Forum

Hideo Kojimas Næste spil er MGS . kig ind :D

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Hideo Kojimas Næste spil er MGS . kig ind :D

Indlægaf armorking » søn 17 maj 2009 14:11

hej ..

en af mine kammerater fortalte mig , at han fandt ud af hvad Kojimas next projekt er :D Gå ind på teaser hjemmesiden og vent til til den oplade færdig , så gå op til View og valg derfra source

så kommer denne tekst frem :)

http://www.up-00.com/dafiles/hFX40790.jpg

Teaser her
http://www.konami.jp/kojima_pro/next/


Hideo Kojima, MGS, METAL GEAR, NEXT, game, konami, kojima game, KJP, Kojima Production
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Indlægaf Excellon » søn 17 maj 2009 14:30

det er ikke ensbetydende med at det er et Metal Gear Solid spil de vil announce... Det kan sagtens være at MGS osv er sat ind som keywords for at trække folk som søger på det ind på siden...
Excellon
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Indlægaf armorking » søn 17 maj 2009 18:30

det har du ret i , man ved aldrig hvad . Kojima san har tænkt sig :D
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Indlægaf Mendori » man 18 maj 2009 13:35

Så er der lidt nyt fra hjemmesiden. Når man kikker efter lyn så kommer der et " 5 " frem. Så noget kunne tyde på, at der kommer nok et nyt MGS spil.

Så mun ikke det evt kunne handle om Raiden :roll:
Senest rettet af Mendori man 18 maj 2009 14:42, rettet i alt 1 gang.
Mendori
 


Indlægaf muttenn » man 18 maj 2009 14:38

Håber paa et nyt MGS . eller den kunne hedde Metal Gear Raiden MGR. :wink:
muttenn
Niveau 5
 
Indlæg: 1227


Indlægaf Chaui » man 18 maj 2009 17:39

Det ville være alt for fedt med et nyt MGS. Den serie bliver man aldrig træt af.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf Rechain » man 18 maj 2009 17:53

Hvis det bliver MGS5, så er det klart Raiden man er :) med Old Snake i baggrunden.
Han er jo ik helt død endnu :P selvom hans eventyr sikkert er i en 5'er...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf Muddi/Moussa » man 18 maj 2009 18:42

kæft det ville være fedt med et nyt mgs. elsker spillene. og det vil være endnu federe hvis man var raiden
Always In 1st Place;D
Muddi/Moussa
Niveau 2
 
Indlæg: 165


Indlægaf Chimaira » man 18 maj 2009 20:11

Muddi/Moussa skrev:kæft det ville være fedt med et nyt mgs. elsker spillene. og det vil være endnu federe hvis man var raiden


2'eren hvor man styrede Raiden, er efter min mening noget være hø. Hvis der skal laves flere MGS's, så skal det være med Snake i hovedrollen.... Ellers kan det være ligemeget.

Bare mine 2 cents....
Billede
Chimaira
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf Rechain » man 18 maj 2009 20:15

Chimaira skrev:
Muddi/Moussa skrev:kæft det ville være fedt med et nyt mgs. elsker spillene. og det vil være endnu federe hvis man var raiden

2'eren hvor man styrede Raiden, er efter min mening noget være hø. Hvis der skal laves flere MGS's, så skal det være med Snake i hovedrollen.... Ellers kan det være ligemeget.

Bare mine 2 cents....

Det er jeg ik enig i :) jeg kunne godt lide at man kunne spille som Raiden i MGS2...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf Diz- » man 18 maj 2009 20:29

Jeg vil også bare helst spille snake. Klar sejest selvom raiden i 4eren fremstår mindre femi
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Rytteren » man 18 maj 2009 20:55

ved ikke om jeg bryder mig om ideen af flere mgs spil. syntes sku det var noget pis

""""""SPOILER"""""
at man har brugt to spil på at tæske big boss, også for pikken lov til at overleve i 4'eren(6) og bliver fremstillet som en "af de gode" i 3'eren(5). hell no. metal gear, metal gear 2 og metal gear solid. de 3 var gode. 2'eren(3) var efter min mening et af dem med en god historie... lige indtil slutningen (på arsenal ) men raiden... ham vil jeg ikke pille ved igen. ideen med at må så snake udefra var genial!! men jeg vil ikke styre raiden igen...
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Mendori » man 18 maj 2009 21:55

Syntes også det var ok med Raiden :D

/Mendori
Mendori
 


Indlægaf armorking » man 18 maj 2009 22:54

hvis raiden bliver hovedrollen, så bliver MGS for kedelig :D husk alt det CQC old snake laver :P Raiden har jeg prøvet i Online delen i MGS4 , hvis kojima bruger det samme slag og bevægelse i det næste Spil så er det ikke noget jeg skal prøve :D
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Indlægaf Mendori » tirs 19 maj 2009 08:54

Har du spillet MGS2 Sons of Liberty? Der er man jo Raiden sådan set fra start til slut. Og syntes det var super fedt hvor man fik Snake til, at hjælpe en.
Mendori
 


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster