Forum

Crysis 1 på PSN

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Crysis 1 på PSN

Indlægaf Devilroll » tors 06 okt 2011 11:09

Når du kommer til forsiden, tryk latest den ligger øverst derinde. Er i gang med at hente det. glæder mig til at få spillet det igen. Da min gamle gamer pc stod af for nogle år tilbage, (OC)
Devilroll
Niveau 0
 
Indlæg: 39

Brugeravatar

Re: Crysis 1 på PSN

Indlægaf CD » tors 06 okt 2011 11:58

Siepher skrev:Den skulle gerne være på storen, jeg fandt den igår.

Men jeg har ikke købt den. Da EA annoncerede det var det til ca. 100,- hvilket jeg synes var en fair pris, men selvfølgelig skal den jo være 200,- når den kommer til Danmark/EU. Uden PS+ rabat eller noget, så ryger den på ventelisten for mig.



syntes også 200 er lige lovligt peberet det er da meget bliliger på steam sammen med den anden pack
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Re: Crysis 1 på PSN

Indlægaf Koma » tors 06 okt 2011 14:17

Koster også "kun" $20 på den amerikanske..
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Crysis 1 på PSN

Indlægaf Devilroll » tors 06 okt 2011 22:05

Hvis der er nogle der vil vide hvordan det køre så læs med her. Jeg er noget halvvejs gennem spillet og har ikke stødt på nogle grafiske fejl indtil videre. Grafikken er ligt som man kan forvente når det er en konsol. Når det så er sagt, syntes jeg afligevel crytek har gjordt det godt. Det er eneste der halter ligt er detaljer på ansigter og eksplosioner ser ligt klamt ud, er intet iforhold til pc og det er bare med medium settings. Så der er ingen tvivl om at noget af det er skruet ret langt ned for at kunne køre uden lag. Lydsiden er der imod en vild forbedring, det er i fuld 5.1 og skud lyder rigtig imponerende. Hvis man har set det på en pc med medium settings Vil det nok være noget af det samme grafisk. Har man aldrig spillet det, er det bestemt pengene værd.
Devilroll
Niveau 0
 
Indlæg: 39

Brugeravatar

Re: Crysis 1 på PSN

Indlægaf ZorpeX » tors 06 okt 2011 22:30

Siepher skrev:Den skulle gerne være på storen, jeg fandt den igår.

Men jeg har ikke købt den. Da EA annoncerede det var det til ca. 100,- hvilket jeg synes var en fair pris, men selvfølgelig skal den jo være 200,- når den kommer til Danmark/EU. Uden PS+ rabat eller noget, så ryger den på ventelisten for mig.


Okay, synes også 200kr er lige lovligt meget for det, tror jeg venter lidt med at købe de så, 150kr er ok, men vil ikke give mere end det, så hellere vente til det falder i pris :)

Devilroll skrev:Når du kommer til forsiden, tryk latest den ligger øverst derinde. Er i gang med at hente det. glæder mig til at få spillet det igen. Da min gamle gamer pc stod af for nogle år tilbage, (OC)


Takker, får lige kigget på det, det undrer mig bare jeg ikke kunne finde andet end Crysis2 da jeg søgte på Crysis :)
Mvh. Thommas
ZorpeX
Niveau 1
 
Indlæg: 55


Re: Crysis 1 på PSN

Indlægaf Mailo » fre 07 okt 2011 14:27

Koma skrev:Koster også "kun" $20 på den amerikanske..


Kan man så godt køre det på sin danske profil?
Mailo
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Re: Crysis 1 på PSN

Indlægaf Koma » fre 07 okt 2011 14:30

Mailo skrev:
Koma skrev:Koster også "kun" $20 på den amerikanske..


Kan man så godt køre det på sin danske profil?


Ja
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Crysis 1 på PSN

Indlægaf Mailo » fre 07 okt 2011 14:47

Koma skrev:
Mailo skrev:
Koma skrev:Koster også "kun" $20 på den amerikanske..


Kan man så godt køre det på sin danske profil?


Ja


Awesome, så skal det da lige hentes. :-)
Mailo
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Re: Crysis 1 på PSN

Indlægaf Mailo » fre 07 okt 2011 14:53

Problem, den siger mit kredit kort ikke er valid
Mailo
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Re: Crysis 1 på PSN

Indlægaf Mendori » fre 07 okt 2011 16:02

Køb et psn på amazon.com ;)
Mendori
 


Re: Crysis 1 på PSN

Indlægaf Mailo » fre 07 okt 2011 17:22

Sorry, processing of this order is taking longer than expected • This order may take up to 2 hours to process but usually will take less than an hour • Please do not re-order this item • Once your order is complete, you can download your purchase here. We will also send the download link to your e-mail address • For more information or to cancel your order,.. noget der er sket for jer før? Er helt nervøs
Mailo
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Re: Crysis 1 på PSN

Indlægaf Devilroll » fre 07 okt 2011 20:53

lyden er af lort til i det sidste level, forsvinder noget af det og hagger ligt. Bare så man ved det.
Devilroll
Niveau 0
 
Indlæg: 39

Brugeravatar

Re: Crysis 1 på PSN

Indlægaf Devilroll » lør 08 okt 2011 00:36

NOTE! da jeg spillede det syntes jeg der manglede et level og har lige set et interview med crytek og siger de har fjernet det level (Ascention) hvor man flyver. Det er et kort level afligevel. WTF are they thinking. Står sku heler ikke på psn som info. Det vil jeg da mene er en ting man vel skal ha oplyst. hvad nu hvis nogle syntes det var det fedste ved spillet.
Devilroll
Niveau 0
 
Indlæg: 39

Brugeravatar

Re: Crysis 1 på PSN

Indlægaf AXELINE » lør 08 okt 2011 10:42

Devilroll skrev:NOTE! da jeg spillede det syntes jeg der manglede et level og har lige set et interview med crytek og siger de har fjernet det level (Ascention) hvor man flyver. Det er et kort level afligevel. WTF are they thinking. Står sku heler ikke på psn som info. Det vil jeg da mene er en ting man vel skal ha oplyst. hvad nu hvis nogle syntes det var det fedste ved spillet.


Det var pokkers for der er også fjernet nogle film i Splinter Cell
[-X
AXELINE
 
Indlæg: 134


Re: Crysis 1 på PSN

Indlægaf Mendori » ons 12 okt 2011 07:26

Mailo skrev:Sorry, processing of this order is taking longer than expected • This order may take up to 2 hours to process but usually will take less than an hour • Please do not re-order this item • Once your order is complete, you can download your purchase here. We will also send the download link to your e-mail address • For more information or to cancel your order,.. noget der er sket for jer før? Er helt nervøs


Har lige fået det samme.

Har du modtaget din kode?

Update! har fået min kode :D
Mendori
 


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster