Forum

Diablo "3" til Konsol

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Diablo "3" til Konsol

Indlægaf Dummiz » tors 12 jan 2012 15:26

Det er nok en "Nyhed" mange allerede ved men syntes da lige den fortjener at komme i "Nyhederne" herinde. Det er blevet bekræftet på Twitter at der nogle der arbejder på et "Diablo Projekt" til konsollerne. gad vide om det er Diablo 3 vi konsol brugere også får?

Hvad siger du..Kunne du tænke dig Diablo 3 på PS3én?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Diablo "3" til Konsol

Indlægaf Bab » tors 12 jan 2012 15:49

Jeg skal selvfølgelig have Diablo 3 og det måtte da godt blive til PS3.

Nu har jeg godt nok ikke fulgt med på Twitter, men kikkede da lige på blizzards Diablo 3 side og trykkede på deres Twitter link og der kunne jeg ikke se noget om konsoller. Har du et link til den twitter, hvor du læste det?

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Diablo "3" til Konsol

Indlægaf Dummiz » tors 12 jan 2012 15:59

http://twitter.com/#!/search/tangoix derinde et sted står det :P er ikke så god til det med kilder :P
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Diablo "3" til Konsol

Indlægaf Proxzyn » tors 12 jan 2012 19:05

Man skal selvfølgelig lige opdatere sig når der kommer sådanne "nyheder" :P Det er ikke officielt endnu.

Bashiok’s response on Twitter was intended as a confirmation that we’re actively exploring the possibility of developing a console version of Diablo III, as we’ve mentioned in the past. This is not a confirmation that Diablo III is coming to any console platform.

Our focus right now is on finishing the PC/Mac version of Diablo III and making sure it’s a worthwhile successor to the Diablo series.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Diablo "3" til Konsol

Indlægaf Dummiz » tors 12 jan 2012 21:11

Proxzyn skrev:Man skal selvfølgelig lige opdatere sig når der kommer sådanne "nyheder" :P Det er ikke officielt endnu.

Bashiok’s response on Twitter was intended as a confirmation that we’re actively exploring the possibility of developing a console version of Diablo III, as we’ve mentioned in the past. This is not a confirmation that Diablo III is coming to any console platform.

Our focus right now is on finishing the PC/Mac version of Diablo III and making sure it’s a worthwhile successor to the Diablo series.


Det kan der være noget om men da jeg ikke har twitter så følger jeg ikke rigtig med derinde. det var bare noget jeg læste på nettet :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Diablo "3" til Konsol

Indlægaf JesperWoo » fre 13 jan 2012 00:30

Jeg køber det til min bærbar , jeg er 100% sikkert på det kan køre på den.. Skyrim og Bf3 køre fint på den, så ranger med Diablo 3 os kan ;D
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Re: Diablo "3" til Konsol

Indlægaf Unique E » fre 13 jan 2012 10:28

Der har desværre været utrolige mange forskellige sandt/usandt signaler fra Blizzard egen folk, dog ved man med sikkerhed at de er igang med ét consol projekt og der er gode chancer for at det er D3 =P~ dette er ét spil jeg har holdt øje med længe :twisted: siden første gang jeg gennemførte 2'en har jeg ventet på noget mere af denne legende [-o<
Tjek denne udgave http://collectorsedition.org/8493/diabl ... -announced
Jeg vil dog vælge PS3 udgaven hvis det skulle vise sig at den udkom, jeg tror på at PS3 er stærk nok til at kunne bære spillet som det fortjener \:D/

*update*
http://games.ign.com/articles/121/1216193p1.html

Trist :-({|=
Remember paranoia is only reality on a finer scale . . .

Billede
Unique E
Niveau 0
 
Indlæg: 37

Brugeravatar


Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster