Forum

Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Cena » søn 24 aug 2014 08:23

Så blev jeg endelig lvl 70 også :) Så skal den bare have gas i adv mode og samles rift keys :) Har fundet et build til crusaderen der passer perfekt til min spillestil :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Major Oblivious » søn 24 aug 2014 09:35

Nogle som kan forklare, hvordan man får blood shards i Adventure Mode ? Skal det være på Ekspert og over ?
Løb igennem Campaign på Hard med min midt 50´er character, og startede Adventure Mode på Ekspert.. Lidt for stor en mundfuld til mit gear, men har får ikke nogen blood shards på Hard
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Sethos » søn 24 aug 2014 09:46

Major Oblivious skrev:Nogle som kan forklare, hvordan man får blood shards i Adventure Mode ? Skal det være på Ekspert og over ?
Løb igennem Campaign på Hard med min midt 50´er character, og startede Adventure Mode på Ekspert.. Lidt for stor en mundfuld til mit gear, men har får ikke nogen blood shards på Hard


De kommer også fra Normal og op efter. De dropper dog ikke, de kommer gennem bounties, rift guardians og fra horadric caches. Men det gear hun står og pimper er noget værre lort, roll chancen for noget ordenligt virker uendelig lille. Der dukker endda en del blå items op.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Cena » søn 24 aug 2014 10:39

Sethos skrev:
Major Oblivious skrev:Nogle som kan forklare, hvordan man får blood shards i Adventure Mode ? Skal det være på Ekspert og over ?
Løb igennem Campaign på Hard med min midt 50´er character, og startede Adventure Mode på Ekspert.. Lidt for stor en mundfuld til mit gear, men har får ikke nogen blood shards på Hard


De kommer også fra Normal og op efter. De dropper dog ikke, de kommer gennem bounties, rift guardians og fra horadric caches. Men det gear hun står og pimper er noget værre lort, roll chancen for noget ordenligt virker uendelig lille. Der dukker endda en del blå items op.


Enig. Jeg hev 5-6 ting fra hende i går og det var ikke i nærheden af at være brugbart....OVERHOVEDET! Men hey det er "gratis", så hvis man skulle få noget en dag er det jo bare bonus :)

Jeg har haft langt mere held med at crafte selv, og re-rolle stats på mine items i stedet!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf datino » søn 24 aug 2014 13:51

MJJ skrev:Undre mig lidt i alle sidder og snakker om i er i Torment x osv og har masser af guld osv men seriøst hvad er udfordringen i e sidde og spille på ikke hardcore udfordringen er jo Hardcore mode, jeg sidder selv i lvl 28 i Hardcore og rent faktisk så var det ikke en udfordring for mig at blive lvl 70 på almindelig gamemode, for ensformigt i og med man kan dø uden egentlig at miste en skid på det.


Kom du op og solo Torment 6 før du snakker om den rigtige udfordring er hardcore mode,
Blev den 7-12-13 far til en lille dreng :)
datino
Niveau 1
 
Indlæg: 77
By: køge


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf mrlenniboy » søn 24 aug 2014 14:17

Sethos skrev:Nå, hvordan er folks characters ved at se ud? Er endelig selv sluppet ud af de gule sommerkjoler og røde sutsko.

Billede

hvordan lægger du billede op :?:
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Krede1972 » søn 24 aug 2014 15:33

Haugboelle skrev:
MJJ skrev:Undre mig lidt i alle sidder og snakker om i er i Torment x osv og har masser af guld osv men seriøst hvad er udfordringen i e sidde og spille på ikke hardcore udfordringen er jo Hardcore mode, jeg sidder selv i lvl 28 i Hardcore og rent faktisk så var det ikke en udfordring for mig at blive lvl 70 på almindelig gamemode, for ensformigt i og med man kan dø uden egentlig at miste en skid på det.


Du mega sej.


Nærmest legendarisk kommentar :lol:
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Sethos » søn 24 aug 2014 15:35

mrlenniboy skrev:
Sethos skrev:Nå, hvordan er folks characters ved at se ud? Er endelig selv sluppet ud af de gule sommerkjoler og røde sutsko.

http://i.imgur.com/xLNNCSh.png

hvordan lægger du billede op :?:


Der er ikke rigtig nogen hurtig, smart måde. Tog et screenshot med share, lagde det op på FB, klippede det til og uploadede det til min loakel billedehost.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf k_kronborg » søn 24 aug 2014 21:01

Sethos skrev:
Major Oblivious skrev:Nogle som kan forklare, hvordan man får blood shards i Adventure Mode ? Skal det være på Ekspert og over ?
Løb igennem Campaign på Hard med min midt 50´er character, og startede Adventure Mode på Ekspert.. Lidt for stor en mundfuld til mit gear, men har får ikke nogen blood shards på Hard


De kommer også fra Normal og op efter. De dropper dog ikke, de kommer gennem bounties, rift guardians og fra horadric caches. Men det gear hun står og pimper er noget værre lort, roll chancen for noget ordenligt virker uendelig lille. Der dukker endda en del blå items op.


Husk at for hver gang du ruller så forøges chancen. Jeg har samlet det meste af et sæt igennem hende for ca. 500 shards. Det kunne ikke være gjort hurtigere ved at slagte mig frem til dem (taget tiden brugt på at samle shards i betragtning). Så jeg synes bestemt hun er "pengene" værd.

–– K
k_kronborg
Niveau 2
 
Indlæg: 114
By: Copenhagen N


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Sethos » søn 24 aug 2014 22:37

k_kronborg skrev:
Sethos skrev:
Major Oblivious skrev:Nogle som kan forklare, hvordan man får blood shards i Adventure Mode ? Skal det være på Ekspert og over ?
Løb igennem Campaign på Hard med min midt 50´er character, og startede Adventure Mode på Ekspert.. Lidt for stor en mundfuld til mit gear, men har får ikke nogen blood shards på Hard


De kommer også fra Normal og op efter. De dropper dog ikke, de kommer gennem bounties, rift guardians og fra horadric caches. Men det gear hun står og pimper er noget værre lort, roll chancen for noget ordenligt virker uendelig lille. Der dukker endda en del blå items op.


Husk at for hver gang du ruller så forøges chancen. Jeg har samlet det meste af et sæt igennem hende for ca. 500 shards. Det kunne ikke være gjort hurtigere ved at slagte mig frem til dem (taget tiden brugt på at samle shards i betragtning). Så jeg synes bestemt hun er "pengene" værd.

–– K


Hvorfor skulle den forøges? Det er vel baseret på det helt almindelige roll loot system. Jeg har brugt snart 1000 shards på hende og har konsekvent kun fået lort og atter lort, det er bestemt ikke blevet bedre af flere rolls på samme item, tværtimod, ender man pludselig med blå items.

Gider slet ikke bruge tid på hende mere.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Reptyl » man 25 aug 2014 09:17

Det er da dumt at ikke bruge Kadala, fordi man er uheldig/utilfreds xD

Det er den eneste måde man kan target specifikke legendaries, bare lidt... Det er sådan jeg har fået specifikke items på PC som fx Mask of Jeram og Tasker & Theo til min Witch Doctor :P Det kan tage sin tid, men man er da i det mindste garanteret at få handsker, ved at købe unid handsker ved hende xD
Reptyl
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf herlo » man 25 aug 2014 09:26

hvorfor er der to start billeder efter vi har download diablo 3 til ps4
herlo
Niveau 0
 
Indlæg: 15
By: Næstved


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf k_kronborg » man 25 aug 2014 09:38

Sethos skrev:Hvorfor skulle den forøges? Det er vel baseret på det helt almindelige roll loot system. Jeg har brugt snart 1000 shards på hende og har konsekvent kun fået lort og atter lort, det er bestemt ikke blevet bedre af flere rolls på samme item, tværtimod, ender man pludselig med blå items.

Gider slet ikke bruge tid på hende mere.


Don't shoot the messenger, men siden hun blev patched i 2.0.6 så er chancen blevet større og man mener det er fordi man nu i samme omgang ikke længere vil opleve det samme item to gange, derved forøges chancen for hver gang man forsøger igen. Det var bestemt ikke for at starte en diskussion at jeg nævnte det. Det var blot for at sige, at man kan også være heldig hos hende. Jeg har ihvertfald fået to ting hos hende, som jeg aldrig for brug for at udskifte igen til min wizard.

–– K
k_kronborg
Niveau 2
 
Indlæg: 114
By: Copenhagen N


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf k_kronborg » man 25 aug 2014 09:40

herlo skrev:hvorfor er der to start billeder efter vi har download diablo 3 til ps4


Den ene er med vesteuropæisk sprog pakke og den anden er med russisk/polsk sprog pakke. Den med russisk/polsk sprog pakke har jeg slettet.

–– K
k_kronborg
Niveau 2
 
Indlæg: 114
By: Copenhagen N


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf TheisDanishPride » man 25 aug 2014 10:52

Sethos, det kan anbefales at blive ved. Min crusader har fuldt set på grund af hende. Men ja, jeg fik også meget lort, men jeg har så også spillet ca. 200 timer på min crusader. :)
Billede: Sony KDL50W805BBN
Lyd: Audio Pro T14 & Sennheiser Momentum 2.0
Konsoller: PS4 Pro (500GB SSD) & Xbox One S (2TB HDD)
TheisDanishPride
Niveau 3
 
Indlæg: 253
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster