Forum

Destiny

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Destiny

Indlægaf Tupilak » fre 03 okt 2014 22:44

Man skal åbenbart holde øje med Tower. Der er tweet fra Bungie.
Tupilak
Niveau 2
 
Indlæg: 124


Re: Destiny

Indlægaf The-Biggo » ons 08 okt 2014 17:47

Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: Destiny

Indlægaf mrlenniboy » man 13 okt 2014 19:03

Nogen andre der har problemer med at logge på destiny serveren
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Destiny

Indlægaf weissmuller » man 13 okt 2014 19:35

jep. Psn manitenance 10am to 5pm pacific så vidt jeg kunne se
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Destiny

Indlægaf weissmuller » man 13 okt 2014 19:38

hvilket vist er kl 02.00 i nat i danmark
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Destiny

Indlægaf Dropdat » ons 29 okt 2014 19:18

http://www.destinythegame.com/expansions/expansion-one

Så kom der endelig en dato og info om den første udvidelse! Bliver for fedt. Ny level cap, nyt raid, nyt strike, nye pvp maps, nye story missions og mere gear.

9 december er udgivelsesdatoen. Kun halvanden måned.
Senest rettet af Dropdat ons 29 okt 2014 21:57, rettet i alt 1 gang.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny

Indlægaf morfar » ons 29 okt 2014 19:57

Er der ikke snart nogen der vil spille lidt med mig? Jeg er lvl24 og syntes ikke rigtigt jeg kan finde gear med mere light end 15+ når det er opgraderet :-(
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Destiny

Indlægaf Dropdat » ons 29 okt 2014 21:17

morfar skrev:Er der ikke snart nogen der vil spille lidt med mig? Jeg er lvl24 og syntes ikke rigtigt jeg kan finde gear med mere light end 15+ når det er opgraderet :-(


Du skal have fat på legendary gear for at komme højere op. Det kan droppe som engrams, men den nemmeste måde at få det på, er at købe det fra din vanguard. Du køber det med vangaurds points, som du kan tjene maks 100 af om ugen. En hjelm koster150 marks, og arm, krop og ben koster 65 hver. Lav også alle de ting du kan hver dag, som giver dig vanguard rep. Bounties og daily stories. Når din vanguard rang kommer op på 5, får du en legendary item hver gang du stiger. det kan både være et våben eller gear.

Nu du er level 24, kan du også spille tiger strikes. Det giver marks og rep og som regel har man fået 3-5 blå engrams i løbet af sådan et strike, og der er en lille mulighed for de bliver til legendary items.

Et andet godt tip er at vente til zur kommer. Han er i Tower fra fredag kl 11 og 48 timer frem. Han sælger exotic items for strange coins. Og hvis han sælger en hjelm til din class, så er det som regel et rigtig godt valg.

Vi kan forsøge at tage nightfall, du vil ikke kunne gøre noget mod fjenderne, da de er level 28, men hvis du holder dig i baggrunden, så skulle jeg nok kunne hive dig igennem det. Der er change for godt gear. Og hvis det går, så kan vi også tag weekly strike level 28, så får du 9 coins. Og til sammen giver de begge 1000 rep.

Men send en venneanmodning og en besked om hvornår det passer dig bedst, så kan vi se på det.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny

Indlægaf morfar » tors 30 okt 2014 16:12

Dropdat skrev:
morfar skrev:Er der ikke snart nogen der vil spille lidt med mig? Jeg er lvl24 og syntes ikke rigtigt jeg kan finde gear med mere light end 15+ når det er opgraderet :-(


Du skal have fat på legendary gear for at komme højere op. Det kan droppe som engrams, men den nemmeste måde at få det på, er at købe det fra din vanguard. Du køber det med vangaurds points, som du kan tjene maks 100 af om ugen. En hjelm koster150 marks, og arm, krop og ben koster 65 hver. Lav også alle de ting du kan hver dag, som giver dig vanguard rep. Bounties og daily stories. Når din vanguard rang kommer op på 5, får du en legendary item hver gang du stiger. det kan både være et våben eller gear.

Nu du er level 24, kan du også spille tiger strikes. Det giver marks og rep og som regel har man fået 3-5 blå engrams i løbet af sådan et strike, og der er en lille mulighed for de bliver til legendary items.

Et andet godt tip er at vente til zur kommer. Han er i Tower fra fredag kl 11 og 48 timer frem. Han sælger exotic items for strange coins. Og hvis han sælger en hjelm til din class, så er det som regel et rigtig godt valg.

Vi kan forsøge at tage nightfall, du vil ikke kunne gøre noget mod fjenderne, da de er level 28, men hvis du holder dig i baggrunden, så skulle jeg nok kunne hive dig igennem det. Der er change for godt gear. Og hvis det går, så kan vi også tag weekly strike level 28, så får du 9 coins. Og til sammen giver de begge 1000 rep.

Men send en venneanmodning og en besked om hvornår det passer dig bedst, så kan vi se på det.


Jeg adder dig lige fredag når jeg kommer på.

Jeg er kun lige blevet crusible rank 1. Man skal være rank 2 for at kunne købe legendary af de 2 crucible sælgere der står nede i kontrolrummet. Det kommer til at tage 100 år før jeg når dertil.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Destiny

Indlægaf Laffer » tors 30 okt 2014 16:47

Du skal bare klare bounties hver dag. Det er den eneste måde at stige i rang på.

Jeg er kun lige blevet lvl 3 hos crucible, guardian og Dead Orbit.

Har så også taget en pæn håndfuld timer eller 80 ;)
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Destiny

Indlægaf morfar » tors 30 okt 2014 18:17

Laffer skrev:Du skal bare klare bounties hver dag. Det er den eneste måde at stige i rang på.

Jeg er kun lige blevet lvl 3 hos crucible, guardian og Dead Orbit.

Har så også taget en pæn håndfuld timer eller 80 ;)


Crucible er multiplayer

Er guardian der hvor man får/skal bruge vanguard marks/rep?

Hvad er dead orbit?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Destiny

Indlægaf JGD » tors 30 okt 2014 18:47

dead orbit er en af tre factions som man også kan bruge sine marks hos. De andre er future war kult og new monacy.
JGD
Niveau 1
 
Indlæg: 51
By: Ringsted


Re: Destiny

Indlægaf morfar » tors 30 okt 2014 19:22

JGD skrev:dead orbit er en af tre factions som man også kan bruge sine marks hos. De andre er future war kult og new monacy.


Og hvor finder man dem henne?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Destiny

Indlægaf JGD » tors 30 okt 2014 19:30

Mener New Monacy ligger på vej over mod the speaker og future war cult og dead orbit ligger ovre ved hende der sælger loading screen rumskibe. Ellers er der en robot der hvor man spawner som man se et kort hos.
JGD
Niveau 1
 
Indlæg: 51
By: Ringsted


Re: Destiny

Indlægaf Hades » tors 30 okt 2014 22:43

Hvad skal jeg gøre for at få lidt hurtigt Glimmer? Alle de gode råd på nettet er patchet, og jeg synes det går latterligt langsomt med at skaffe lidt valuta. Nogle gode råd?
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster