Forum

nyt ps4 spil vises den 14/11

Snak om Playstation relaterede nyheder.

nyt ps4 spil vises den 14/11

Indlægaf Rytteren » fre 01 nov 2013 09:44

Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: nyt ps4 spil vises den 14/11

Indlægaf tue69 » fre 01 nov 2013 11:12

FIFA 15.

Det bliver craaaazyyyyy.
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: nyt ps4 spil vises den 14/11

Indlægaf Erroneus » fre 01 nov 2013 11:19

Half-Life 3
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: nyt ps4 spil vises den 14/11

Indlægaf armorking » fre 01 nov 2013 11:22

et PS4 spil only , Half life og FIFA er ikke :D

håber det bliver enten Uncharted 4 eller GOW selvom det er for tidligt :mrgreen:
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: nyt ps4 spil vises den 14/11

Indlægaf Slimjay DK » fre 01 nov 2013 11:32

Naughty Dog's "Savage Starlight" http://savagestarlight.com/ :)

Eller hvis vi skal tage ordet EPIC .. Gears Of War 4 PS4 exclusive :) hahahaha
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: nyt ps4 spil vises den 14/11

Indlægaf Erroneus » fre 01 nov 2013 11:48

Det vil fandeme være sørgeligt hvis det var et Gears of War spil, ZZZzZZzzzZzzzzZzz.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: nyt ps4 spil vises den 14/11

Indlægaf Slimjay DK » fre 01 nov 2013 11:58

Erroneus skrev:Det vil fandeme være sørgeligt hvis det var et Gears of War spil, ZZZzZZzzzZzzzzZzz.


Ikke enig ;) eller jo det ville være sørgeligt for Microsoft :lol:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: nyt ps4 spil vises den 14/11

Indlægaf Bab » fre 01 nov 2013 11:59

Et eller andet ligegyldigt, som sidste gang der var stor ståhej og nedtælling til "det helt store".

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: nyt ps4 spil vises den 14/11

Indlægaf Rytteren » fre 01 nov 2013 12:04

Slimjay DK skrev:Naughty Dog's "Savage Starlight" http://savagestarlight.com/ :)

Eller hvis vi skal tage ordet EPIC .. Gears Of War 4 PS4 exclusive :) hahahaha


tja.. geoff har postet en "alien" gif i en tråd på neogaf omhandlende ND tur til et rummuseum..
ellers er de to store rygter.. epic og det andet demons souls 2/forsættelsen.

Bab skrev:Et eller andet ligegyldigt, som sidste gang der var stor ståhej og nedtælling til "det helt store".

Bab


ligesom da de talte ned i februar? .. til ps4.. ligegyldigt. eller da geoff sidst gjorde det med et sony spil.. og vi fik the last of us? ligegyldigt.. eller da de lavede en nedtælling til et gt event.. hvor de så viste gt6... et ligegyldigt spil eh
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: nyt ps4 spil vises den 14/11

Indlægaf Bab » fre 01 nov 2013 12:12

Rytteren skrev:ligesom da de talte ned i februar? .. til ps4.. ligegyldigt. eller da geoff sidst gjorde det med et sony spil.. og vi fik the last of us? ligegyldigt.. eller da de lavede en nedtælling til et gt event.. hvor de så viste gt6... et ligegyldigt spil eh


Du må undskylde, at jeg modsat dig, ikke synes, at spil er livsvigtigt for min eksistens. Og jeg husker ikke, hvad nedtællingen var til, men ingen af dem, som du nævner.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: nyt ps4 spil vises den 14/11

Indlægaf Rytteren » fre 01 nov 2013 12:35

Bab skrev:
Rytteren skrev:ligesom da de talte ned i februar? .. til ps4.. ligegyldigt. eller da geoff sidst gjorde det med et sony spil.. og vi fik the last of us? ligegyldigt.. eller da de lavede en nedtælling til et gt event.. hvor de så viste gt6... et ligegyldigt spil eh


Du må undskylde, at jeg modsat dig, ikke synes, at spil er livsvigtigt for min eksistens. Og jeg husker ikke, hvad nedtællingen var til, men ingen af dem, som du nævner.

Bab


hvor nævner jeg at spil er livsvigtigt for min eksistens. men ja det er vel nemmere at gå efter manden, istedet for bolden =D> .
som nævnt. sidst vi havde et "det helt store" event fik vi gt6.. så du har vel enlig ret. det var en skuffende lille nyhed.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: nyt ps4 spil vises den 14/11

Indlægaf Bab » fre 01 nov 2013 12:39

Nemmere? Sådan er det da bare. Nogen søger alle sider for nyheder. Andre nøjes med meget mindre.
Jeg har ikke set nogen nedtællinger til GT6. Jeg læste det her på siden, da det kom. Om det er en stor eller lille nyhed er op til hver enkelte.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: nyt ps4 spil vises den 14/11

Indlægaf Rytteren » fre 01 nov 2013 13:01

Bab skrev:Nemmere? Sådan er det da bare. Nogen søger alle sider for nyheder. Andre nøjes med meget mindre.
Jeg har ikke set nogen nedtællinger til GT6. Jeg læste det her på siden, da det kom. Om det er en stor eller lille nyhed er op til hver enkelte.

Bab


kender ikke nogen der søger sider for nyheder. jeg tjekkede bare min twitter, for herefter at benytte mit gamingfora - neogaf.

om du fik set nedtællingen eller ej, så var det det den sidste "det helt store", nyhed sony har haft kørende. udfra det, må man jo så konkludere om det har potentiale for at være en stor nyhed, eller en ligegyldig title til samlebåndet
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: nyt ps4 spil vises den 14/11

Indlægaf LordLichtenstein » tirs 05 nov 2013 13:06

Christophe Balestra - "Visiting SpaceX... and no we're not making a game that takes place in space! We just got invited because we're cool!"

Famousmortimer - "I do know for a fact that there is an Uncharted 4."

Savage Starlight må blive næste gang ;)

*Desuden så tror jeg sgu heller ikke i skal forvente at se noget fra ND d. 14
LordLichtenstein
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: København Ø


Re: nyt ps4 spil vises den 14/11

Indlægaf morfar » tirs 05 nov 2013 14:07

Jeg tror sgu det er Mercenaries 3...... Kom så....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster