Forum

Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Rena » ons 13 aug 2014 07:56

Det nok kun Time Exclusive da, Square Enix Taber en masser sales ved at, gøre det Exclusive til Xbox One
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf weissmuller » ons 13 aug 2014 09:34

"We know they (MS) will get behind this game more than any support we have had from them in the past"

Jeg frygter det betyder en lang timed exclusive og i værste fald en fuld. Hvis det er en timed exclusive er det f***ed up at et firma kan have en klausul i kontrakten der kræver, at omtalen af exclusiviteten skal lyde permanent. Er Square Enix virkelig så meget på røven eller har så lidt tiltro til salg at dette er nødvendigt? Ja, jeg er ekstremt skuffet over denne tendens i spilbranchen.

Her er en anden der er utilfreds:
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Rytteren » ons 13 aug 2014 09:41

Selvfølgelig er det timed. Spørgsmålet er hvor lang tid. 3,6 eller 12 måneder. Tror på 6. Er dette tilfældet er det faktisk ikke dumt af square.. De for ms marketing i ryggen, og holder sig ude af salgsperioden for Uncharted 4. Herefter kan de fint udgive det på ps4, hvor flertallet nok er ligeglade med de ikke kunne spille det i 6mrd. Og efter en voldsom fantastisk oplevelse med Uncharted, hungre man efter mere i samme genre.. Så hopper de nok på tomb raider til den tid?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Vreki » ons 13 aug 2014 09:48

weissmuller skrev:Jeg frygter det betyder en lang timed exclusive og i værste fald en fuld. Hvis det er en timed exclusive er det f***ed up at et firma kan have en klausul i kontrakten der kræver, at omtalen af exclusiviteten skal lyde permanent.


Er det virkelig så usædvanligt? Jeg kan da ikke lige huske nogen timed ekslusives hvor de ikke blev annonceret som fulde eksklusives.

The new Tombraider game is an Xbox exclusive FOR THREE WHOLE WEEKS!!!!!!


Nej vel?
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Slimjay DK » ons 13 aug 2014 09:51

Billede
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf nakka » ons 13 aug 2014 09:55

i skulle have nogen tudekiks allesammen
nakka
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Sethos » ons 13 aug 2014 09:58

nakka skrev:i skulle have nogen tudekiks allesammen


Det lyder lækkert, giver du eller?
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Slimjay DK » ons 13 aug 2014 10:10

Hvem tuder ?
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Vreki » ons 13 aug 2014 10:14

nakka skrev:i skulle have nogen tudekiks allesammen

Chokolade udgaven til mig, tak.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf EvilNinjaMoby » ons 13 aug 2014 10:24

nakka skrev:i skulle have nogen tudekiks allesammen

Hvis du ikke har andet at byde ind med, så er der ingen grund til at motionere fingrene på dit tastatur...

Inden du poster igen, bedes du lige læse her (Klik).
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Lassefar76 » ons 13 aug 2014 10:32

Tomb Raider har ALTID været på Playstation, mere end på X-box. Det ville være det samme hvis Halo blev Exclusiv til Ps4. Tror i Sony har sovet i timen ? Jeg tror ikke på at den kommer på et senere tidspunkt, desværre. :( Æv
----- We're gonna need a bigger boat. -----
Lassefar76
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf tue69 » ons 13 aug 2014 10:39

Lassefar76 skrev:Tomb Raider har ALTID været på Playstation, mere end på X-box. Det ville være det samme hvis Halo blev Exclusiv til Ps4. Tror i Sony har sovet i timen ? Jeg tror ikke på at den kommer på et senere tidspunkt, desværre. :( Æv


Jeg tror ikke man har sovet i timen, jeg tror egentligt bare at MS har været ude med de store penge, så det kombineret set har kunnet betale sig for Tomb Raider-udgiverne at lave spillet eksklusivt. MS har ikke brug for store multiplatforms-salgstal lige nu, de har brug for eksklusiver der kan sælge konsoller. Det tror jeg personligt har været deres årsag.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Slimjay DK » ons 13 aug 2014 12:02

Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Muppetmilker » ons 13 aug 2014 12:06

Bliver godt nok skuffet hvis det viser sig at spillet ikke kommer til PS4 på et senere tidspunkt. Nød virkelig det første spil.
Øv bøv for en nyhed.
Muppetmilker
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Esbjerg


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Vreki » ons 13 aug 2014 12:33

Slimjay DK skrev:Folk går da helt bananas :)

http://www.change.org/en-GB/petitions/s ... e_petition


Det gør de også med Destiny.
  • PS exclusives? Underskriftindsamling!
  • Ingen splitscreen? Underskriftindsamling!
  • Ingen matchmaking i Raids? Underskriftindsamling!

Og bagefter kommer de så stolt og fortæller at der har fået 5000 underskifter. Til et spil der forventes at sælge over en million eksemplarer :roll:
Senest rettet af Vreki ons 13 aug 2014 12:35, rettet i alt 1 gang.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron