Forum

Rygte eller ej!?

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Rygte eller ej!?

Indlægaf Eskildzen » tirs 05 jul 2011 14:06

http://andeposten.dk/2011/07/03/playstation-4-aflyst/

Læste lige dette i morges..

Hvad er jeres mening?

Tror i der kommer en Playstation 4, og i så fald tror i man kan logge ind på sin nuværende account, som man har på PS3'en

^ Personligt tror jeg bare dette er et rygte, men ville lige vise det til alle jer her på PSLife.
Selvfølgelig kommer der en Playstation 4, det er jeg næsten sikker på :)

^ Men som jeg nævnte tidligere, tror i det er muligt at logge ind på sin nuværende account...

Vil gerne høre jeres meninger!

Hilsner fra Eskildzen..
Først med Platin i: Fifa Street - Dead Rising 2: Off The Record - Madden NFL 2012
Eskildzen
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Re: Rygte eller ej!?

Indlægaf NielChill » tirs 05 jul 2011 14:15

Haha, det tror jeg slet ikke på. Især ikke når PlayStation 3 for en gang skyld er begyndt at give overskud.

Mht. til log in på PlayStation 4, så tror jeg de fortsætter med de nuværende accounts, trofæer, vennelister osv. Alt andet ville være hul i hovedet.
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Re: Rygte eller ej!?

Indlægaf Proxzyn » tirs 05 jul 2011 14:34

Man skal nok lige tage kilden i betragtning inden man får sved på panden ;)

Jeg tror helt sikkert at det bliver samme kontoer, forhåbentligt udvidet lidt, og gerne med PSVita trophies :P
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Rygte eller ej!?

Indlægaf lauritz-1997 » tirs 05 jul 2011 14:46

der skal komme en ps4 det ville slå sådan meget xbox :) og jeg tror at det er en eller anden idiot der stå og giver rygter.. og jeg tror at man har sin account og trofæer men ikke vennerne
Zombie spil er lige mig :)
lauritz-1997
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Re: Rygte eller ej!?

Indlægaf NielChill » tirs 05 jul 2011 16:03

Proxzyn skrev:Man skal nok lige tage kilden i betragtning inden man får sved på panden ;)

Jeg tror helt sikkert at det bliver samme kontoer, forhåbentligt udvidet lidt, og gerne med PSVita trophies :P


PSVita trophies ment som "PSVita får sine egne trofæer, særskilt fra PS3 trophies"? For jeg ville da klart foretrække, at der kun er en slags trophies, som så bliver bestående af både PS3 pg PSVita.
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster