Forum

Firmware 3.70 indhold - update snart

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Firmware 3.70 indhold - update snart

Indlægaf Rytteren » ons 10 aug 2011 03:54

taget fra usbloggen.
http://blog.us.playstation.com/2011/08/ ... ate-v3-70/

de vigtige ting...
pspluskunder for nyt snask. automatisk update af trofæer og automatisk upload af savegames.

A new auto upload function for online save data back-up will be added to make it easier to back-up your game save data. Under (Game), select the game for which you want to automatically upload saved data, and then press the Triangle button.

Also, Trophies will now sync automatically at the timing of Auto Download


for alle andre.. forbedringer til afspilning af 3d (lækkert!!) og en.. "i like this" ting


A new recommendation function will be added that enables you to share your recommendations for PlayStation Store items, such as games and videos, with PlayStation Network friends. You will be able to send messages with a store link from the product pages within the PlayStation Store

3D support will now be available when accessing Java-based special features on Blu-Ray
DTS-HD MA, DTS-HD HR decoding/bit stream output (or lossless audio) will be supported while playing Blu-ray 3D movies.
3D digital photos in MPO format can now be viewed in 3D on the XMB and in the Photo Gallery app.


og en ny katagori i XMBen:
Due to the increase in video applications being offered on PS3, we are adding a new category on the XMB called TV/Video Services. This category will include video applications such as Netflix, Hulu PLUS, and VUDU.

You’ll be able to find and download all of the video applications available on PS3 directly from this new XMB category.
A folder labeled “My Channels” within this category will allow you to easily access your downloaded applications.
Any videos downloaded from the PlayStation store will continue to be placed in the existing Video category on the XMB


en lækker update.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Firmware 3.70 indhold - update snart

Indlægaf Erroneus » ons 10 aug 2011 07:44

Super de lytter til folk, Auto sync af trophies også selv om det kun er under "auto download" fasen er et skridt i den rigtige retning og auto upload af savegames er helt genialt, men også på tide det kom :)

De andre rettelser er også glimrende, mere af det Sony.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Firmware 3.70 indhold - update snart

Indlægaf morfar » ons 10 aug 2011 07:53

De skal overveje at øge cloud save kapaciteten. Jeg har ca 60 mb tilbage. Hvis den begynder at autouploade savegames fra alt jeg spiller, så løber jeg hurtigt tør!
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Firmware 3.70 indhold - update snart

Indlægaf Bab » ons 10 aug 2011 08:05

Den skriver, at det kun er nye savegames, som den uploader automatisk. Og så er det nok heller ikke nødvendigt at gemme et savegame fra et spil, som man fuldførte for 2 år siden :)

En super opdatering, som jeg vil få meget glæde af.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Firmware 3.70 indhold - update snart

Indlægaf Krisp » ons 10 aug 2011 08:45

Jeg var ved at falde ned af stolen af glæde, da jeg læste det. Men jeg blev hurtigt skuffet. Lidt irriterende at min maskine skal stå og bruge standby strøm i samtlige timer, for at få auto sync af trophies og save games. Men håber det bliver forbedret yderligere.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: Firmware 3.70 indhold - update snart

Indlægaf Rena » ons 10 aug 2011 09:14

morfar skrev:De skal overveje at øge cloud save kapaciteten. Jeg har ca 60 mb tilbage. Hvis den begynder at autouploade savegames fra alt jeg spiller, så løber jeg hurtigt tør!

Har kun 30 mb tilbage :P

Krisp skrev:Jeg var ved at falde ned af stolen af glæde, da jeg læste det. Men jeg blev hurtigt skuffet. Lidt irriterende at min maskine skal stå og bruge standby strøm i samtlige timer, for at få auto sync af trophies og save games. Men håber det bliver forbedret yderligere.

Tror vi alle håber på nogle ligesom Xbox Live Achivement sync
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1425


Re: Firmware 3.70 indhold - update snart

Indlægaf pandekage » ons 10 aug 2011 09:30

Den er oppe nu
Billede
pandekage
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: Firmware 3.70 indhold - update snart

Indlægaf Erroneus » ons 10 aug 2011 13:10

Rena skrev:
Krisp skrev:Jeg var ved at falde ned af stolen af glæde, da jeg læste det. Men jeg blev hurtigt skuffet. Lidt irriterende at min maskine skal stå og bruge standby strøm i samtlige timer, for at få auto sync af trophies og save games. Men håber det bliver forbedret yderligere.

Tror vi alle håber på nogle ligesom Xbox Live Achivement sync


Jeg tror aldrig det kommer, det virker ikke til at PSN trophy systemet er bygget op, så kræver det en total omskrivning, hvilket jeg ikke tror vi ser før PS4.

Jeg slukker også helt for min PS3, jeg har dog sat den til at køre automatisk opdatering kl 18-20, det passer ofte meget godt med at jeg har haft den tændt om eftermiddagen og så lader jeg den have standbystrøm på når jeg slukker den og jeg bruger den sjældent imellem 18 og 20, pga. der spiser jeg som regel :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Firmware 3.70 indhold - update snart

Indlægaf Rytteren » ons 10 aug 2011 14:55

PSP Remasters options.. er med i den japanske update. betyder vel at der stadig går nogen tid, før vi ser det komme til us/eu?
PSP Remasters er noget jeg glæder mig meget til (hvis de rigtige titler kommer).. da jeg aldrig har haft en psp.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Firmware 3.70 indhold - update snart

Indlægaf Laffer » ons 10 aug 2011 15:30

Super opdatering, dejligt at man kan vælge fra og til hvorvidt man ønsker auto save for de forskellige spil!
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Firmware 3.70 indhold - update snart

Indlægaf Krisp » ons 10 aug 2011 19:38

Rytteren skrev:PSP Remasters options.. er med i den japanske update. betyder vel at der stadig går nogen tid, før vi ser det komme til us/eu?
PSP Remasters er noget jeg glæder mig meget til (hvis de rigtige titler kommer).. da jeg aldrig har haft en psp.


Hvad betyder PSP Remasters? Er det noget man skal have installeret for at kunne spille God of War Origins, eller?
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: Firmware 3.70 indhold - update snart

Indlægaf Erroneus » ons 10 aug 2011 21:04

Ja det skulle det være.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Firmware 3.70 indhold - update snart

Indlægaf Krisp » ons 10 aug 2011 22:17

Erroneus skrev:Ja det skulle det være.


Det forstår jeg ikke helt. Er PSP Remasters ikke en spil/grafik motor, som gør det "let" at portere spil fra PSP til PS3?
En grafik motor plejer da ikke at skulle installeres seperat?
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: Firmware 3.70 indhold - update snart

Indlægaf Erroneus » ons 10 aug 2011 22:33

Det er helller ikke grafik motoren man henter, men support for dem og nogle indstillings muligheder,
Copy/paste:

The options include the ability to switch from ‘normal’ to full screen (presumably some scaling), 3D on/off (with 1-7 depth adjustment) and Ad-hoc functionality.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Firmware 3.70 indhold - update snart

Indlægaf Proxzyn » ons 10 aug 2011 22:50

Så vidt jeg ved er PSP Remasters bare det man kalder de PSP spil som bliver konverteret til PS3.
Hvor finder du det med et program der skal hentes? De bliver jo udgivet på BD.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster