Forum

Blockbuster skifter navn

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Blockbuster skifter navn

Indlægaf Cena » ons 08 jan 2014 18:02

Har lige sakset nyheden fra deres FB side:
Billede

Udover navneskiftet ser det ikke ud til der kommer andre ændringer (lige nu). Tror dog ikke Blockbuster som vi kender det i dag eksisterer bare om 1-2 år. Syntes ikke udvalget i butikkerne er ret stort. Man kan ikke bare gå ned og købe et PS4 spil i min lokale (Nykøbing F.) hvilket sender et dårligt signal efter min mening.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Blockbuster skifter navn

Indlægaf Sethos » ons 08 jan 2014 18:03

Recycleit?

Der er vist et par reklame praktikanter der har fået en Twix og 2 colaer for at komme op med det navn.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Blockbuster skifter navn

Indlægaf Cena » ons 08 jan 2014 18:04

Sethos skrev:Recycleit?

Der er vist et par reklame praktikanter der har fået en Twix og 2 colaer for at komme op med det navn.


Haha ja navnet er ikke specielt fedt. Det får de også at vide på deres FB side :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Blockbuster skifter navn

Indlægaf ikkNico » ons 08 jan 2014 18:51

Jep, klassisk videoudlejning har vist været på tilbagetog længe nu.

De glade 80ere med moviebox og 3 film i en weekend er for længst overstået. Kan endda huske da jeg fik PS2 ved release, og den lokale PlayTime kun havde en enkelt hylde med DVDere, og ingen af dem nyheder, det første år. Det er kun 13 år siden
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Indlægaf Jb » ons 08 jan 2014 18:54

Tdc skulle ifølge rygter have købt blockbuster navnet og vil bruge det til online film udlejning / streaming tjeneste. Youbio med et blockbuster skin på..
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Blockbuster skifter navn

Indlægaf Bucaneer » ons 08 jan 2014 18:57

Cena skrev:Har lige sakset nyheden fra deres FB side:
Billede

Udover navneskiftet ser det ikke ud til der kommer andre ændringer (lige nu). Tror dog ikke Blockbuster som vi kender det i dag eksisterer bare om 1-2 år. Syntes ikke udvalget i butikkerne er ret stort. Man kan ikke bare gå ned og købe et PS4 spil i min lokale (Nykøbing F.) hvilket sender et dårligt signal efter min mening.


Men har du din Lokale i nykøbing F og den ikke har nogle gode PS4 spil så har du da den gode Fona med fed service :D Elsker bare denne butik :)

Nej inden længe så er de jo "bare" et stort kræmmermarked med brugte spil og elektronik vil jeg tro :)
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


Re: Blockbuster skifter navn

Indlægaf Trekamp » ons 08 jan 2014 18:59

Der er ikke mange ting her i verden, som får ting til at virke virkeligt officielle, som at bruge smileys.

"Blockbuster navnet" #-o

Derudover caller jeg gerne bullshit bingo på brugen af ordet "udrulning" og så vil jeg da også gerne tilkendegive, at det nye navn er dåsk.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Blockbuster skifter navn

Indlægaf Lassefar76 » ons 08 jan 2014 19:10

Who care hvad de hedder. Bare der kommer gode tilbud, og bliver ved med at sælge brugte film og spil.
----- We're gonna need a bigger boat. -----
Lassefar76
Niveau 3
 
Indlæg: 245



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster