Forum

evolve Alpha

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: evolve Alpha

Indlægaf Allanb » tirs 10 feb 2015 13:30

Spillede både Alpha og Beta og hold op det spil her er kedeligt (Som i der sker jo intet).
Jeg forstår i hvertfald ikke hvorfor nogen kan være så meget oppe og køre over dette spil.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: evolve Alpha

Indlægaf Vreki » tirs 10 feb 2015 19:43

Nå, nu har jeg taget chancen og anskaffet det, så får vi at se.
Meeen jeg har trolds alt være skeptisk nok til at anskaffe en fysisk kopi for en gangs skyld, så der er en potentiel gensalgsværdi :wink:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: evolve Alpha

Indlægaf Krede1972 » tirs 10 feb 2015 20:02

Fejl...
Senest rettet af Krede1972 tirs 10 feb 2015 20:05, rettet i alt 1 gang.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: evolve Alpha

Indlægaf Krede1972 » tirs 10 feb 2015 20:05

Endnu en fejl...
Senest rettet af Krede1972 tirs 10 feb 2015 20:08, rettet i alt 1 gang.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: evolve Alpha

Indlægaf Krede1972 » tirs 10 feb 2015 20:07

Vreki skrev:
Krede1972 skrev:
Same.

Uden at forsøge at fornærme nogen, så er dette spil vist lavet til de der hører under COD-segmentet.

Måske tager jeg fejl, men det er min umiddelbare opfattelse.


Pudsigt, jeg sidder og kigger på gameplay videoer og tænker det modsatte: Der sker alt for lidt, Monsteret har næsten ingen interaktion med Hunters. Og jeg er bestemt ikke en COD'er :lol:

Jeg er godt nok i tvivl med det her spil, for det er et koncept der tiltaler mig. Men i L4D var spiller-kontrollerede monstre jo bare ekstra oven i zombie-horden, jeg syntes det her ser lidt tomt ud for en coop shooter. Og tilsvarende så ser monsteret ud på at bruge meget tid på at æde diverse harmløse critters, det virker ikke sindsoprivende.

Demoer burde være lovpligtige :(


Tænker COD udfra at det er noget med at løbe hovedløst rundt og bare fare af sted uden at tænke. Jeg tænker at folk automatisk begynder at løbe rundt som vanvittige i alle retninger i et forsøg på at opstøve aktion.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: evolve Alpha

Indlægaf Weiglin1 » tirs 10 feb 2015 20:50

Vreki skrev:Nå, nu har jeg taget chancen og anskaffet det, så får vi at se.
Meeen jeg har trolds alt være skeptisk nok til at anskaffe en fysisk kopi for en gangs skyld, så der er en potentiel gensalgsværdi :wink:

Kunne være fedt hvis du gav en tilbagemelding på det :)
Overvejer godt nok kraftigt selv og anskaffe det.
Weiglin1
Niveau 0
 
Indlæg: 27
By: Randers


Re: evolve Alpha

Indlægaf dr_gonzo » tirs 10 feb 2015 21:35

Jeg elskede L4D, så jeg skal også spille dette. Ideen om en coop mega bossfight mod et andet menneske, synes jeg lyder genialt. Men det bliver et pc-spil for mit vedkommende. Min nye maskine skulle lande på torsdag og det spil blive installeret med det sammen.
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Re: evolve Alpha

Indlægaf JanR » ons 11 feb 2015 01:55

Folk er ellers ret positive omkring spillet.

http://imgur.com/mndM1ZH
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: evolve Alpha

Indlægaf Vreki » ons 11 feb 2015 08:36

JanR skrev:Folk er ellers ret positive omkring spillet.

http://imgur.com/mndM1ZH


Er det der ikke hovedsageligt kritik af deres prismodel, muligvis af folk der ikke har planer om købe spillet?
Der er ingen tvivl om at deres DLC model er landevejsrøveri oven på et fuldpris-spil, men det ødelægger ikke nødvendigvis gameplayet.

Nu har jeg kun haft tid til at prøve een PvP og en solo runde, og førstehåndsindtrykket er som man får af videoerne:
Jæger og monstre ser for lidt til hinanden, og der mangler dumme trash monstre som der er i L4D

Der findes en fiks app til tablets, hvor man blandt andet kan afspille et landkort med en animation af de sidste kampe.
I den kunne jeg se hvordan monsteret fes rundt i eet hjørne af kortet, mens hunters spredte sig ud i alle retninger. Tit var Monsteret og en Hunter så tæt på hinanden så man tror det er løgn uden at komme i kontakt, selv om det et par gange skete at enlig Hunter kom for tæt på og forsvandt. Sidst i runden holdt Hunters så sammen, hvorefter jeg åd dem alle sammen :twisted:

Tilsvarende så spillede jeg Hunter mod AI'en for at lære klasserne at kende, og det var simpelthen 10 minutter hvor man bare legede follow the leader, afbrudt af nogle enkelte angreb af en usynlig fjende. Da Monsteret egenligt blev trængt op i et hjørne var det vildt kaotisk arena-stil kamp.

Men samtidigt, så sidder man tilbage med en følelse af at der kan være meget mere dybde i spillet hvis folk forstår at udnytte mulighederne. Nu giver jeg det en halv snes timers PvP, så vender jeg tilbage med en lidt mere informeret mening.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: evolve Alpha

Indlægaf EvilNinjaMoby » ons 11 feb 2015 11:56

Tror vi lukker denne og fortsætter her, i denne tråd, nu da spillet er ude og ikke længere i alpha-stadie. :)
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster