psn i fremtiden vil være sikker , ville være
på sin plads :wink:



Den udmeldingen er her, du skal 3 min. ind i klippet.:

http://www.youtube.com/user/PlayStation ... tHl6O5Sp8w


Og så kan jeg kun igen sige, det skulle jo være sket for længe siden. Men Sony har sikkert håbet at spare en masse penge, ved at se stort på sikkerheden. Og nu betaler de tilbage med 2-3 år gamle spil... Det er bare fedtet af Sony...
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: PSN Online

Indlægaf HEADSTAR » tirs 17 maj 2011 19:59

En voksen og anstændig udmeldning.............. :roll:
så stikker du mig kraftædme Youtube XL, tag dig dog sammen for fanden

Hade du nu vist mig Cnn eller Bbc news så hade det været lidt anderledes
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2633


Re: PSN Online

Indlægaf Erroneus » tirs 17 maj 2011 20:29

HEADSTAR skrev:En voksen og anstændig udmeldning.............. :roll:
så stikker du mig kraftædme Youtube XL, tag dig dog sammen for fanden

Hade du nu vist mig Cnn eller Bbc news så hade det været lidt anderledes

Så hvis videoen med Kazuo Hirai lå på CNN eller BBC så var det oki? Men fordi den ligger på Youtube, om det så er XL eller ej (er det ikke her), så er det ikke ok?

Du snakker om at være voksen, men du sviner alle til rundt om dig, som har en anden mening. Beklager man du fremstår meget umoden selv.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: PSN Online

Indlægaf Allanb » tirs 17 maj 2011 20:30

Prøv nu selv at tage dig sammen.. Det er Kazuo Hirai fra sony, på sony's EU blog. Så hvis du tog dig tid til at kiggede på linket, så ville du finde ud af det..Så inden du fare op på den måde, så undersøg da tingene først..

P.S. Det har også været vist på BBC, så du har da haft rig mulighed for at se det. Men det gad du nok heller ikke. Så heller svine hjælpsomme Pslife bruger til..
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: PSN Online

Indlægaf HEADSTAR » tirs 17 maj 2011 21:14

Erroneus skrev:
HEADSTAR skrev:En voksen og anstændig udmeldning.............. :roll:
så stikker du mig kraftædme Youtube XL, tag dig dog sammen for fanden

Hade du nu vist mig Cnn eller Bbc news så hade det været lidt anderledes

Så hvis videoen med Kazuo Hirai lå på CNN eller BBC så var det oki? Men fordi den ligger på Youtube, om det så er XL eller ej (er det ikke her), så er det ikke ok?

Du snakker om at være voksen, men du sviner alle til rundt om dig, som har en anden mening. Beklager man du fremstår meget umoden selv.


Umoden , det er jeg sgu nød til at være for at kunne række ud efter dig
fuck hvor er du nærtagende og med hensyn til at folk har andre meninger
end mig , så er du jo hellerikke selv bleg for at sige fra , vel ;) det har vi jo set
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2633


Re: PSN Online

Indlægaf Blancos01 » tirs 17 maj 2011 21:52

HEADSTAR skrev:En voksen og anstændig udmeldning.............. :roll:
så stikker du mig kraftædme Youtube XL, tag dig dog sammen for fanden

Hade du nu vist mig Cnn eller Bbc news så hade det været lidt anderledes



hvad med TV2 news kanalen eller Al Jazeera kanalen.. :D :D -- Bare fordi de hedder Cnn og BBc, er det ikke ensbetydende med at det kun er dem der kommer med rigtige og troværdige nyheder...Youtube klip er godt bevis på at Sony har styre på det.. Og så tror jeg ikke, de vil lukke noget ud uden at selv dobbelt tjekke systemet...Take it or leave it. :)
Blancos01
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Re: PSN Online

Indlægaf Dummiz » tirs 17 maj 2011 21:54

Så husker vi lige tonen her i tråden ;)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: PSN Online

Indlægaf Erroneus » tirs 17 maj 2011 22:17

HEADSTAR skrev:moden , det er jeg sgu nød til at være for at kunne række ud efter dig
fuck hvor er du nærtagende og med hensyn til at folk har andre meninger
end mig , så er du jo hellerikke selv bleg for at sige fra , vel ;) det har vi jo set

Lad værd med at snakke uden om. Du snakker uden hele tiden, hver gang du bliver fanget i noget vrøvl. Forhold dig til de ting du skriver.

Hvorfor var det et useriøst link som Allanb smed, når videoen var direkte fra Sony selv? Du skal ikke snakke uden om og prøve at vende debatten over på personlige angreb. Argumenter venligst ordenligt for dine påstande ellers så lad værd med at åben munden.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: PSN Online

Indlægaf Mike JezZ » tirs 17 maj 2011 22:22

Er det muligt at downloade spillene over tid? Altså fx. downloade lidt nu, pause den, hente den igen en anden dag? Har en 2mbt forbindelse, og regner ikke med at ku hente et PS3 spil by night :P
Mike JezZ
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Re: PSN Online

Indlægaf Dummiz » tirs 17 maj 2011 22:27

Mike JezZ skrev:Er det muligt at downloade spillene over tid? Altså fx. downloade lidt nu, pause den, hente den igen en anden dag? Har en 2mbt forbindelse, og regner ikke med at ku hente et PS3 spil by night :P


Du kan ikke pause et download :) men du kan jo bare lade downloadet ligge og køre i baggrunden :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: PSN Online

Indlægaf Proxzyn » tirs 17 maj 2011 22:33

Man kan godt pause en download. Men jeg ved dog ikke om den gemmer det der er downloaded hvis man slukker for maskinen.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: PSN Online

Indlægaf Mike JezZ » tirs 17 maj 2011 22:53

Argh shit... Er nemlig ikke den eneste der bruger nettet og må ikke downloade når der er andre end mig der bruger nettet :S Looks like I aint gonna get my free games.
Mike JezZ
Niveau 4
 
Indlæg: 760


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster