Forum

3 nye Ps5 controller

Snak om Playstation relaterede nyheder.

3 nye Ps5 controller

Indlægaf HEADSTAR » søn 17 sep 2023 20:30

Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2627

+1

Re: 3 nye Ps5 controller

Indlægaf Erroneus » man 18 sep 2023 17:03

Lidt sjovt, når der allerede er er en rød og blå controller ude, så det er her bare en lidt anderledes rød og blå :D
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg

+2

Re: 3 nye Ps5 controller

Indlægaf Kimosabe » tirs 19 sep 2023 13:06

Har lige bestilt 2 i rød. Dog den gamle røde. Det er min 2. defekte ps5 controller, og jeg gamer på ingen måde meget. Ærgerligt at kvaliteten ikke er bedre. Har stadig ps4 controllere der virker efter mange år på bagen.
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646

+1

Re: 3 nye Ps5 controller

Indlægaf Maethiel » tirs 19 sep 2023 19:16

Kimosabe skrev:Har lige bestilt 2 i rød. Dog den gamle røde. Det er min 2. defekte ps5 controller, og jeg gamer på ingen måde meget. Ærgerligt at kvaliteten ikke er bedre. Har stadig ps4 controllere der virker efter mange år på bagen.


Der er vidst ikke rigtig nogen controller der er særlig holdbar :^o

Jeg har haft en splinterny ps4 controller, som havde stick drift efter 20 timer.

Flere af mine ps4 controllere lider af sløve knapper (som om de sidder fast, er hårde at trykke på).

Det er bare en slid del, som man skal skifte, især hvis man spiller en del :lol:
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar
+1

Re: 3 nye Ps5 controller

Indlægaf Erroneus » tirs 19 sep 2023 20:38

De kan godt lave controllers der holder bedre i dag. Der findes komponenter nu som ikke får drift, fordi man bruger elektromagnetiske komponenter til at tracke styringen, i stedet for de nuværende hvor der er fysisk kontakt som bliver slidt. Men selv de dyreste controllers fra Xbox og PlayStation, bruger de traditionelle komponenter, hvilket er skuffende. Det lugter desværre af, at producenterne ikke vil have deres controllers til at holde i alt for lang tid. Måske en dag, specielt på de dyre udgaver, burde det være oplagt.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg

+2

Re: 3 nye Ps5 controller

Indlægaf Erroneus » tirs 19 sep 2023 22:43

Det skal dog siges, at det nyeste læk af Microsoft's kommende Xbox refresh der kommer i 2024, med en ny controller, der fremhæver de bedre levetid og byggekvalitet for sticks. Så måske Microsoft tager hoppet ind i elektromagnetiske sticks, det vil være super fedt, da det vil sætte pres på Sony og Nintendo til at gøre det samme.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg

+1

Re: 3 nye Ps5 controller

Indlægaf Maethiel » ons 20 sep 2023 02:35

haha, timingen er episk. Har 2 controllere til min ps4, en hvid og en blå... Den hvide har længe været lidt slidt, og bruges som 2. valg.

Nu er den blå så bugged ud, og hvis jeg bare tænker på at røre d-padded, så flipper den ud og rykker til højre uafbrudt. Så den blå er lige til skraldespanden. Fed timing når det lige er blevet nævnt herinde :lol:

Nå, det er det jeg får ud af at spille 2500 timers gems of war, hvor jeg brugte d-padded :D

Må købe en ny controller når jeg får løn. Skal alligevel ind og købe EA FC 24...
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar
+2

Re: 3 nye Ps5 controller

Indlægaf Kimosabe » ons 20 sep 2023 08:20

Maethiel skrev:haha, timingen er episk. Har 2 controllere til min ps4, en hvid og en blå... Den hvide har længe været lidt slidt, og bruges som 2. valg.

Nu er den blå så bugged ud, og hvis jeg bare tænker på at røre d-padded, så flipper den ud og rykker til højre uafbrudt. Så den blå er lige til skraldespanden. Fed timing når det lige er blevet nævnt herinde :lol:

Nå, det er det jeg får ud af at spille 2500 timers gems of war, hvor jeg brugte d-padded :D

Må købe en ny controller når jeg får løn. Skal alligevel ind og købe EA FC 24...


Har også en ps4 controller der har givet op. Sig gerne til hvis du finder en god pris et sted :D
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646

+2

Re: 3 nye Ps5 controller

Indlægaf HEADSTAR » ons 20 sep 2023 15:45

Øv, skal også have en ny ps4er controller. Batteriet er utrolig dårligt.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2627


Re: 3 nye Ps5 controller

Indlægaf Erroneus » ons 20 sep 2023 17:08

Det er ikke så svært at skifte batteri i en Dualshock 4 controller, jeg har gjort det i et par stykker.

https://www.ifixit.com/Guide/DualShock+ ... ent/138739
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg

+1

Re: 3 nye Ps5 controller

Indlægaf Maethiel » tors 21 sep 2023 12:02

https://www.coolshop.dk/produkt/sony-du ... ck/AF28KJ/

448kr for ps4 controller lige nu hos Coolshop :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar
+2

Re: 3 nye Ps5 controller

Indlægaf HEADSTAR » tors 21 sep 2023 17:20

Maethiel skrev:https://www.coolshop.dk/produkt/sony-dualshock-4-controller-v2-black/AF28KJ/

448kr for ps4 controller lige nu hos Coolshop :)


Agh #-o
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2627


Re: 3 nye Ps5 controller

Indlægaf HEADSTAR » tors 21 sep 2023 17:21

Erroneus skrev:Det er ikke så svært at skifte batteri i en Dualshock 4 controller, jeg har gjort det i et par stykker.

https://www.ifixit.com/Guide/DualShock+ ... ent/138739


Okay, se nemmer ud end hvad det var med Ps3eren.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2627



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster