Forum

Firmware 4.0

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Firmware 4.0

Indlægaf Bab » ons 30 nov 2011 08:22

Yeeaahh, 4.0. Så forventer man en masse godt, men nej. Den er nærmest ubrugelig, da den stort set kun har kompabilitet til Vita og sådan en kommer jeg alligevel aldrig til at eje. Det havde nok været mere passende at kalde opdateringen 3.73.5 eller hvis man er i rigtig godt humør 3.74.

Der skulle dog også være lidt få ændringer til Plus brugere.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Firmware 4.0

Indlægaf Rytteren » ons 30 nov 2011 08:32

syntes det er en fed opdatering - da jeg skal eje sådan en vita. men at kalde denne for 4.0 er jeg helt enig i, er helt ude i hampen. en prmand hos sony der har sovet i timen, da dette kommer til at give dårlig omtale på nettet
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Firmware 4.0

Indlægaf andeo1707 » ons 30 nov 2011 08:54

:( Synes også det er trist at de kalder den 4.0 for man går som gamer og tænker at når 4.0 endeligt kommer så bliver det med en stor forandring man faktisk kan bruge til noget.
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Re: Firmware 4.0

Indlægaf Hyggen76 » ons 30 nov 2011 08:56

Ikke for at være kritisk, men når du nu skriver om den firmware, i nyheds kategorien, kunne du så ikke smide et link? så vi andre kunne få glæde af det du ikke har fortalt.
Billede
Hyggen76
Niveau 4
 
Indlæg: 359


Re: Firmware 4.0

Indlægaf Bab » ons 30 nov 2011 09:12

Jo, jeg kunne da bare nøjes med at skrive et link og så kunne vi fjerne al trafik fra denne side. Vi kunne lave det til en link side.
Hvis du vil læse mere om 4.0, så må du søge ligesom alle andre ;)

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Firmware 4.0

Indlægaf Hyggen76 » ons 30 nov 2011 09:26

Bab skrev:Jo, jeg kunne da bare nøjes med at skrive et link og så kunne vi fjerne al trafik fra denne side. Vi kunne lave det til en link side.
Hvis du vil læse mere om 4.0, så må du søge ligesom alle andre ;)

Bab


Lad mig lige forstå det her rigtig. du poster en nyhed, som du kun fremhæver det DU synes om, og så SKAL alle andre end dig søge efter det du har tolke fra, er det rigtigt forstået?

Du minder rigtig meget om min lille bror, han smutter også delvise informationer ud og så skal man selv søge resten. Men det er jo dit problem. Du kunne have undgået denne debat, ved at smide en link til kilden til nyheden.
Billede
Hyggen76
Niveau 4
 
Indlæg: 359


Re: Firmware 4.0

Indlægaf Bab » ons 30 nov 2011 09:34

Og du kunne have undgået den, ved at søge selv. Det ville have taget dig meget mindre tid af finde det end at skrive dit ikke-kritiske indlæg.

Du er så typisk dansk. Du vil have det hele serveret på et sølvfad og gider ikke gøre noget selv.

Jeg har skrevet hvad opdateringen indeholder og desuden står det der også, når du opdatere. Men det har du nok heller ikke gidet læse, men forventer at nogle læser det op for dig.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Firmware 4.0

Indlægaf Erroneus » ons 30 nov 2011 09:39

http://blog.eu.playstation.com/2011/11/ ... te-v-4-00/

Der

Og ja det er skuffende de kalder den 4.0, når det "bare" er Vita support. Hvor er den nye browser, hvor er den nye PSN store (der dog fornyelig har fået en lille opdatering som har gjort den hurtigere), hvor er bedre backup muligheder af savegames, hvor er gift muligheder, det går sq for langsomt Sony...

Man har lidt på fornemmelsen at de bruger deres kræfter på Vita og den kommende PS4 nu, så man ikke skal forvente de vilde opdateringer til PS3's UI.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: Firmware 4.0

Indlægaf Hyggen76 » ons 30 nov 2011 09:47

Bab skrev:Og du kunne have undgået den, ved at søge selv. Det ville have taget dig meget mindre tid af finde det end at skrive dit ikke-kritiske indlæg.

Du er så typisk dansk. Du vil have det hele serveret på et sølvfad og gider ikke gøre noget selv.

Jeg har skrevet hvad opdateringen indeholder og desuden står det der også, når du opdatere. Men det har du nok heller ikke gidet læse, men forventer at nogle læser det op for dig.

Bab


du er sgu for viderkommende, det er DIG som poster en NYHED og du linker ikke til kilde og det er mig som har et problem, det kan jeg da godt se.
Billede
Hyggen76
Niveau 4
 
Indlæg: 359


Re: Firmware 4.0

Indlægaf Hyggen76 » ons 30 nov 2011 09:49

Erroneus skrev:http://blog.eu.playstation.com/2011/11/30/ps3-system-software-update-v-4-00/


Jeg takker:-D
Billede
Hyggen76
Niveau 4
 
Indlæg: 359


Re: Firmware 4.0

Indlægaf Krisp » ons 30 nov 2011 10:08

Ja, det er godt nok en fesen update. Man ville have forventet et nyt XMB design. :P
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: Firmware 4.0

Indlægaf morfar » ons 30 nov 2011 14:16

Kan sådan en Vita egentligt gå på nettet?

Var der ikke noget med der var trophy support?

Så skal jeg sgu eje sådan en istedet for en Ipad eller Kindle!
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Firmware 4.0

Indlægaf Krede1972 » ons 30 nov 2011 14:43

morfar skrev:Kan sådan en Vita egentligt gå på nettet?

Var der ikke noget med der var trophy support?


Der kommer 2 versioner.

Den ene har Wi-fi.

Den anden har Wi-fi og 3G mulighed.

Så ja der er trophy support.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Firmware 4.0

Indlægaf Xx_MIKK_xX » ons 30 nov 2011 15:41

Krisp skrev:Ja, det er godt nok en fesen update. Man ville have forventet et nyt XMB design. :P

ja og der kom et par stykker forskellige man kunne vælge frit mellem under "instillinger" :D
Xx_MIKK_xX
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Re: Firmware 4.0

Indlægaf Erroneus » ons 30 nov 2011 15:58

Jeg tror også Sony er begrænset i hvor meget mere de kan lave med XMB pga. den begrænset RAM mængde som PS3 har. De har arbejdet hårdt på skære ram forbruget for XMB ned, så der kan frigives mere til spil, så hvis de laver nye funktioner, må det ikke gå ud over ram forbruget.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster