Forum

Sony E3 2014

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Sony E3 2014

Indlægaf 5tranqer » ons 07 maj 2014 20:57

Så er rygtemøllen igang!

Dokument fra (måske) Sony er givetvis blevet lækket.
We’re just a bit over a month to E3, and today a source that opted to remain anonymous contacted us to share what he alleges to be Sony Computer Entertainment’s plans for their press conference.

Our source mentioned that the information comes from contacts within Sony’s worldwide studios and a further contact at the BBH New York marketing firm, which works with Sony for part of its promotion.

Billede
The source also mentioned that the following publishers will be on stage: Rockstar (with Grand Theft Auto), Ubisoft, Electronic Arts, Konami, Capcom, Warner Bros, Activision, Square Enix, Take Two.

(Update: our source followed up saying that he’s actually not 100% sure if Rockstar will actually be on stage or Sony will just announce the next generation Ground Theft Auto V on their behalf)

There will also big titles announced for the Instant Game Collection, a segment on Project Morpheus, one on the Sony Entertainment Network and a re-introduction of PlayStation Now. Price drops will also be unveiled for the PS3 and PS Vita.

We’ll also see several smaller-scale, downloadable titles. PS Vita Vita will get some attention, but not much – as it’ll be a PS4 show. PS3 will get a montage and few new titles. Finally, the show will close with a teaser of a sequel of The Last of Us.

Again, everything mentioned above should be taken with the skepticism usually reserved to rumors, but much of it is so specific that it’s hard to completely disbelieve it. Unfortunately we’ll have to wait for June to see if everything will check out, but one thing is for sure: Personally I really hope it will, because if this is really what Sony’s presser will look like, we’re in for a real treat.

Kilde: http://www.dualshockers.com/2014/05/07/ ... much-more/

Hvad siger i - er det muligt at det er deres line-up og hvis det er, er det så noget i kan lide? :D
5tranqer
 


Re: Sony E3 2014

Indlægaf Erroneus » ons 07 maj 2014 21:40

Det virker næsten for godt til at være sandt, fordi det er godt nok mange store titler. Sony har studierne til det, men det er meget de vil fremvise samtidigt. Men når det så er sagt, så skal det da være velkommen! :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Sony E3 2014

Indlægaf Bab » ons 07 maj 2014 21:44

Jeg tror ikke på det. Jeg tror ikke, at vi ser en GT Prologue igen. Desuden ser det skidt ud for Sony, fordi det meste af listen består kun af remakes. Jeg tror og især håber, at de stræber lidt højere til E3.

Er der nogen som har en dato for Sonys fremvisning? Jeg kan se, at det starter d.10 Juni. Det er den dag, hvor vi varmer vores Camaro SS op, for at køre fra Washington til New York og om aftenen er der planlagt et møde med 9/11 Memorial. Kan det ikke passe, at det var andendagen kl 24.00 dansk tid?

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Sony E3 2014

Indlægaf 5tranqer » ons 07 maj 2014 21:58

Sony har ikke frigivet datoen endnu men det er efter Microsofts event og det er den 9. juni.
5tranqer
 


Re: Sony E3 2014

Indlægaf JanR » ons 07 maj 2014 22:06

Det lyder ret spændende, til trods for at det blot er rygter.

Jeg håber at de annoncerer en udgivelsesdato for Gravity Rush 2, da det første spil var genialt.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Sony E3 2014

Indlægaf Scoring » ons 07 maj 2014 22:33

Har ventet på en Syphon Filter reboot alt for længe - så det kunne være rart, hvis det var sandt. Gode minder.
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: Sony E3 2014

Indlægaf Krede1972 » ons 07 maj 2014 23:39

Scoring skrev:Har ventet på en Syphon Filter reboot alt for længe - så det kunne være rart, hvis det var sandt. Gode minder.


Syphon Filter er en af de bedste spil-serier lavet til de forskellige Playstation-platforme. Suveræn til PSPen. Rigtig gode spiloplevelser og minder. Kunne være supercool med et gensyn på den nyeste generation uden for mange ændringer af gameplayet.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Sony E3 2014

Indlægaf Sethos » ons 07 maj 2014 23:50

Syphon Filter for mig, er et barndomsminde hvor jeg gennemspillede demoen en 6-700 gange hvorefter det fulde spil udkom - Der kom jeg til de gyldne Catacombs og kom aldrig videre :( Hold kæft det spil var godt.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Sony E3 2014

Indlægaf Krede1972 » ons 07 maj 2014 23:55

Der er så vidt jeg husker lavet 5-6 spil i serien fordelt på PS1, PS2 og PSP. Suveræne oplevelser. Har alle spillene.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Sony E3 2014

Indlægaf Rytteren » tors 08 maj 2014 00:30

Bab skrev:Jeg tror ikke på det. Jeg tror ikke, at vi ser en GT Prologue igen. Desuden ser det skidt ud for Sony, fordi det meste af listen består kun af remakes. Jeg tror og især håber, at de stræber lidt højere til E3.



mulige 7 nye spil/ips
6 forsættelser - hvoraf et reboot er en serie.

er det rebootet du tænker som et remake? eller er det forsættelserne der er remakes i din optik.
for vi 7 nye ips i AAA klassen, så er det jo epic win. hvilket er derfor dette virker for godt til at være sandt.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Sony E3 2014

Indlægaf Rena » tors 08 maj 2014 07:53

Freedom Wars and Over my dead body 2
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1425


Re: Sony E3 2014

Indlægaf 5tranqer » tors 08 maj 2014 10:59

Tidux har bekræftet en del af listen

Billede
5tranqer
 


Re: Sony E3 2014

Indlægaf arnel925 » tors 08 maj 2014 12:44

Heavenly sword 2, ja tak :)
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Re: Sony E3 2014

Indlægaf Redman DK » tors 08 maj 2014 14:10

Det virker som en liste PS fans har sat sammen.

Wipeout, Syphon Filter, Uncharted, God Of War, TLG, Gran Turismo. Virker for godt til at være sandt.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Sony E3 2014

Indlægaf Rytteren » tors 08 maj 2014 14:22

Redman DK skrev:Det virker som en liste PS fans har sat sammen.

Wipeout, Syphon Filter, Uncharted, God Of War, TLG, Gran Turismo. Virker for godt til at være sandt.


af disse titler er det faktisk ikke helt udelukket.

syphon filter har LÆNGE været rygtet hos sony bend - ingen ild uden røg eller hvordan er det.

uncharted ved vi dukker op

god of war ved vi er under udvikling, virker dog tidligt at vise noget, medmindre SSM har taget fusen på en del.

TLG SKAL vises ved dette E3/TGS. E3 vil skabe mest buzz, så hvis ikke nu, så aldrig.

Gran turismo, en udateret ps3udgave kan nemt være på trapperne - bare se hvor "hurtigt" en opgraderet ps3udgave af the last of us dukker op.

wipeout derimod... det er her kæden knækker, medmindre liverpool var så langt hende, at rygtet om at flere hos london studiet overtog projektet, er sandt.

men stadigvæk. det virker voldsom.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster