Forum

Ratchet and clank: into the nexus

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Ratchet and clank: into the nexus

Indlægaf Rytteren » tors 11 jul 2013 05:48

så er den officiel. et nyt ratchetspil.

kommer i løbet af efteråret, til en pris på 30 USD, hvilket må siges at være en lækker pris.
spillet er uden nye "prøvelser", som 4player coop eller tower defence. dette er ren oldschool ratchet.

spillets historie kommer dog til at være noget særligt. den skal nemlig forbinde de gamle spil, med future serien (tools, booty og crack in time). hvordan dette lige gøres, ja det er jeg personlig spændt på.

knægten bliver glad for denne nyhed

en gameplay video og det hele
http://www.ign.com/videos/2013/07/10/ra ... eo-preview

og en trailer kan man fandme også få
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Ratchet and clank: into the nexus

Indlægaf JanR » tors 11 jul 2013 06:45

Ratchet & Clank: A Crack in Time er ét af de mest gennemførte, og underholdende spil som jeg har prøvet.
Virkelig sjovt med den platte humor, fede cutscenes, overdrevne våben og det gode gameplay - så jeg håber at Into the Nexus bliver i samme boldgade (som det ser ud til).

All 4 One synes jeg ikke var særlig godt, og QForce/Full Frontal Assault ligger stadig bare herhjemme.

Er Into the Nexus kun planlagt til Playstation 3? Eller kommer det også til 4eren?
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Ratchet and clank: into the nexus

Indlægaf Rytteren » tors 11 jul 2013 07:29

som det er nu, så er dette et ps3 onlyspil.
de undersøger muligheden/arbejder måske på en vitaudgave. men grundet det bøvl/bad pr shit, der var med qforces vitaudgave, så siger de INTET.

om dette er ender med at blive crossplatform, tvivler jeg stærkt på. tror nemlig vi ser et spil omkring slutningen af 2014/start 2015 til ps4. dette grundet ratchet filmen, som godtnok skulle være en fortælling af 1'eren, men om ikke andet, så vil sony vel gerne tjene lidt penge/skabe pr begge veje ved at lave et ratchet spil når filmen er ved at ramme biograferne
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Ratchet and clank: into the nexus

Indlægaf Erroneus » tors 11 jul 2013 07:42

Woooooo!! :D Endelig går det op for dem igen, at det her er hvad folk vil have fra R&C :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Ratchet and clank: into the nexus

Indlægaf Rytteren » tors 11 jul 2013 08:55

Erroneus skrev:Woooooo!! :D Endelig går det op for dem igen, at det her er hvad folk vil have fra R&C :)


man kan satme ikke være efter dem for at prøve noget nyt. en del anmeldelser på ACiT og Quest for Booty, var jo at det "bare var det samme, uden meget nyt". :D

er lige gået igang med qforce - var enlig noget der var købt til knægten (og har underholdt ham længe). men da jeg har fri idag, så kunne tiden lige bruges der.

det er faktisk okay sjovt. og det var nu godt, for siden TloU, så har alt andet bare virkert MEH.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Ratchet and clank: into the nexus

Indlægaf Jb » tors 11 jul 2013 08:59

JanR skrev:Ratchet & Clank: A Crack in Time er ét af de mest gennemførte, og underholdende spil som jeg har prøvet.
Virkelig sjovt med den platte humor, fede cutscenes, overdrevne våben og det gode gameplay - så jeg håber at Into the Nexus bliver i samme boldgade (som det ser ud til).

All 4 One synes jeg ikke var særlig godt, og QForce/Full Frontal Assault ligger stadig bare herhjemme.



Jeg quoter lige Jan her :)

Jeg kunne have skrevet ovenstående. det er præcis som jeg har det med de titler. enig enig
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Ratchet and clank: into the nexus

Indlægaf morfar » fre 12 jul 2013 09:06

Jb skrev:
JanR skrev:Ratchet & Clank: A Crack in Time er ét af de mest gennemførte, og underholdende spil som jeg har prøvet.
Virkelig sjovt med den platte humor, fede cutscenes, overdrevne våben og det gode gameplay - så jeg håber at Into the Nexus bliver i samme boldgade (som det ser ud til).

All 4 One synes jeg ikke var særlig godt, og QForce/Full Frontal Assault ligger stadig bare herhjemme.



Jeg quoter lige Jan her :)

Jeg kunne have skrevet ovenstående. det er præcis som jeg har det med de titler. enig enig


Hvis du også har QForce liggende i skabet, så kom igang med det. Det er et fint sjovt spil når man lige kommer igang. Specielt Coop!
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Sv: Ratchet and clank: into the nexus

Indlægaf Jb » fre 12 jul 2013 09:41

Der ligger på hylden i folie ja.
Bare så mange andre spil man også skal spille hehe.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster