Forum

Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf Slimjay DK » tirs 29 sep 2015 13:56

Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf EvilNinjaMoby » tirs 29 sep 2015 15:09

Downloading... :)
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf Vreki » tirs 29 sep 2015 15:10

Den skal da lige prøves
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf Rasbred » tirs 29 sep 2015 20:23

sådan..

jeg er sindsygt i tvivl om jeg skal investere i det eller ej.....
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf vendictas » tirs 29 sep 2015 22:35

Efter første gennemspilning, syntes jeg styringen var lidt "kluntet" og skydemekanikken upræcis og "off" men efter at have spillet demoen igennem flere gange,er det egentligt underholdene nok og blev forbavset over hvor stor variation der kan være i de forskellige "shootouts",når de genspilles.
Ser absolut frem til udgivelsen.
vendictas
Niveau 2
 
Indlæg: 177
By: Kalundborg

Brugeravatar

Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf Maethiel » tirs 29 sep 2015 23:05

Been there, done that. Smider ikke penge efter 8,6 og 4 år gamle spil, som jeg allerede har gennemført, bare fordi de er blevet pudset af og shinet op.

Jeg så hellere at der kom flere nye spil, og at det var der de forskellige spilstudier lagde deres energi, i stedet for de her evindelige genudsendelse af gammelt skrot.

Hvis jeg ville spille Uncharted 1,2,3 , havde jeg beholdt min ps3 og mine spil.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar

Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf EvilNinjaMoby » tirs 29 sep 2015 23:22

Nåååh, lidt ligesom FIFA-spillene... ;)

Jeg tager måske en omgang mere - sjovt nok, så står Uncharted-serien for mig stadig som nogle af de mest gennemarbejdede konsoltitler, hvor mange nye titler stadig halter gevaldigt efter. Kan sagtens følge, at har man været der en gang, så er det måske lidt overflødigt at tage turen en gang til... Men kvaliteten af Uncharted-spillene fornægter sig ikke IMHO.
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf Maethiel » tirs 29 sep 2015 23:44

EvilNinjaMoby skrev:Nåååh, lidt ligesom FIFA-spillene... ;)

Jeg tager måske en omgang mere - sjovt nok, så står Uncharted-serien for mig stadig som nogle af de mest gennemarbejdede konsoltitler, hvor mange nye titler stadig halter gevaldigt efter. Kan sagtens følge, at har man været der en gang, så er det måske lidt overflødigt at tage turen en gang til... Men kvaliteten af Uncharted-spillene fornægter sig ikke IMHO.


Hvad har du imod fodbold? :)

Med den logik, er alle spil jo ligegyldige, hvis de er del af en serie. Alle COD spil er jo også bare det samme.

Jeg køber jo heller ikke fifa 08, hvis de udgav det til ps4.

Hvorfor skulle jeg så købe Uncharted 1,2,3?. Uncharted 4, ja måske, da det er et NYT spil, udviklet til min ps4, 1,2,3 var fine nok, men hvorfor købe dem igen.....
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar

Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf Rytteren » ons 30 sep 2015 00:02

Han tænker måske det er underligt at beklage sig over genudgivelsen af uncharted.. når man væger at købe genudgivelsen af fifa, som er blevet pudset af og shinet op. Nuvel, det har også fået skifte et tal ud i titlen.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf monstruz » ons 30 sep 2015 00:10

Kan ikke se hvorfor folk har noget i mod genudgivelsen af spil.
Inden for alle andre medier genudgiver man ting, der findes masser af film der er udgivet både som vhs bånd, dvd og blu-ray skiver, og gudskelov for det!
Musik har man også remastered i mange år.

Jeg syntes det er fantastisk, vi får disse genudgivelser!
monstruz
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Ribe


Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf Maethiel » ons 30 sep 2015 00:31

Rytteren skrev:Han tænker måske det er underligt at beklage sig over genudgivelsen af uncharted.. når man væger at købe genudgivelsen af fifa, som er blevet pudset af og shinet op. Nuvel, det har også fået skifte et tal ud i titlen.


Spiller du fifa, eller er du bare medløberbrokker? :)

Hvert år er gameplayet ændret en smule.
Trøjerne opdateres.
Spillerne skifter klubber.
I år er der kommet kvinder med som noget helt nyt.
Fifa ultimate team har ikke altid været der, og i det hele taget er EA gode til at komme med nye spilmodes eller andre ting.
I år fik vi FUT draft.

Du kan ikke forvente at et sportsspil skal ændre sig radikalt, eller fortælle en ny historie. Derfor vil et sportsspil i stor grad udelukkende være bedre grafik (den store forskel på Uncharted 1 og 3-4, er jo også grafikken), bedre motion (hvordan bevægelserne ser ud når spillerne bevæger sig), opdateret transfer, nye trøjer osv.

Så når jeg køber Fifa 08 og Fifa 16, får jeg 2 forskellige spil. Gameplayet og grafikken er væsentligt forskellig fra 08-16.

Som jeg skrev før, hvorfor skulle jeg købe Fifa 08, bare fordi de genudgav det til ps4?

Jeg kunne sagtens finde på at købe Uncharted 4, men jeg ser ingen grund til at købe 1,2,3, på samme måde som jeg ikke kunne finde på at købe Fifa 08 igen.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar

Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf Vreki » ons 30 sep 2015 06:59

Maethiel skrev:Hvert år er gameplayet ændret en smule.
Trøjerne opdateres.
Spillerne skifter klubber.
I år er der kommet kvinder med som noget helt nyt.
Fifa ultimate team har ikke altid været der, og i det hele taget er EA gode til at komme med nye spilmodes eller andre ting.
I år fik vi FUT draft.


Nåååååh. Ja jeg kan godt se at det er bedre at udviklerne brugere deres kræfter på at sælge skin-packs til samme pris som fulde spil. :lol:

Men hvis du syntes det er 500 værd så er det din egen sag, og det samme gælder for genudgivelser af gamle spil.

I PC-verdenen har man gjort det i mange år. Det er ikke alle der fik spillet klassikerne i første omgang, og der er også kommet nye spillere til siden dengang. Det giver fin mening for både kunder og udviklere.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf D_Hofgaard » ons 30 sep 2015 08:19

Bliver nødt til at høre hvad folk gjorde inden Netflix m.fl.
Hvis i fik lyst til at gense en god film, fandt i så VHS-båndet og VHS-maskinen frem igen? Eller købte i den på DVD/Blu-ray?

Jeg skal ikke downloade demoen, men har for længst forudbestilt spillet. Ser så meget frem til et gensyn med alle 3 spil, og så er det samtidig en perfekt opvarmning til marts måned.
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf Bab » ons 30 sep 2015 08:26

Når den kommer ned omkring 200 kr, så køber jeg den. Jeg nærmest forærede min PS3 udgave væk, da jeg købte min PS4. Og den skal hovedsagligt bare stå på hylden og samle støv.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf Vreki » ons 30 sep 2015 09:32

Bab skrev:Når den kommer ned omkring 200 kr, så køber jeg den. Jeg nærmest forærede min PS3 udgave væk, da jeg købte min PS4. Og den skal hovedsagligt bare stå på hylden og samle støv.

Bab


Efter at have prøvet demoen tænkte jeg præcist det samme.
Udemærket spil, men ikke noget jeg absolut må have her og nu. Så jeg køber det nok når det engang kan fås til omkring 200.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster