Forum

Alien: Isolation annonceret

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Alien: Isolation annonceret

Indlægaf tue69 » ons 08 jan 2014 17:10

Alien: Isolation er endeligt annonceret, og ud fra et par previews, bl.a. på et større dansk, men unævneligt, site, er jeg sikker på, at vi endeligt får den alien-udgivelse, som alle har sukket efter.

I må selv finde frem til previewet hvis i har lyst, for det er hos et konkurrerende site, men ud fra artiklen står 3 ting klart, som alle 3, i min optik, er positive:

1: Én alien. Ikke flere. Det er dig og monsteret, ikke dig og de 100.000 monstre. Jeg forventer at det kan give mulighed for at lave en bedre AI og gøre oplevelsen langt mere a la du og din nemesis.

2: Ingen våben. Nope, intet, du kan og skal ikke forsvare dig, du skal undvige og tænke dig ud af situationerne.

3: Survival horror. Yes! Lige som det skal være. Endeligt er det slut med at beskyde horder på horder af aliens, nu er det dig der er den underlegne, og dit eneste mål er at overleve, ikke at samle granater og rifler til at jorde 30 queens i løbet af et playthrough. Uhyggen er i højsædet, ud fra udviklerne, så er AI'en lavet sådan, at xenomorphen lærer af dine træk og vender dem til sin fordel, så du skal med andre ord være hurtig men samtidigt tænke ethvert scenarie igennem.

Alien: Isolation udkommer i 4. kvartal 2014 og det er Creative Assembly der står bag. Spillet kommer naturligvis også på PS4.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster