Forum

Mystisk video fra Sony.

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Mystisk video fra Sony.

Indlægaf Pronality » fre 30 sep 2011 10:34


Hvad tror i?
Billede
Pronality
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Re: Mystisk video fra Sony.

Indlægaf Krisp » fre 30 sep 2011 13:55

Ja den har jeg også undret mig over. De første rygter gik på det nye Home. Men nu snakker folk om en ny xmb interface. Jeg håber lidt, men tror det er noget vildt fesent. Videoen indeholder jo både referencer til LittleBigPlanet, God of War, Twisted Metal, Resistance, Ratchet and Clank m.m.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: Mystisk video fra Sony.

Indlægaf Proxzyn » fre 30 sep 2011 14:14

Ser interessant ud. Glæder mig til at se mere på onsdag.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Mystisk video fra Sony.

Indlægaf Rytteren » fre 30 sep 2011 16:51

den er rigtig fed.
starter med uncharted (manden i faldskærmen).
herefter en killzone/resistence blanding med 2 gule øjne rundt om i skoven. (2 for helgast, gul for chimera)
man kan høre resistance alarmen
så for man lige isbilen fra twisted metal
indenfor ser vi Parapper The Rapper og wipeout som postkort.
der står long live play (ifølge dem der har oversat det snask fra latin) over døren.
Mk2 fra metal gear solid 4 køre væk nedad gangen.
våben fra ratchet, resistance, killzone og final fantasy (lightnings gunblade).
lbp "bobble" når der betales (og sikkert anden valuta fra andre spil).
sidst en lille glimt af kratos (ved datoen)


hvad hulen kan det være?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Mystisk video fra Sony.

Indlægaf Proxzyn » fre 30 sep 2011 19:01

Først tænkte jeg at det var noget exclusive Sony halløj, men det gunblade der smadrer den teori.

Der er selvfølgelig allerede mange som tror det er cross-game chat. Og når man tænker lidt over det, så kunne det jo faktisk godt være det. Videoen leder jo lidt hen til at alle karakterer fra forskellige franchises samles i samme rum. Men det kan jo også bare være at det er et reklame stunt for PSN.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Mystisk video fra Sony.

Indlægaf Rytteren » fre 30 sep 2011 19:10

det jeg ikke helt forstår er.. hvorfor smide så svag et hint ud omkring kratos.. hvis ikke det har noget med ham og gøre? hvorfor ikke bare vise ham "fuldt ud", hvis dette omhandler noget andet "støre" omkring ps3?

og ligeså mystisk.. hvorfor vise Parapper The Rapper? hvorfor??
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Mystisk video fra Sony.

Indlægaf AXELINE » fre 30 sep 2011 19:56

Rytteren skrev:det jeg ikke helt forstår er.. hvorfor smide så svag et hint ud omkring kratos.. hvis ikke det har noget med ham og gøre? hvorfor ikke bare vise ham "fuldt ud", hvis dette omhandler noget andet "støre" omkring ps3?

og ligeså mystisk.. hvorfor vise Parapper The Rapper? hvorfor??


Det er da de spil der udkommer som platin eller hvad det nu hedder
400.000 solgte inden et år
AXELINE
 
Indlæg: 134


Re: Mystisk video fra Sony.

Indlægaf Rytteren » fre 30 sep 2011 20:26

AXELINE skrev:
Rytteren skrev:det jeg ikke helt forstår er.. hvorfor smide så svag et hint ud omkring kratos.. hvis ikke det har noget med ham og gøre? hvorfor ikke bare vise ham "fuldt ud", hvis dette omhandler noget andet "støre" omkring ps3?

og ligeså mystisk.. hvorfor vise Parapper The Rapper? hvorfor??


Det er da de spil der udkommer som platin eller hvad det nu hedder
400.000 solgte inden et år


naah den giver ingen mening.
1. Parapper The Rapper har aldrig været i platin serien (på ps1 eller 2),
2- Parapper The Rapper er ikke udgivet på ps3
3. flere titler er endnu ikke udkommet, som f.eks twisted metal
4. twisted har heller ikke været en del af platinum serien.
5. og hvis man brugte titler der allerede er nået hertil.. hvorfor så ikke bruge andre.. GT5 f.eks?
6. hvorfor hiver ps1+ps2 titler med i denne video?

men hvis vi vender den op til us greatest hits. jamen så er både twisted og parapper med.. men så mangler titler som f.eks final fantasy.

den ide skyder jeg altså ned..


så den køber jeg ikke
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Mystisk video fra Sony.

Indlægaf Erroneus » fre 30 sep 2011 20:45

Min første tanke gik på det var noget "all you can play" service fra Sony på nogle af deres udvalgte titler, altså hvor man betaler x kr. pr. md og så henter man titlerne digitalt, som så vil være en blanding af ps1, ps2, ps3 og psn spil. Men det konflikter måske lidt for meget med PSN+, så det tror jeg heller ikke.

Så røg jeg over i tanken, at det måske var et Sony Brawl spil med alle deres heroes, i stil med Smash Bros. fra Nintendo, men igen det vil også være lidt mærkeligt.

Men jeg tror faktisk jeg har en ret god ide nu. Det er enten en online eller en offline, muligvis begge dele turnering for Playstation Gamers.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: Mystisk video fra Sony.

Indlægaf Slimjay DK » søn 02 okt 2011 11:09

Kunne det ikke være noget så simpelt som en US Release date på PS Vita ?
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Mystisk video fra Sony.

Indlægaf Koma » søn 02 okt 2011 11:47

Slimjay DK skrev:Kunne det ikke være noget så simpelt som en US Release date på PS Vita ?


Det tror jeg ikke. Så skulle den udkomme på onsdag? Det kan da næsten kun være et eller andet på storen, da det tilfældigvis rammer en onsdag.. :roll:
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Mystisk video fra Sony.

Indlægaf Rytteren » søn 02 okt 2011 12:08

Slimjay DK skrev:Kunne det ikke være noget så simpelt som en US Release date på PS Vita ?


tanken har da været der. dog er der et PS3 logo til sidst i videoen.. hvilket ville være mystisk, også derfor ideen om at alle disse titler/serier man ser "hints" af, ville komme til vitaen (gør de nok), blev skudt ned på gaffen..
men det kunne jo være den del af remote play, de viste med killzone 3 til tgs, der kommer.. altså at alle disse spil kommer til at understøtte det fra day one.. dog underligt at lave en så VILD video til denne nyhed.

men spænende er det.
koma.. usstoren opdatere tirsdag..
men noget med storen er ikke utænkelig. specielt når man den her dukkede op
http://jstationx.com/2011/09/30/sony-su ... ibilities/
skal selvfølgelig tages med et gran salt ;)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Mystisk video fra Sony.

Indlægaf Proxzyn » søn 02 okt 2011 15:43

Koma skrev:
Slimjay DK skrev:Kunne det ikke være noget så simpelt som en US Release date på PS Vita ?


Det tror jeg ikke. Så skulle den udkomme på onsdag? Det kan da næsten kun være et eller andet på storen, da det tilfældigvis rammer en onsdag.. :roll:

Nej. Onsdag er næste ledetråd. Hvis det var en release dato, så ville det ikke være så tyndt, mystisk og hurtigt.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Mystisk video fra Sony.

Indlægaf Rytteren » søn 02 okt 2011 16:51

sad lige og spillede suikoden.. og kom da lige til at se startlogoet for playstation 1. havde helt glemt det så sådan ud. i videoen er det logoet UNDER disken
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Mystisk video fra Sony.

Indlægaf Proxzyn » søn 02 okt 2011 18:32

Argh. Det er vist lidt af et stretch. Det ligner da slet ikke.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster