Forum

Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf MikeTheDane327 » tirs 12 aug 2014 18:15

Det ser ud til at PS4 ejere kommer til at se langt efter Lara Croft´s nye eventyr

http://www.ign.com/videos/2014/08/12/ri ... escom-2014
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Erroneus » tirs 12 aug 2014 18:18

Ja det er klamt. Det er standard af Microsoft at lave det her nummer, fordi de ikke selv kan finde ud af at lave spil, så det er ikke overraskende de gør den slags. Men det er skuffende at Crystal Dynamics gør det og pisser deres fans på PC og Playstation langt op og ned af ryggen.

Derefter går de ud med en BULLSHIT årsag til det, som vi alle godt ved kun drejer sig om en ting, og det er penge. Og det kan kun være mange penge, når man tænker på at Tomb Raider solgte bedre på PS3 vs Xbox 360 og dobbelt så godt på PS4 vs Xbox One.

Så Tomb Raider og Dead Rising er i samme båd nu og firmaerne bag skulle skamme sig noget så grusomt. Man tager ikke en multi-platform titel og laver den eksklusiv, det er så dårlig stil.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Schmidty » tirs 12 aug 2014 18:22

Selvom Tomb Raider anno 2013 var en god gang underholdning, er det ikke ligefrem fordi, at det næste er et spil, jeg bare MÅ have. Jeg ser i stedet frem til Uncharted 4 :-)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf MikeTheDane327 » tirs 12 aug 2014 18:25

ellers må reglen vel være at TR 3 så bliver PS4 exclusive hehe..

men mon ikke vi (PS4 ejere) får ROTTR på et senere tidspunkt for ja som Erroneus skriver, så er det fandme dårlig stil at udelukke ps4 fanbasen
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Sethos » tirs 12 aug 2014 18:28

Så ikke nok med at PC og PS4 ejere ikke kan nyde spillet nu, så vil de dobbelt straffe folk med at skulle spille på en Xbox One? Puha.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf tue69 » tirs 12 aug 2014 18:34

De skal nok ikke regne med, at folk køber stort ind af deres kommende arcade-titel i al fald :D

Men okay, det er en del af gamet og det er nok ikke sidste gang vi ser det. Jeg kan godt forstå trækket fra MS' side, om end det da er pissetræls.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf JanR » tirs 12 aug 2014 18:42

Jeg har endnu ikke prøvet det "nye" Tomb Raider, til trods for at det ser ret underholdende ud.

Men her må man da tage hatten af for Microsoft, efter alle de PR fiaskoer som de har været igennem indtil videre.
Det er noget af et scoop med denne aftale, hvor de formår at fratvinge Playstation folket efterfølgeren - til trods for at det solgte langt bedre hos Sonys platforme.
Jeg er sikker på at mange mennesker vil købe en Xbox One, på grund af den her aftale.

For alle andre er det ærgeligt.
Men ellers er det en god uppercut som de sender afsted mod Sony ved Gamescom.

Money talks!

Edit: tastefejl.
Senest rettet af JanR tirs 12 aug 2014 18:44, rettet i alt 2 gange.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Cena » tirs 12 aug 2014 18:43

Man brokker sig over dårlige salgstal, og vælger derefter at gå eksklusiv på den konsol der havde DÅRLIGST salg. Underligt træk, men som der nævnes er der nok smidt en STOR sum penge fra MS side. Ærgerligt at det lige blev Tomb Raider, som var en serie jeg gerne ville spille. Men jeg tror på det bare er en tidseksklusiv!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf MikeTheDane327 » tirs 12 aug 2014 18:57

lidt barnligt men har også trollet Crystal Dynamics twitter profil..
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Vreki » tirs 12 aug 2014 19:01

Jeg kan nu ikke forestille mig at ret mange vil købe xbox bare for at spille Tomb Raider. Hvis man virkeligt vil flytte noget så skal man have en serie som COD eller Battlefield.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Vreki » tirs 12 aug 2014 20:50

KFJ1972 skrev:Boykot lortet og monopol-firmaerne bag.


Nemlig, jeg har ihverfald ikke tænkt mig at købe spil jeg ikke kan få!
Så kan de lære det :P
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Sethos » tirs 12 aug 2014 20:51

Vreki skrev:
KFJ1972 skrev:Boykot lortet og monopol-firmaerne bag.


Nemlig, jeg har ihverfald ikke tænkt mig at købe spil jeg ikke kan få!
Så kan de lære det :P


Din rebel!
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf palawan » tirs 12 aug 2014 21:05

Hmm... lidt overraskende, men ikke noget der får mig til at investere i en Xbox One (eneste spil der p.t. kan lokke mig den vej, er en ny omgang Crackdown), omend jeg virkelig nød Laura Remastered på PS4.
Undrer mig at det kan betale sig. Alienere sig imod PS4 / pc kunderne, tab af salg af den specifikke titel til førnævnte kundegrupper og den generelle fremtidige modstand imod nye titler fra studiet de vil møde qua denne tilgang, holdt op imod hvad tilskud MS måtte have bragt til bordet.
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf JanR » tirs 12 aug 2014 21:10

Vreki skrev:Jeg kan nu ikke forestille mig at ret mange vil købe xbox bare for at spille Tomb Raider. Hvis man virkeligt vil flytte noget så skal man have en serie som COD eller Battlefield.


Men det kan Microsoft åbenbart, siden at de vil lave en så stor eksklusiv aftale.
Det må have kostet knaster, nu hvor det sidste Tomb Raider solgte flere millioner eksemplarer tilsammen på PS3 og PS4.

Og mon ikke Microsoft skruer op for den helt store PR-maskine inden at spillet bliver udgivet, med reklamekampagner, Xbox One + Tomb Raider bundle osv.

Hvis det altså ikke bare er en tidseksklusiv aftale..
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Sethos » tirs 12 aug 2014 21:12

Jeg er overbevist om det er tids-eksklusiv. At købe fuld, permanent eksklusivitet på eksisterende multi-platform IPer er sgu for dyrt og ikke en særlig lukrativ forretning.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster