Forum

The Last of Us

Snak om Playstation relaterede nyheder.

The Last of Us

Indlægaf weissmuller » man 12 dec 2011 14:50

Synes det ser MEGET lovende ud.
Og kan ikke vente med at se mere artwork fra dette spil.
Tror Naughty Dog får skabt nogle fantastiske postapocalyptiske scenarier.

Naughty Dog shocks the World as they announce a brand new title coming exclusively to PlayStation 3! Check out the new direction for the Uncharted series' Developer in the Spike Video Game Awards 2011 Debut Trailer!


weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: The Last of Us

Indlægaf Morten Rask » man 12 dec 2011 15:33

Jeg kan ikke lade vær med at tænke på Dead Island når jeg ser den trailer, hvilket lidt er en skam.

Men jeg udtaler mig ikke om noget før vi ser mere til denne titel.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: The Last of Us

Indlægaf Wensien » man 12 dec 2011 15:45

Jeg sys det minder mere om left 4 dead :) hvilket jeg altid har ønsket kom til ps3 .. Hvis man lytter efter minder musiken i slutningen af vidioen til traileren også utroligt meget om L4D :)
It's not boosting, it's TEAMWORK
Wensien
Niveau 4
 
Indlæg: 449


Re: The Last of Us

Indlægaf kornrocks » man 12 dec 2011 20:23

Jeg synes det ser spændende ud, nu hvor den nye spilplakat også er kommet, synes jeg det lader til de har fået hende pigen til at ligne Ellen Page?

Ved godt hun ikke lægger stemme til spillet eller noget, synes bare det er sjovt de har fået hende til at ligne hende :)

Billede
Billede
Billede
kornrocks
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Re: The Last of Us

Indlægaf AXELINE » man 12 dec 2011 20:25

Syntes at det lyder vildt spændende
AXELINE
 
Indlæg: 134


Re: The Last of Us

Indlægaf weissmuller » man 12 dec 2011 22:02

Mon ikke de bruger deres Uncharted engine og gameplayet bliver lignende tight områder med en masse action.
En postapocalyptisk verden skal man jo også kravle rundt i med al den destruction, så der bliver nok en del platforming også.
Bliver fedt med noget nyt fra Naughty Dog. :-)

Mht Ellen Page virker det nærmest mærkeligt at de ikke har brugt hende da hun må have været inspirationen.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: The Last of Us

Indlægaf morfar » man 12 dec 2011 22:51

kornrocks skrev:Jeg synes det ser spændende ud, nu hvor den nye spilplakat også er kommet, synes jeg det lader til de har fået hende pigen til at ligne Ellen Page?

Ved godt hun ikke lægger stemme til spillet eller noget, synes bare det er sjovt de har fået hende til at ligne hende :)


Haha, jeg tænkte nøjagtigt det samme da jeg så pigen i traileren...... Ellen Page er for øvrigt en fremragende skuespiller....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: The Last of Us

Indlægaf Mogwai » tirs 13 dec 2011 12:25

Det blir spændende at se hvordan Naughty Dog håndterer en serie som, fra hvad vi har set indtil nu, er langt mere seriøs end hvad de ellers har lavet. Synes at en del af charmen ved Uncharted er humoren.

Men alle kan nu lave en trailer som ser fandens flot ud. Så lad os se noget gameplay :)
Mogwai
Niveau 1
 
Indlæg: 88


Re: The Last of Us

Indlægaf Krisp » tirs 13 dec 2011 15:01

Mogwai skrev:Det blir spændende at se hvordan Naughty Dog håndterer en serie som, fra hvad vi har set indtil nu, er langt mere seriøs end hvad de ellers har lavet. Synes at en del af charmen ved Uncharted er humoren.

Men alle kan nu lave en trailer som ser fandens flot ud. Så lad os se noget gameplay :)


Hvem siger at The Last of Us ikke indeholder humor?
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: The Last of Us

Indlægaf Koma » tirs 13 dec 2011 15:30

Det er fandeme en lækker trailer. Håber bare de også laver en Uncharted Racers. :D
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: The Last of Us

Indlægaf Krisgebis » tirs 13 dec 2011 15:42

Jeg håber de kan få det til at adskille sig fra Uncharted. Naughty Dog er i blandt de dygtigste udviklere og Uncharted er en fremragende serie, men en anden serie skal gerne føles anderledes. For mit vedkommende håber jeg på et mere seriøst spil, der har lidt mere åbne baner, så man selv kan gå på opdagelse i efterladte villaer, huler osv. Hvor man står overfor valget mellem at finde mere udstyr i et efterladt supermarked, kontra få spist ens ansigt af i et zombie baghold. Ikke bare at "konflikten" er lagt ind i historien, og spillet så har taget valget på forhånd, fordi man skal jo bare den vej for at komme videre.

Det var også det eneste minus for mit vedkommende ved en ellers fremragende trailer. Når kameraet følger dem i deres flugt og vi så ser "landskabet" udenfor, som ligner en lille indespæret og (næsten) korridor sammensat bane. :-(
Krisgebis
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Re: The Last of Us

Indlægaf Rytteren » ons 14 dec 2011 18:28

uff det var nogle fede concept art billeder der er rundt på nettet nu. her er 3
http://www.vg247.com/2011/12/14/stunnin ... rs-online/
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: The Last of Us

Indlægaf Krisp » ons 14 dec 2011 22:40

Rytteren skrev:uff det var nogle fede concept art billeder der er rundt på nettet nu. her er 3
http://www.vg247.com/2011/12/14/stunnin ... rs-online/


Helt enig, det ser fantastisk ud. Ser allerede meget frem til denne titel. :)
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: The Last of Us

Indlægaf Unique E » fre 13 jan 2012 20:39

we want moar :lol: glæder mig seriøst til at se noget gameplay =P~ Naugthy Dog laver nemlig mega gode engine's =D> selvom jeg ikke er Uncharted fan kan jeg uden tvivl se at det er ét super godt produkt/spil oplevelse de har lavet :) blev da en smugle fanget af 2'ren da jeg spillede den hos en ven :P
Remember paranoia is only reality on a finer scale . . .

Billede
Unique E
Niveau 0
 
Indlæg: 37

Brugeravatar


Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster