Forum

Sony køber (måske) Crytek

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Sony køber (måske) Crytek

Indlægaf 5tranqer » fre 04 jul 2014 23:59

Tidux har skrevet på sin Twitter at Sony muligvis er igang med at købe et stort spilstudie som er økonomisk ude at hænge.
https://twitter.com/tidux/status/485128706286178305

Hvis Crytek bliver en del at Sonys studier har vi meget godt at se frem til :)

Hvad tror i der sker - kan det være andre end Crytek?
5tranqer
 


Re: Sony køber (måske) Crytek

Indlægaf Jb » lør 05 jul 2014 00:06

Hvis det er crytek kan det gå begge veje. Enten bliver det mega godt eller rigtig skidt. Crytek består ikke af de folk det har gjort. Det der gjorde tidligere spil og engines godt er ikke længere hos dem.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Sony køber (måske) Crytek

Indlægaf Sethos » lør 05 jul 2014 00:09

De skal bare have Crytek til at udvikle deres SDK og CryEngine. De skal ikke lave flere spil, for det kan de slet ikke finde ud af. Men deres engine har super meget potentiale.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Sony køber (måske) Crytek

Indlægaf ShadowFlameDK » lør 05 jul 2014 00:12

Det lyder som helt i skoven. Det her er rygter når de er værst.

Sony er ved at afvikle stort set alt af værdi udover games, Mobile og kamera. Nej jeg tror på deep silver som er tysk har kassen, del af Koch media og samtid er udgive på homefront.
ShadowFlameDK
Niveau 1
 
Indlæg: 94


Re: Sony køber (måske) Crytek

Indlægaf 5tranqer » lør 05 jul 2014 00:14

Jeg nød både Crysis 1 og 2. Har ikke spillet 3eren men er der mange gode udviklere som er forsvundet?
Kan Sony finde på at købe bare for at få fat i en engine?
5tranqer
 


Re: Sony køber (måske) Crytek

Indlægaf 5tranqer » lør 05 jul 2014 00:17

ShadowFlameDK skrev:Det lyder som helt i skoven. Det her er rygter når de er værst.

Sony er ved at afvikle stort set alt af værdi udover games, Mobile og kamera. Nej jeg tror på deep silver som er tysk har kassen, del af Koch media og samtid er udgive på homefront.

Hvis du læser her virker det mere troværdigt: http://kotaku.com/sources-crytek-uks-st ... 1599923133
Tidux plejer også at levere den ægte vare. Han arbejder for Sony, så han er mere værd at tro på en mange andre.
5tranqer
 


Re: Sony køber (måske) Crytek

Indlægaf Proxzyn » lør 05 jul 2014 01:09

ShadowFlameDK skrev:Sony er ved at afvikle stort set alt af værdi udover games

Laver Crytek ikke spil mere? :lol:
Og hvis britiske Deep Silver har kassen, så er de vel ikke på røven, og kan så ikke være dem.

Ved ikke helt... Hvis Naughty Dog, Sucker Punch osv. lige viser dem hvordan man laver andet end grafik, så fint med mig. Ellers synes jeg ikke de har meget at byde på.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Sony køber (måske) Crytek

Indlægaf 5tranqer » lør 05 jul 2014 06:02

Det er sgu lidt spændende! :D
Billede
5tranqer
 


Re: Sony køber (måske) Crytek

Indlægaf Erroneus » lør 05 jul 2014 08:08

Well hvis de gør, så håber jeg at de får tilknyttet nogle ordentlige manuskript forfattere til dem.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Sony køber (måske) Crytek

Indlægaf too nizzle » lør 05 jul 2014 13:39

ikke lige et studie jeg er stor fan af så personligt ville jeg mene de penge var bedre brugt andre steder.
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: Sony køber (måske) Crytek

Indlægaf Redman DK » man 07 jul 2014 15:56

Ville ikke have noget imod at Sony købte Crytek UK samt rettighederne til Timesplitters.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster