Forum

Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Cena » ons 13 aug 2014 22:32

Sethos skrev:Ja, var også der jeg hældte hen ad. Men det gør vel ikke så meget, kan vi stadig rive alle mobs rundt.


Det burde ikke være noget problem. Men vi ser på bare på det :) Kan også være jeg tager DH når vi spiller sammen så vi har en tank og en der giver damage. Burde dog ikke være problem med samme class før sent i spillet. Det er kun ham prutte bossen der kan være belastende som tank. Men kender slet ikke builds på crusader.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Sethos » ons 13 aug 2014 22:39

Hvis vi nu giver den gas, ville det jo være lækkert hvis vi kunne spille den klasse vi ville.

Kan også være jeg nupper en DH eller Wizaard, skal lige lure dem igennem.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Cena » ons 13 aug 2014 22:43

Sethos skrev:Hvis vi nu giver den gas, ville det jo være lækkert hvis vi kunne spille den klasse vi ville.

Kan også være jeg nupper en DH eller Wizaard, skal lige lure dem igennem.


Det første 2-3 gange man går i gennem er cake-walk. Især fordi man kender spillet og ved hvordan man skal nakke bosser. Og man ved hvilke mobs der er belastende. Jeg sætter mig lige og læser op på klasser inden start da meget nok er lavet om siden jeg spillede sidst.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Haugboelle » tors 14 aug 2014 08:18

Mht profiler på andre ps4, så har en ven og jeg indimellem spillet fifa, der har han uden problemer logget på sin konto hos mig og vi har kunnet spille hver vores konto. Så det skulle bestemt være muligt uden USB key olign, da den ser på skyen ved login.
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf MJJ » tors 14 aug 2014 08:22

Til jer trofæ jægere i kan godt se jer om efter mere spille tid trofælisten er ikke den samme som på PS3, der er lidt anderledes trofæer - blandt en hvor du skal få ALLE 6 karakter til at blive lvl 70 listen har måske kun 4-5 trofæer der matcher PS3 iisten , så det med at koncentre sig om en karakter kan i godt droppe i skal have dem alle sammen op på lvl 70 anyway :D
MJJ
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Jb » tors 14 aug 2014 08:47

Well.. det er ca. ligeså lang en grind som det er at farme de 5 millioner guld på ps3 :) tager ikke lang tid at powerlevel karakterne, specielt hvis man har flere controllere går det hurtigt :)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Sethos » tors 14 aug 2014 09:42

Cena skrev:
Sethos skrev:Hvis vi nu giver den gas, ville det jo være lækkert hvis vi kunne spille den klasse vi ville.

Kan også være jeg nupper en DH eller Wizaard, skal lige lure dem igennem.


Det første 2-3 gange man går i gennem er cake-walk. Især fordi man kender spillet og ved hvordan man skal nakke bosser. Og man ved hvilke mobs der er belastende. Jeg sætter mig lige og læser op på klasser inden start da meget nok er lavet om siden jeg spillede sidst.


Har nu læst, nærstuderet, tænkt, spist en ostebolle og tænkt igen. Det ender nok med en Crusader fra min side, det er simpelthen min go-to klasse type, ala World of Warcrafts Paladin som jeg spillede til døde. Men stadig, vi kan sagtens begge spille dem de første playthroughs, gå AoE amok med nogle af deres abilities.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf frimann80 » tors 14 aug 2014 10:21

Tror i man kan bestille det på us store, for at spille det på sin danske profil?
Tænkte på der er en diablo account der bliver oprettet automatisk på us brugeren. Håber det gav mening det jeg skrev, :)
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf k_kronborg » tors 14 aug 2014 10:45

Sethos skrev:Har nu læst, nærstuderet, tænkt, spist en ostebolle og tænkt igen. Det ender nok med en Crusader fra min side, det er simpelthen min go-to klasse type, ala World of Warcrafts Paladin som jeg spillede til døde. Men stadig, vi kan sagtens begge spille dem de første playthroughs, gå AoE amok med nogle af deres abilities.


Jeg kunne godt være klar på at spille Wizard i jeres setup, hvis I er friske på det?

–– K
k_kronborg
Niveau 2
 
Indlæg: 114
By: Copenhagen N


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Sheikah » tors 14 aug 2014 10:51

Jeg har addet de fleste af jer - så jeg håber på at kunne lege lidt med en dag, hvis det er OK.

Om ikke andet er det sjovt at have flere D3 folk på sin friend's list grundet deres gifting og nemesis system.

Lægger selv ud med at springe på en Crusader her :)
Ps4 Pro 1tb // Vita
Sheikah
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Cena » tors 14 aug 2014 17:48

frimann80 skrev:Tror i man kan bestille det på us store, for at spille det på sin danske profil?
Tænkte på der er en diablo account der bliver oprettet automatisk på us brugeren. Håber det gav mening det jeg skrev, :)


Jeg forstår ikke helt det du skriver men tror måske jeg forstår hvad du mener :)

Jeg henter selv fra US store og starter så spillet første gang fra min EU konto. Tror ikke man skal i gennem oprettelse af Blizzard konto før spillet startes første gang :) spørgsmålet er om man tvinges til at bruge den e-mail man har sin PSN på eller om man kan bruge en anden konto på anden mail som jeg har.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Sethos » tors 14 aug 2014 17:51

k_kronborg skrev:
Sethos skrev:Har nu læst, nærstuderet, tænkt, spist en ostebolle og tænkt igen. Det ender nok med en Crusader fra min side, det er simpelthen min go-to klasse type, ala World of Warcrafts Paladin som jeg spillede til døde. Men stadig, vi kan sagtens begge spille dem de første playthroughs, gå AoE amok med nogle af deres abilities.


Jeg kunne godt være klar på at spille Wizard i jeres setup, hvis I er friske på det?

–– K


Der må Cena lige give besked, han kan godt være lidt knurren og bliver meget territorial. Ved flere tilfælde har vi måtte stoppe ham for at pisse i hele hans hjem for at slå sin dominans fast.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf frimann80 » tors 14 aug 2014 18:38

Cena skrev:
frimann80 skrev:Tror i man kan bestille det på us store, for at spille det på sin danske profil?
Tænkte på der er en diablo account der bliver oprettet automatisk på us brugeren. Håber det gav mening det jeg skrev, :)


Jeg forstår ikke helt det du skriver men tror måske jeg forstår hvad du mener :)

Jeg henter selv fra US store og starter så spillet første gang fra min EU konto. Tror ikke man skal i gennem oprettelse af Blizzard konto før spillet startes første gang :) spørgsmålet er om man tvinges til at bruge den e-mail man har sin PSN på eller om man kan bruge en anden konto på anden mail som jeg har.


Yes det var hvad jeg mente.
Håber Heller ikke det giver nogen problemer med alle de mails og kontoer :D
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Major Oblivious » fre 15 aug 2014 08:50

Det her med, at Diablo dropper til 44 fps i cutscenes viser sig at være en fejl i koden, og Blizzard håber at have en rettelse klar i Day 1 patchen
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-diablo-3-performance-analysis#comments
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Erroneus » fre 15 aug 2014 09:09

Hah fedt og super repons fra Blizzard :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10990
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron