Forum

Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf EmilZiegler91 » tors 21 aug 2014 19:50

datino skrev:Level 43 paragon og nu indehaver af thunderfury.. omg det køre

Gal du er heldig! Har 5 i lvl 70 på pc og har kun fået det en gang da jeg var ved at power lvl en op så det droppede i lvl 39 :( Og på ps4 er der intet sket endnu :(
EmilZiegler91
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: 3390 Hundested


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf frimann80 » tors 21 aug 2014 19:52

Major Oblivious skrev:Hvis mangler jeres preorder-ting, så vælg restore licence under PSN i settings.
Er spillet købt på US, så er det naturligvis US-profilen som skal vælges.


Hvad fik man som preorder ting på us storen?
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf datino » tors 21 aug 2014 20:51

EmilZiegler91 skrev:
datino skrev:Level 43 paragon og nu indehaver af thunderfury.. omg det køre

Gal du er heldig! Har 5 i lvl 70 på pc og har kun fået det en gang da jeg var ved at power lvl en op så det droppede i lvl 39 :( Og på ps4 er der intet sket endnu :(



Jeg har over 400 timers played på pc med alle classes. Og det her er mit første thunderfury. Og jeg fik det som gift i mail. Jeg blev sateme både glad og sur
Blev den 7-12-13 far til en lille dreng :)
datino
Niveau 1
 
Indlæg: 77
By: køge


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf andez » tors 21 aug 2014 23:09

Hvad er fordelen ved at spille det på PS4 kontra PC? :)
andez
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf mrlenniboy » fre 22 aug 2014 00:09

Kan det passe man kan kun kan opgradere sit stash til 210 items
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf datino » fre 22 aug 2014 01:34

andez skrev:Hvad er fordelen ved at spille det på PS4 kontra PC? :)


Hver gang man laver en massacre bonus dropper en gul globe der giver dig dobbelt dmg i 20 sekunder. Og den stacker hvis man får en til. Så man kan hurtigt lave progress hvis man slagter hurtigt
Blev den 7-12-13 far til en lille dreng :)
datino
Niveau 1
 
Indlæg: 77
By: køge


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Sethos » fre 22 aug 2014 01:37

Kommer sgu ikke til at forstå det loot system, rendt rundt på Torment i et stykke tid nu og har ingen opgradering fået. Har endda enkelte stykker fra Expert endnu og resten fra Master, men alt fra Torment er bare skrald og nedgraderinger.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf datino » fre 22 aug 2014 01:53

Sethos skrev:Kommer sgu ikke til at forstå det loot system, rendt rundt på Torment i et stykke tid nu og har ingen opgradering fået. Har endda enkelte stykker fra Expert endnu og resten fra Master, men alt fra Torment er bare skrald og nedgraderinger.


Tålmodighed og reroll er det man skal have og bruge meget af.
Items bliver ikke bedre af højere sværhedsgrad. Kun større chance for at blive droppet
Blev den 7-12-13 far til en lille dreng :)
datino
Niveau 1
 
Indlæg: 77
By: køge


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Sethos » fre 22 aug 2014 02:28

datino skrev:
Sethos skrev:Kommer sgu ikke til at forstå det loot system, rendt rundt på Torment i et stykke tid nu og har ingen opgradering fået. Har endda enkelte stykker fra Expert endnu og resten fra Master, men alt fra Torment er bare skrald og nedgraderinger.


Tålmodighed og reroll er det man skal have og bruge meget af.
Items bliver ikke bedre af højere sværhedsgrad. Kun større chance for at blive droppet


Sikke da et dødsygt lortesystem
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Proxzyn » fre 22 aug 2014 04:14

Sethos skrev:Sikke da et dødsygt lortesystem

Bortset fra reroll, er det så ikke ligesom alle andre spil?
Sværhedsgrad er da til for at gøre spil sværere. Ikke for at gøre gear stærkere...
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Sethos » fre 22 aug 2014 05:22

Proxzyn skrev:
Sethos skrev:Sikke da et dødsygt lortesystem

Bortset fra reroll, er det så ikke ligesom alle andre spil?
Sværhedsgrad er da til for at gøre spil sværere. Ikke for at gøre gear stærkere...


Med 'andre spil' regner jeg med du mener loot-centreret spil som MMO'er, ala Blizzards eget World of Warcraft. Hvis det er tilfældigt, så syntes jeg ikke Diablo systemet ligger særlig tæt på, nej. Et almindelige loot system vil du af højere sværhedsgrad typisk få garanteret bedre loot.

Hvis man køre et raid, så får du 100% epic gear i en lille dosis der skal / skulle deles ud over en lille håndfuld mennesker. Køre du et højere raid, er du sikret endnu bedre gear. Hvis du som level 60 gik og slog på nogle level 70 mob, jamen så fik du level 70 gear som altid ville være bedre end level 60 gear.

Hele idéen er jo netop du arbejder i plateauer ved loot systemer, så når det bliver sværere, kan du se en sikker lineær stigning.

Diablo systemet føles bare som vind og birkebusk. Du kan i et ekstremt groft omfang se en tilnærmelsesvis lineær stigning i gear kvalitet som du leveller op, men den kurve er så radbrækket og takket. Derefter er du bare lagt i roll systemets nåde mht. stats. Sad og spillede med Cena og Blauwy tidligere. Cena får et epic sværd fra level nogle-og-tredive. ALT hvad han får til langt over 50 er ringere. Ultra rares, legendaries, INTET kommer i nærheden af det, troede jo nærmest det var en bug.

Reroll systemet er så vidt jeg kan se, bare et andet navn for reforge fra WoW. Hvilket kan hjælpe, hvis du står med et våben der LIGE mangler det sidste, men typisk er stat situationen langt værre end hvad det kan fikse. Endnu værre er, fordi dette spil er en gående reklame fra Nilfisk, skal du støvsuge ALT hvad du ser, da du ikke aner hvad fanden der ligger på jorden, hvor vidt det er en opgradering eller ej.

Så man render konstant og sælger / salvager gear, 95% af det er bare affald. Netop derfor bliver det hurtigt dødsygt, i men mening, når man skal samle så uendeligt meget lort op og der er så uendeligt langt mellem snapsene. Selv når du gør det sværere hele tiden, få du stadig ikke noget ud af det. Selv når man ser et legendary kan man ikke engang vide sig sikker. 85-90% af alle legendaries jeg har fundet, er blevet salvaget fordi de var så helt igennem dårlige, med 6-9 store fede pile nedad. 5% af dem ligger i min stash, fordi jeg bare ville gemme dem, selvom de var røvringe i forhold til det jeg havde ( Thunderfury bla. røg i stash )

Har ikke engang noget mod tiden mellem opgraderinger, hvis bare man kunne få en stor fed indikator over de items der dropper, hvad der kunne være en potentiel opgradering.

... Det blev lidt langt. Udmærket spil men er bestemt ikke fan af loot systemet, som er alt for sært og tilfældigt. Fik jeg lige luftet mine tanker, kan jo gå tilbage og bruge endnu 50 timer på spillet :P
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Cena » fre 22 aug 2014 06:35

Det skal så også siges mht det sværd, at det havde et ekstremt godt roll. Det havde en ordenlig røvfuld strenght, ATS på 4% og crit chance på 4%, så det var rigtig godt. Men tror først det var et sværd jeg fik på lvl 56 der var bedre.
Men er enig med Sethos i det er svært at blive klog på. Fik dog et par fine upgrades i går. Så nu skal vi bare lige klare sidste quest på act iv og så mangler der lige et par lvl så er jeg klar på adventure.

Det er vildt hvor hurtigt man kan blive lvl 60 i forhold til da jeg spillede på PC!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf kas1569 » fre 22 aug 2014 07:38

Hep hep. Så fik jeg også startet på d3 igen. Det var sgu meget rart og få spillet igen, det er svært lige og få en time til og spille i, med barn, kone tøjvask og opvask. Men fedt er det sgu
kas1569
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Major Oblivious » fre 22 aug 2014 10:00

Tak for alle gaverne! Kunne gennemføre Act 1 på Ekspert fordi at lootet var så godt i forhold til, hvad jeg havde i forvejen :-P
Angående loot-systemet, så formåede jeg, at få 2 ens Legendary swords i går. Begge hed demon hunter, så mon ikke at Blizzard patcher variationen af det droppede loot ?
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Sethos » fre 22 aug 2014 10:03

Spiller du i aften Cena
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster