Forum

Capcom har noget nyt til os DMC

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Capcom har noget nyt til os DMC

Indlægaf armorking » søn 13 jul 2014 09:54

Billede

yeaa Capcom har virkelig travlt med at skabe noget nyt , der er nemlig tale om remasterd spil IGEN ,
for i følge videoigrskulle Capcom være i fuld gange med at lave et remastered DmC: Devil May Cry Ultimate , med bedre grafik . det er det samme kilde som har nævnt AC Black flag og Det Nye Resident Evil .


synes det er for meget Remastered der bliver annonceret , er det fordi next gen landede for tidligt eller hvad synes I selv.
man ved aldrig om de snart annoncerer alle spil fra tidligere Gen til PS4 og xboxone igen O_o
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: Capcom har noget nyt til os DMC

Indlægaf Morten Rask » søn 13 jul 2014 10:07

Ultimate Devil May Cry?

De skulle have kaldt det Devil May Cry Again.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Capcom har noget nyt til os DMC

Indlægaf Slimjay DK » søn 13 jul 2014 13:00

Jeg synes remakes er fint så længe det er Eksklusive titler. Der er jo rigtig mange brugere der er sprunget fra X360 til PS4, og som aldrig har haft en PS3.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Capcom har noget nyt til os DMC

Indlægaf k_kronborg » søn 13 jul 2014 15:45

Eller os som først er kommet med på PS4'eren. Jeg nød at spille Tomb Raider ihvertfald. Er det her noget man burde investere tid i?

–– K
k_kronborg
Niveau 2
 
Indlæg: 114
By: Copenhagen N


Re: Capcom har noget nyt til os DMC

Indlægaf Jb » søn 13 jul 2014 17:34

Hvis man er til hack n slash med over the top musik osv. Er det klart en gennemspilning værd i mine øjne.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster