Forum

Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Cena » tirs 19 aug 2014 17:09

Blauwy skrev:
Cena skrev:Tak for items major. Kunne bruge begge dele :) hvordan gør du det?


Også tak fra mig :) Jeg opdagede det dog lidt sent så havde allerede noget der var lidt bedre.

Cena, der er en "postkasse" lidt til venstre i byen, hvor items ligger i hvis folk sender noget til dig. Der kan du også sende fra. Du kan se et lille postkort igen over din Ui/healthbar ect når du har modtaget noget.


Ah okay tak. Det var der jeg modtog men så ikke at jeg også kunne sende derfra :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf MikeTheDane327 » tirs 19 aug 2014 18:39

måtte starte helt forfra med en char og det hele... meget fedt med nogle af disse nye tiltag med curse chests og sende item til friends
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Major Oblivious » tirs 19 aug 2014 19:04

Cena skrev:
Blauwy skrev:
Cena skrev:Tak for items major. Kunne bruge begge dele :) hvordan gør du det?


Også tak fra mig :) Jeg opdagede det dog lidt sent så havde allerede noget der var lidt bedre.

Cena, der er en "postkasse" lidt til venstre i byen, hvor items ligger i hvis folk sender noget til dig. Der kan du også sende fra. Du kan se et lille postkort igen over din Ui/healthbar ect når du har modtaget noget.


Ah okay tak. Det var der jeg modtog men så ikke at jeg også kunne sende derfra :)


Det gør man ved at trykke trekant-knappen. Jeg har også oplevet, at finde gaver til andre i chests, så det er et ret finurligt system.

Har også hilst på Nemesis-systemet. Først kommer der en dyster musik, og så teleporters monstret frem, og det var lidt heavy.. Tror jeg brugte en 6-8 potions, men den skulle ned med nakken!
Herefter kunne jeg gifte dén, som var blevet dræbt af monsteret.. Awesome!!!
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Sheikah » tirs 19 aug 2014 19:19

Hold. Nu. Kæft. Det spil er underholdende.. Det eneste der gør mig trist er at jeg ikke har mine vinger fra ps3 version. Savegamet jan jeg godt være foruden, nyder at have startet helt forfra på min Crusader. Spiller også på Hard, det kan anbefales. Er død én gang fordi jeg lige skulle prøve den 'taunt' ability.. (Den virker som beskrevet)
Ps4 Pro 1tb // Vita
Sheikah
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Major Oblivious » tirs 19 aug 2014 23:19

Ja, Hard er ikke tæske svært, og med Elective Mode (findes inde i Options) så man kan sammensætte skills, så får de satme en på hatten.
Forsøger at afbalancere min crusader, så han både kan lidt range og give fuld smadder når de kommer tæt på. Har virkelig ventet længe på, at kunne smadre løs uden, at tænke for meget :D
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Sethos » tirs 19 aug 2014 23:25

Spillet blev hurtigt let syntes jeg, selv på expert. Er nu begyndt at lege lidt med Master og der er sgu guf i for en ny level 60.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Egeberg » ons 20 aug 2014 08:53

Fik godt gang i min Witchdoctor i går aftes, den eneste class, jeg ikke rigtig havde spillet endnu. Virkelig underholdende class, jeg føler godt nok, at jeg har meget kontrol - nok fordi pets tager hånd om det meste og jeg bare vælter rundt omme bagved med mit pusterør og til tider siger sjove lyde, når jeg slower mobs.

Startede på HARD, og troede egentligt, at det ville udfordre mere, men med al den class-specifikke loot, har det indtil videre forløbet ret smertefrit (på nær nogen treasure goblins, jeg ikke kunne nå at DPS'e ned).
Egeberg
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Skanderborg


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Jb » ons 20 aug 2014 11:57

jeg har fået en del friend requests med diablo pslife i emnefeltet, jeg vil blot lige nævne at jeg IKKE ejer en PS4.. men spiller på PS3
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Sheikah » ons 20 aug 2014 14:42

Vi bør smække en dedikeret trade-tråd op.. Nu har jeg efterhånden en 20-30 stykker herfra - hvis vi alligevel har hinanden på venneliste allesammen og spiller sammen fra tid til anden, så kan vi lige så godt udnytte 'fællesskabet' og bytte lidt loot :).

Personligt har jeg fundet et dejligt lv 22 2 håndssværd (craftet) som jeg glædede mig sygeligt til at kunne bruge... Til min store skuffelse er det dog kun brugbart for Barbarians -_-. Min Crusader er åbenbart ikke 'dum' nok til at bære det.
Ps4 Pro 1tb // Vita
Sheikah
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Sethos » ons 20 aug 2014 15:10

Puha, level 70. Lang tid siden jeg har spillet så længe.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Jb » ons 20 aug 2014 15:21

Sethos skrev:Puha, level 70. Lang tid siden jeg har spillet så længe.


det var satme hurtigt.

i "vanilla" måtte jeg grinde 5 levels på nightmare for at nå lvl 50 som er kravet for Hell.

tror ihvertfald det tog mig 20-30 timer at komme i lvl 60.

og det var act 1-4 på normal, 1-4 på nightmare, 1-3 på nightmare, 1-4 på hell. mange gennemspilninger.

plus det var inklusiv preorder hjelmen som gav 25% increased bonus exp.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf ShutterDK » ons 20 aug 2014 15:39

Hmm finder det svært at finde ud af hvordan man bruger din Dagger dom Which Doctor. Det var R2 lige i starten, men R2 er en Skill nu. Nogen der ved? Står ikke i controls...
ShutterDK
Niveau 4
 
Indlæg: 455
By: Slagelse


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf mrlenniboy » ons 20 aug 2014 15:58

blev level 70 i morges
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Proxzyn » ons 20 aug 2014 17:01

ShutterDK skrev:Hmm finder det svært at finde ud af hvordan man bruger din Dagger dom Which Doctor. Det var R2 lige i starten, men R2 er en Skill nu. Nogen der ved? Står ikke i controls...

Mener du bare at slå med sit våben? Hvis det er det, så er D3 skruet sådan sammen at våbnet bare er din overall styrke med skills. Ment på den måde at det faktisk er virkelig dårligt kun at bruge sit våben alene.

F.eks. Primary skills er gratis og regenerer din ressource(Which Doctors Mana), og giver dig en form for bonus, alt efter hvilken du nu bruger og hvilken rune der er på. Den skill vil så bruge våbnets DMG og i Which Doctors tilfælde intelligence, til at udregne hvor hårde dine skills er. Dertil kommer der så speed og critical.

F.eks. Daggers er hurtige og har lavere base dmg. Mange dmg tal, men lave.
2hand Staff er langsommere, men har højere base dmg. Færre dmg tal, men større.
(Base dmg er det der står over Level, Attacks per Second under våbnets stats. F.eks. 60-87)

Inde i et spil kan du åbne din menu(touchpad) og så trykke firkant, for at se en lille forklaring på de forskellige stats.

Det er en lidt anderledes måde i forhold til "normale" RPG'er, men i D3, der bliver alt bare lagt oven i hinanden og udgør så styrken på dine skills.

Og lige i Which Doctors tilfælde kan det godt virke lidt underlidt, hvis man er vant til andre RPG'er hvor man kan slå normalt, fordi her der render du rundt og kaster med eddekopper, frøer osv :D

Tl:dr : Primary skill er dit "almindelige" angreb, som erstatter klassisk slag med våben.
Og hvis du bare vil slå med våben, så marker den knap under SKILLS og tryk trekant for at clear. Men som sagt, det vil jeg stærkt fraråde.
Senest rettet af Proxzyn ons 20 aug 2014 17:39, rettet i alt 2 gange.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf EmilZiegler91 » ons 20 aug 2014 17:19

Hvis nogle er friske på at spille så tilføj mig på psn :) Dog helst Lvl 70 som mig selv :) Spiller på PS4 :)
EmilZiegler91
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: 3390 Hundested


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 31 gæster