Forum

Nyt Officielt PS3 Headset 7.1 Trådløst

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Nyt Officielt PS3 Headset 7.1 Trådløst

Indlægaf Hades » fre 21 okt 2011 10:08

Præcis grunden til, at jeg er solgt på den "trådløse" vinkel. Jeg har endnu ikke orket at anskaffe mig et headset m. mic til min Playstation, da de fleste jeg har kigget på, har været med USB ledning. Som sagt har jeg Logitechs Headset, og det blev oprindeligt købt til spillemaskinen, men den ledning slog mig helt ud
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Nyt Officielt PS3 Headset 7.1 Trådløst

Indlægaf Proxzyn » fre 21 okt 2011 10:14

Helt sikkert. Jeg kan heller ikke vende tilbage til ledninger, det er sq for gammeldags :P

Jeg skulle alligevel have et nyt headset til PC, og så skulle jeg bruge en mic til PS3, så det var helt perfekt til mit behov. Gode headset til PC er alligevel minimum 500kr, med ledning... Og ear-piece/headset til PS3 er fra 200kr, og de gode er stadig med ledning.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Nyt Officielt PS3 Headset 7.1 Trådløst

Indlægaf Krisp » fre 21 okt 2011 11:11

Proxzyn skrev:Enig. Lyden er fantastisk med virtual surround. Har dog ikke fået testet mit ordenligt endnu, men der skal prøves lidt killzone 3 med det inden længe.


Jeg fik mit headset igår og fik testet diverse spil. Noget af det første jeg ville prøve var en af de første baner i Killzone 2 (Corinth Floden), hvor det starter med masser af eksplosioner og kaos. :D. Alt for fedt med dette surround headset, i både Killzone 2+3 gør det oplevelsen så meget federe, både offline og online.

Om lidt vil jeg prøve lidt Uncharted 3 MP. :). Prøvede lige en hurtig omgang God of War 3 igår også, der virkede det også ret godt i første bane, hvor stenene falder ned omkring hovedet på en og når man smadrer sine sværd i jorden, hehe.

Lige pt. sidder jeg og lytter musik på PC'en med det. Utroligt nemt at smide USB donglen i og få sekunder efter kører det bare (Windows 7). Helt klart en kanon investering.

Eneste minus, er at jeg synes man får en tendens til at skrue højere op end man ligger mærke til med sådan et headset. Jeg kan godt føle at jeg lige har været til en højlydt koncert, når jeg tager headsettet af efter en gaming session. :P.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: Nyt Officielt PS3 Headset 7.1 Trådløst

Indlægaf LZS » fre 21 okt 2011 12:17

Eftersom der ikke er nogen med dårlige tilbagemeldinger på headset'et må jeg vidst hellere få det bestilt så jeg kan have det når BF3 udkommer :)
LZS
Niveau 1
 
Indlæg: 63


Re: Nyt Officielt PS3 Headset 7.1 Trådløst

Indlægaf Krede1972 » fre 21 okt 2011 13:31

Jeg har nævnt det tidligere:

Det er et super headset på mange måder, men jeg synes at batterilevetiden er kort. 10 timer (ca. 1½ dags gaming) går jo altså hurtigt, så man undgår altså ikke at sidde med en ledning mellem headsettet og PS3en. Jeg gør i hvert fald ikke da jeg mest spiller online-spil. Men det kan jo være at jeg skal have 2, som jeg har haft med det almindelige one-ear-headsets - så jeg kan skifte til et opladet når det jeg bruger løber tør.

Noget andet er at jeg godt kunne ønske mig at man kunne skrue længere ned for lydstyrken. Jeg er ikke så høreskadet som ungdommen der er vokset op med iPods indbygget i ørene, så jeg har altid styrken til at stå på det lavest mulige og kunne godt ønske at det var muligt at skrue endnu længere ned.

Men alt i alt er jeg superglad for mit headset og jeg fortryder på ingen måde mit køb.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Nyt Officielt PS3 Headset 7.1 Trådløst

Indlægaf Krisp » fre 21 okt 2011 15:07

Krede1972 skrev:Jeg har nævnt det tidligere:

Det er et super headset på mange måder, men jeg synes at batterilevetiden er kort. 10 timer (ca. 1½ dags gaming) går jo altså hurtigt, så man undgår altså ikke at sidde med en ledning mellem headsettet og PS3en. Jeg gør i hvert fald ikke da jeg mest spiller online-spil. Men det kan jo være at jeg skal have 2, som jeg har haft med det almindelige one-ear-headsets - så jeg kan skifte til et opladet når det jeg bruger løber tør.

Noget andet er at jeg godt kunne ønske mig at man kunne skrue længere ned for lydstyrken. Jeg er ikke så høreskadet som ungdommen der er vokset op med iPods indbygget i ørene, så jeg har altid styrken til at stå på det lavest mulige og kunne godt ønske at det var muligt at skrue endnu længere ned.

Men alt i alt er jeg superglad for mit headset og jeg fortryder på ingen måde mit køb.


Du kan jo bare oplade headsettet når du ikke spiller, medmindre du spiller over 10 timer i streg. :P. Køb en USB > Stikkontakt converter.

Jeg har næsten mit headset på det laveste, men synes den lydstyrke passer mig fint. Ikke for højt og ikke for lavt. Men sådan er vi jo forskellige. :)
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: Nyt Officielt PS3 Headset 7.1 Trådløst

Indlægaf Hades » lør 22 okt 2011 12:12

Så er det blevet afsendt fra PlanetAxel! :D

Hvor lang leveringstid kan jeg forvente på den hjemmeside? Der stod 2-7 work days men det er vel ikke til Danmark?
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Nyt Officielt PS3 Headset 7.1 Trådløst

Indlægaf mb264991 » lør 22 okt 2011 12:20

jeg modtog mit fredag, altså igår... og jeg er meget tilfreds. rigtig god lyd og bas, virkelig godt til fps. (har spillet lidt mw2)

manger bare at afprøve mikrofonen :)
mb264991
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Re: Nyt Officielt PS3 Headset 7.1 Trådløst

Indlægaf Krede1972 » lør 22 okt 2011 12:22

Hades skrev:Så er det blevet afsendt fra PlanetAxel! :D

Hvor lang leveringstid kan jeg forvente på den hjemmeside? Der stod 2-7 work days men det er vel ikke til Danmark?


Jeg fik mit efter 9 dage.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Nyt Officielt PS3 Headset 7.1 Trådløst

Indlægaf mrlenniboy » lør 22 okt 2011 12:39

skal man have noeget anlæg til at kunne få en god lyd, eller kan man nøjes med sit tv
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Nyt Officielt PS3 Headset 7.1 Trådløst

Indlægaf CD » lør 22 okt 2011 12:42

mrlenniboy skrev:skal man have noeget anlæg til at kunne få en god lyd, eller kan man nøjes med sit tv



Du behøver kun det headset da den slukker for alt andet lyd omkring dig
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Re: Nyt Officielt PS3 Headset 7.1 Trådløst

Indlægaf mrlenniboy » lør 22 okt 2011 12:45

uha det kunne være fedt til bf3..... det kunne være man skulle smide pengene efter dette
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Nyt Officielt PS3 Headset 7.1 Trådløst

Indlægaf CD » lør 22 okt 2011 12:54

mrlenniboy skrev:uha det kunne være fedt til bf3..... det kunne være man skulle smide pengene efter dette



BF3, COD MW 3, BATMAN AC muligheder er endeløse bare glad for jeg fik mit det tog godt nok også lang tid da det ikke var på lager men så fandt de et overe i New York
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Re: Nyt Officielt PS3 Headset 7.1 Trådløst

Indlægaf Hades » lør 22 okt 2011 12:58

Mit er også blevet "fundet" i New York, men jeg bestilte d. 20. og allerede i går blev det afsendt
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Nyt Officielt PS3 Headset 7.1 Trådløst

Indlægaf CD » lør 22 okt 2011 13:08

Hades skrev:Mit er også blevet "fundet" i New York, men jeg bestilte d. 20. og allerede i går blev det afsendt



så er du heldig mit var de var en uge om at sende mit
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster