Forum

PSone support snart på vej til Vita?

Snak om Playstation relaterede nyheder.

PSone support snart på vej til Vita?

Indlægaf Morten Rask » tors 26 apr 2012 09:19

Brugere på NeoGAF og Reddit har opdaget at den nye PSone titel på PS Store ved navn Buzz Lightyear of Star Command kan downloades på Vitaen, som hidtil ikke har været muligt med PSone titler. Selvom spillet ikke kan starte, og modtager fejlkoden C1-2749-2 når dette forsøges, så er baggrunden for LiveArea ændret, hvilket må tydes som et tegn på at der er support for PSone spil på vej til Vitaen.

Personligt kan jeg ikke vente til at kunne spille mine PSone spil på Vitaen, har efterhånden fået erhvervet mig en del igennem PS+ og egne køb. :D
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: PSone support snart på vej til Vita?

Indlægaf Rytteren » tors 26 apr 2012 09:24

Zejfur skrev:Brugere på NeoGAF og Reddit har opdaget at den nye PSone titel på PS Store ved navn Buzz Lightyear of Star Command kan downloades på Vitaen, som hidtil ikke har været muligt med PSone titler. Selvom spillet ikke kan starte, og modtager fejlkoden C1-2749-2 når dette forsøges, så er baggrunden for LiveArea ændret, hvilket må tydes som et tegn på at der er support for PSone spil på vej til Vitaen.

Personligt kan jeg ikke vente til at kunne spille mine PSone spil på Vitaen, har efterhånden fået erhvervet mig en del igennem PS+ og egne køb. :D


spiller selv en del psone titler på min vita.. men dette igennem remote play. så ordentlig support er da at fortrække.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: PSone support snart på vej til Vita?

Indlægaf Morten Rask » tors 26 apr 2012 09:29

Rytteren skrev:
Zejfur skrev:Brugere på NeoGAF og Reddit har opdaget at den nye PSone titel på PS Store ved navn Buzz Lightyear of Star Command kan downloades på Vitaen, som hidtil ikke har været muligt med PSone titler. Selvom spillet ikke kan starte, og modtager fejlkoden C1-2749-2 når dette forsøges, så er baggrunden for LiveArea ændret, hvilket må tydes som et tegn på at der er support for PSone spil på vej til Vitaen.

Personligt kan jeg ikke vente til at kunne spille mine PSone spil på Vitaen, har efterhånden fået erhvervet mig en del igennem PS+ og egne køb. :D


spiller selv en del psone titler på min vita.. men dette igennem remote play. så ordentlig support er da at fortrække.


Er det ikke kun nogle titler det virker med? Har slet ikke fået forsøgt mig med Remote Play funktionen. Synes den var nytteløs på min PSP Go. Fungerer det kun på LAN, eller har du testet det uden for LAN? Og hvordan kører det når det er trådløst?
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: PSone support snart på vej til Vita?

Indlægaf Ice_Hiboy » tors 26 apr 2012 09:35

Det er da engentligt underligt at den ikke kom med psone support fra starten. min gamle psp 1000 tager fint psone spil :)
Billede
Ice_Hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: PSone support snart på vej til Vita?

Indlægaf Morten Rask » tors 26 apr 2012 09:38

Ice_Hiboy skrev:Det er da engentligt underligt at den ikke kom med psone support fra starten. min gamle psp 1000 tager fint psone spil :)


Det var vel deres prioritet at udgive den til tiden frem for at skulle udskyde udgivelsen. For mit vedkommende er det helt fint, da der er så mange andre ting jeg kan spille på den. :)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: PSone support snart på vej til Vita?

Indlægaf Rytteren » tors 26 apr 2012 10:15

Zejfur skrev:
Rytteren skrev:
Zejfur skrev:Brugere på NeoGAF og Reddit har opdaget at den nye PSone titel på PS Store ved navn Buzz Lightyear of Star Command kan downloades på Vitaen, som hidtil ikke har været muligt med PSone titler. Selvom spillet ikke kan starte, og modtager fejlkoden C1-2749-2 når dette forsøges, så er baggrunden for LiveArea ændret, hvilket må tydes som et tegn på at der er support for PSone spil på vej til Vitaen.

Personligt kan jeg ikke vente til at kunne spille mine PSone spil på Vitaen, har efterhånden fået erhvervet mig en del igennem PS+ og egne køb. :D


spiller selv en del psone titler på min vita.. men dette igennem remote play. så ordentlig support er da at fortrække.


Er det ikke kun nogle titler det virker med? Har slet ikke fået forsøgt mig med Remote Play funktionen. Synes den var nytteløs på min PSP Go. Fungerer det kun på LAN, eller har du testet det uden for LAN? Og hvordan kører det når det er trådløst?


ved ikke om det kun gælder nogle titler.. dem jeg spiller virker fint (suikoden, legend of dragoon osv.). og det virker fint over 3g - imput lag i ny og næ (du trykker ned. 1, 2, så går han ned.), gør intet i disse turbaseret rpgs (selv med deres quick time events.. man skal bare ændre på sin timing - ala final fantasy VIII).
men at kunne spille det vitaen ordentligt er da bedre. ligesom remoteplay af ps3titler vel også altid vil være federe... på ps3 :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar


Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster