Forum

Ny Map Pack til COD BO

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Ny Map Pack til COD BO

Indlægaf schou132 » man 08 aug 2011 14:03

navnet på den nye map pack Black Ops Rezurrection er en pack med 5 zombie maps hvor 4 af dem er fra world at war og en helt ny map kalded The Moon

Vil du købe denne map pack
Billede
schou132
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Aarhus C


Re: Ny Map Pack til COD BO

Indlægaf andeo1707 » man 08 aug 2011 14:23

Nej. Zombie interesserer mig ikke så voldsomt. Synes det er fint med dem man har fået ekstra fra de andre packs.

Fuck Zombies forresten. Umuligt at få platinum hvis man ikke har nogle hardcore venner at spille lortet med =/
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Re: Ny Map Pack til COD BO

Indlægaf Proxzyn » man 08 aug 2011 15:17

Jeg spiller det ikke selv, men jeg forstår ikke hvorfor folk vil give så "mange" penge for map packs, specielt når det er genbrug. Bare her er der 4 ud af 5 der bliver genbrugt, og sådan har det også været i mange(hvis ikke alle) af de andre. Næsten 500kr for "nye" maps på et år, det er pænt meget.

Nogen boykotter EA pga Online pass, jeg boykotter Activision pga Koticks griskhed.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Ny Map Pack til COD BO

Indlægaf Laffer » man 08 aug 2011 15:44

Synes det har taget overhånd med prisen for et par baner.. Koster jo det halve af spillet hvis man nupper det brugt!
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Ny Map Pack til COD BO

Indlægaf Proxzyn » man 08 aug 2011 15:57

Savner de gamle dage da jeg spillede CS. Der downloader spillet sq bare det map man prøver at komme ind på. mmm...
Istedet for nu hvor man skal betale 20-25kr per map...
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Ny Map Pack til COD BO

Indlægaf Rytteren » man 08 aug 2011 16:07

Laffer skrev:Synes det har taget overhånd med prisen for et par baner.. Koster jo det halve af spillet hvis man nupper det brugt!


.. hvilket vel er derfor dlcpriserne er så høje.. når nu acti ingen mønt tjener ved brugtmarkedet.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Ny Map Pack til COD BO

Indlægaf Proxzyn » man 08 aug 2011 16:58

Generelt er priserne på DLC vel fine nok, man er jo ikke tvunget. :)
Problemet er at Acti's map packs koster en del mere end andre spils DLC. Og de ved at de kan tillade sig at gøre det, for de har de bedst sælgene spil, og folket køber gladeligt de maps så de kan fortsætte med at spille med de andre som også har købt.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Ny Map Pack til COD BO

Indlægaf morfar » man 08 aug 2011 17:19

andeo1707 skrev:Nej. Zombie interesserer mig ikke så voldsomt. Synes det er fint med dem man har fået ekstra fra de andre packs.

Fuck Zombies forresten. Umuligt at få platinum hvis man ikke har nogle hardcore venner at spille lortet med =/


Du behøver ikke hardcore venner for at få platin.

Jeg klarede alle zombie trofæerne sammen med baunevej og jeg tør godt sige at ingen af os er hardcore....

Det er for øvrigt nogle af de fedest torfæer jeg har fået. Vi morede os seriøst med det og kendte næste Kino der Toten med lukkede øjne til sidst.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Ny Map Pack til COD BO

Indlægaf DanielMatthiesen » man 08 aug 2011 19:41

Har platin i det. Var så besat af zombie der lige pt. så jeg ofrede 107,95 kr på first stirke. Jeg har da også hygget mig med mappen Ascension.

Men dog har jeg næsten ikke spillet de multiplayer maps i first stirke.

Jeg syntes bestemt ikke de penge var spildt, men jeg vil ikke ofre 3x107,95 på de sidste map packs.
DanielMatthiesen
Niveau 2
 
Indlæg: 197
By: Løgumkloster


Re: Ny Map Pack til COD BO

Indlægaf armorking » ons 10 aug 2011 09:09

har ikke købt noget siden MW , vil aldrig bruge 107kr på 5 maps , spillet koster jo kun 220 kr i UK nu, hvorfor skal de maps koste så meget.
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster