Forum

Ny Netflix App

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Ny Netflix App

Indlægaf Bab » fre 17 maj 2013 13:46

Netflix er ved at rulle en ny app og brugerflade ud på PlayStation 3 samt udvalgte Smart TV og Blu-ray-afspillere. Den nye app starter på PlayStation 3.


Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Ny Netflix App

Indlægaf Erroneus » fre 17 maj 2013 14:12

Yeah bemærkede godt nok en opdatering i går til Netflix. Der er også en video om det, kan ses her: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... b7_GJ1JmI0
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Ny Netflix App

Indlægaf Bab » fre 17 maj 2013 14:27

Jeg bruger selv Netflix til Smart-tv, så jeg må vente lidt endnu. Det er også kun kæresten, som ser det, så det går nok :)

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Ny Netflix App

Indlægaf Hades » lør 18 maj 2013 09:20

Jeg kan stadig bedre lide Netflix på Apple TV, af en simpel årsag: hvide undertekster, ikke gule
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Ny Netflix App

Indlægaf Bab » tirs 18 jun 2013 11:12

Jeg stjal dette trick fra en kommentar på TV2 Beep:

Hvis du bruger google chrome til at åbne netflix så brug følgende plug in
https://mediahint.com/
og vupti så har du adgang til det amerikanske indhold. hvis du så vil se det danske indhold så kan man bare slukke for plug innet og så har du den danske version igen og bedst af alt.. Det koster gratis god fornøjelse


Jeg har ikke testet det videre, men det ser ud til at virke. Hvis en af jer har den amerikanske udgave og bruger Chrome, så test det lige :)

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Ny Netflix App

Indlægaf AndersLP84 » tirs 18 jun 2013 12:10

Bab skrev:Jeg stjal dette trick fra en kommentar på TV2 Beep:

Hvis du bruger google chrome til at åbne netflix så brug følgende plug in
https://mediahint.com/
og vupti så har du adgang til det amerikanske indhold. hvis du så vil se det danske indhold så kan man bare slukke for plug innet og så har du den danske version igen og bedst af alt.. Det koster gratis god fornøjelse


Jeg har ikke testet det videre, men det ser ud til at virke. Hvis en af jer har den amerikanske udgave og bruger Chrome, så test det lige :)

Bab


Det virker fint Bab.
Dog er det bare ens danske udgave der får alt det amerikanske indhold. Dog uden danske undertekster men det vidste man jo godt :-) Tak for hintet :D
Billede
AndersLP84
Niveau 2
 
Indlæg: 198
By: Fredericia


Re: Ny Netflix App

Indlægaf Bab » tirs 18 jun 2013 12:27

Hvis man deaktivere den under indstillinger, så er man tilbage ved den danske. Jeg har læst, at den skulle åbne op for flere af de amerikanske tjenester, hvis man har nogen af dem. Og man skal ikke ind og rode med proxy og alt muligt andet.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Ny Netflix App

Indlægaf glyr » lør 29 jun 2013 21:28

Nogle af jer med netflix der lige vil være søde og se om de har "Max pinlig" i kataloget !!
:)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Ny Netflix App

Indlægaf Morten Rask » lør 29 jun 2013 21:40

glyr skrev:Nogle af jer med netflix der lige vil være søde og se om de har "Max pinlig" i kataloget !!
:)


Nej, det står den ikke er tilgængelig.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Ny Netflix App

Indlægaf glyr » lør 29 jun 2013 21:41

Tak... :)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Ny Netflix App

Indlægaf HrDanish » lør 29 jun 2013 21:46

Sjov lille app, har dog ikke fundet frem til en film jeg virkelig virkelig ville se de par gange jeg har afprøvet den. Skal dog også bemærkes at jeg til tider ikke engang selv kan finde frem til hvad jeg gider se så.... Tror dog at den kan blive sjov at forsøge sig med nogle gange.

Mediahint giver kun adgang til US udgaven går jeg ud fra?

Max pinlig er ikke i kataloget pt. Glyr, beklager. Deres danske udgave er stadig noget bagud i forhold til størrelsen af indhold sammenlignet med US og UK.

Edit: Zejfur var hurtigst.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Ny Netflix App

Indlægaf nonameneo » lør 29 jun 2013 22:02

Som alternativ til Mediahint.com kan også bruges hola.org - et plugin til browseren der giver adgang til US Netflix, Hulu, Fox osv. - Igen uden at man skal pille ved proxy, VPN eller andet selv. Har selv brugt det i længere tid og det fungerer super.
nonameneo
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: Ny Netflix App

Indlægaf weissmuller » man 01 jul 2013 10:29

Super tip! :-) Kørte Hola plugin'et til Chrome og det virker perfekt. Har virkelig pustet liv i Netflix igen.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Ny Netflix App

Indlægaf Bab » man 01 jul 2013 10:42

Jeg har kun prøvet Mediahint, som jeg selv linkede til. Den begrænser sig ikke til Netflix. Hola og alle de andre skulle også virke. Man kan også se programmer fra BBC, som normalt kun er tilgængelig i UK.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Ny Netflix App

Indlægaf Rena » man 01 jul 2013 10:43

+1 Så behøver jeg ikke længere start Firefox, når jeg skal se American Netflix på PC.
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1425


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster