Forum

DeathSpank 3 er på vej!

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: DeathSpank 3 er på vej!

Indlægaf Ponduus » lør 03 sep 2011 22:46

Så har jeg været i gang i godt og vel halvanden time.

Der er ikke ændret meget hvad angår gameplay, stil eller humor. Det er stadig DeathSpank! Jeg er rigtig godt tilfreds indtil videre.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Re: DeathSpank 3 er på vej!

Indlægaf Dummiz » lør 03 sep 2011 22:52

Ponduus skrev:Så har jeg været i gang i godt og vel halvanden time.

Der er ikke ændret meget hvad angår gameplay, stil eller humor. Det er stadig DeathSpank! Jeg er rigtig godt tilfreds indtil videre.


Folk der ikke har prøvet det før kan de hoppen på vognen her ude at miste noget? ved du det Ponduus :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: DeathSpank 3 er på vej!

Indlægaf Ponduus » søn 04 sep 2011 10:07

Man misser en del af historien og derfor også en nogle jokes, som griber tilbage i de tidligere spil. Jeg synes, at historien er temmelig vigtig, og så er den ret sjov, i DeathSpank, men gameplay-mæssigt er der intet at vinde ved at have spillet de tidligere spil.

Så du skal gøre op med dig selv, hvor vigtigt det er, at kende historien.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Re: DeathSpank 3 er på vej!

Indlægaf Krisp » søn 04 sep 2011 21:57

Dummiz skrev:
Ponduus skrev:Så har jeg været i gang i godt og vel halvanden time.

Der er ikke ændret meget hvad angår gameplay, stil eller humor. Det er stadig DeathSpank! Jeg er rigtig godt tilfreds indtil videre.


Folk der ikke har prøvet det før kan de hoppen på vognen her ude at miste noget? ved du det Ponduus :)


Det udtaler Hothead Games jo selv, at de har forsøgt at lave et nyt spil hvor man kan starte som ny, uden at kende noget til de tidligere DeathSpank spil. Dog vil jeg selv anbefale at spille de andre to først, da det er et par rigtigt underholdende spil og mange af personerne i spillet, er nogle som man støder på i de tidligere spil. Der er en del man går glip af synes jeg selv, der er en del "hentydninger/referancer" til ting/personer i de gamle spil.

Har selv spillet i en del timer og er igang med den 4. Thong quest. Det er uden tvivl endnu et succesfuldt DeathSpank spil med masser af fed humor. Det er positivt at der er lidt færre "grind sidequests" i denne, end der var i de tidligere. I det hele taget er der faktisk ikke så mange sidequests endnu. Det er fedt at der er så mange personer man kan genkende fra de andre spil og de er rigtigt gode til at variere landskabet, så det ikke bliver kedeligt at se på. Men det synes jeg også de var i Thongs of Virtue. :).

Man kan nu tydeligt mærke at spillet er blevet en del sværere end de to tidligere spil, der er skruet en del op for sværdhedsgraden og jeg har godt nok fået tæsk af et par bosser indtil videre.

Det eneste som er godt og grundigt irriterende, er at denne udgave køre en del ringere end de to forrige. Der er en del screen tearing og spillet hakker en del til tider, især når man er ude og sejle. Tyder på en dårlig portering af Xbox udgaven. :(.

Desuden har de ved en fejl genbrugt ikoner på trophies fra Thongs of Virtue, så ikonerne passer slet ikke til de trophies man får. Skal siges at der er nye trophie ikoner på Xbox udgaven, så det er bestemt en fejl. Lidt trist, men alligevel et rigtigt underholdende spil.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster