Forum

xfire til ps3!

Snak om Playstation relaterede nyheder.

xfire til ps3!

Indlægaf JHCREATiON » tirs 29 sep 2009 01:39

About six weeks ago, Viacom let it slip that the PC gaming service, Xfire, was working on a version of utilities that would run on the PS3. A few days later, a Sony representative clarified that Untold Legends: Dark Kingdom would be the first title to take advantage of the service, but included no further details regarding actual implementation.

Yesterday, Xfire did confirm that a few of its features would be included in the game, and provided us with those previously missing details. And furthermore, the company is working to license its own software development kit for publishers who wish to utilize any Xfire features for their PS3 games.

According to Xfire CEO Mike Cassidy in a brief interview with GameSpot, his company plans to provide cross-platform text chat and a friends list for Untold Legends, which will allow players to communicate with other Xfire-equipped gamers on the PC and PS3. Support for various other features will be added at a later date, and their goal is to have every feature available on future PS3 titles. For the time being, Cassidy said there are "less than 10" PS3 games that intend to integrate Xfire features.

He also talked about the company's move into consoles, and he believes it's something both publishing partners and consumers are asking for. "We are in talks with one other console maker," Cassidy said, which is a possible reference to Nintendo and the Wii. It makes more sense than the Xbox 360, as Microsoft's Live service was built from scratch, and has already announced cross-platform plans ("Live Anywhere") that would include cell phones and PCs.

And gamers need not worry about forced additional costs. Sony Online Entertainment producer Andy Sites has already announced the service as "optional."

"We support the PlayStation Network friends, matchmaking, and messaging service, and we've also integrated Xfire," said Sites. "So you can use both, or you can choose to use Xfire, or just the PlayStation Network. We've integrated them so they work well together."

In terms of ease of compatibility between Xfire and PS3, it appears both parties are satisfied with the current situation. Sites said his team was able to include Xfire feature with "minimal support" from Cassidy's company, and Cassidy returned the sentiment by saying it was "very easy to integrate."

"It's not technically hard to do," Cassidy finished. "We did the whole Dark Kingdom thing in about three and a half weeks, but it was a race. … The Sony Online engineers worked like crazy and we worked like crazy, but we were able to pull it off."

nogle der ved om de mener det seriøst eller om det bare er endnu en drøm? :roll:
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf NintendoB » tirs 29 sep 2009 03:42

Hvad står der ?

Xfire hva er det og kan det spises vis ja hvor kan jeg så købe det ?

Nogen der gider at oversætte ?

Eller skal man til at ta sig et engelsk kursus for at kun få noget ud af tråden her ? ;)

Jeg undskylder på forhånd vis mit indlæg virker plat men mit engelsk er ik så skide godt så jeg vil være glad vis nogen ville prøve at beskriv indholdet af tråden kort men på DANSK få forhånd Tak.
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf JHCREATiON » tirs 29 sep 2009 03:44

xfire er et utrolig fedt program som gør at man fx kan tage screenshoots, optage video, skrive med sine venner, SNAKKER med sine venner (-:
www.xfire.com
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf NintendoB » tirs 29 sep 2009 03:51

Super ja vis de kan få det til at køre på ps3en så vil det sq være kanon ingen tvivl om det for det vi har i dag er ik helt godt nok efter min mening.

Men tak for forklarring forklaringen.
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf JHCREATiON » tirs 29 sep 2009 05:37

NintendoB skrev:Super ja vis de kan få det til at køre på ps3en så vil det sq være kanon ingen tvivl om det for det vi har i dag er ik helt godt nok efter min mening.

Men tak for forklarring forklaringen.


det var så lidt! (-:
håber virkelig det snart kommer, og så måske få noget JEG HAR KØBT EN MIC I ALDI FOR 40KR OG NU SKAL JEG BRUGE DEN TIL MIN PS3 ban!! for det er virkelig træls..
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf Martin1454 » tirs 29 sep 2009 07:36

- kort svar for hvad x-fire er: Msn for Gamer :P
Your Mom is rated "E" for Everyone - Billede
Martin1454
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf andeo1707 » tirs 29 sep 2009 08:10

Øhhhh... Er de udtalelser ikke lidt gamle når nu Dark Kingdom er udkommet for rigtig lang tid siden :\
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf Krisp » tirs 29 sep 2009 08:21

Tja, jeg synes det indbyggede chat/messenger system fungerer ganske fint.

Jeg har selv brugt Xfire på PC'en, men kun til at joine venner i andre spil med.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf JHCREATiON » tirs 29 sep 2009 13:52

andeo1707 skrev:Øhhhh... Er de udtalelser ikke lidt gamle når nu Dark Kingdom er udkommet for rigtig lang tid siden :\

jo de er et par år gamle, men det kunne jo være det er stødt på nogle problemer. jeg ville enlig bare vide om der var nogle der havde hørt om det var på vej eller om det var et rygte ;)?
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf jobothan » tirs 29 sep 2009 14:10

NintendoB skrev:Hvad står der ?

Xfire hva er det og kan det spises vis ja hvor kan jeg så købe det ?

Nogen der gider at oversætte ?

Eller skal man til at ta sig et engelsk kursus for at kun få noget ud af tråden her ? ;)

Jeg undskylder på forhånd vis mit indlæg virker plat men mit engelsk er ik så skide godt så jeg vil være glad vis nogen ville prøve at beskriv indholdet af tråden kort men på DANSK få forhånd Tak.


Her er en oversættelse via google translate ;)

Omkring seks uger siden, Viacom lad det glide, at PC gaming service, Xfire, arbejdede på en version af forsyningsvirksomheder, der ville køre på PS3. Et par dage senere, en Sony repræsentant præciseres, at Untold Legends: Dark Kingdom vil være den første titel til at drage fordel af den service, men indgår ikke yderligere oplysninger om den konkrete gennemførelse.

I går, havde Xfire bekræfte, at nogle af dens funktioner vil være inkluderet i spillet, og givet os de hidtil manglende oplysninger. Og desuden er det selskab, der arbejder for at meddele licens på sin egen software development kit for udgivere, der ønsker at benytte enhver Xfire funktioner til deres PS3-spil.

Ifølge Xfire CEO Mike Cassidy i et kort interview med GameSpot, planer hans firma til at levere tjenesteydelser på tværs af platforme tekst chat og en venneliste til Untold Legends, som vil gøre det muligt for spillere at kommunikere med andre Xfire-udstyret spillere på PC og PS3. Støtte til forskellige andre funktioner vil blive tilføjet på et senere tidspunkt, og deres mål er at få hver funktion, som findes på fremtidige PS3-titler. For øjeblikket, sagde Cassidy der er "mindre end 10" PS3-spil, der har til hensigt at integrere Xfire funktioner.

Han talte også om virksomhedens flytte ind konsoller, og han mener, det er noget både forlags partnere og forbrugere beder om. "Vi er i forhandlinger med en anden konsol maker," Cassidy sagde, som er en mulig henvisning til Nintendo og Wii. Det giver mere mening end Xbox 360, (som Microsofts Live-tjenesten blev bygget fra bunden, og har allerede bebudet, cross-platform planer "Live Anywhere"), som ville omfatte mobiltelefoner og pc'er.

Og spillere behøver ikke bekymre dig om tvungen ekstra omkostninger. Sony Online Entertainment produceren Andy Sites har allerede annonceret tjenesten som "frivillig".

"Vi støtter PlayStation Network venner, matchmaking, og messaging service, og vi har også integreret Xfire," sagde Sites. "Så du kan bruge begge, eller du kan vælge at bruge Xfire, eller bare PlayStation Network. Vi har integreret dem, så de arbejder godt sammen."

I form af let af kompatibilitet mellem Xfire og PS3, ser det ud til begge parter er tilfredse med den nuværende situation. Sites sagde hans hold var i stand til at omfatte Xfire indslag med "minimal support" fra Cassidy's selskab, og Cassidy returneres den følelse ved at sige "det var meget let at integrere."

"Det er ikke teknisk svært at gøre," Cassidy færdig. "Vi gjorde det hele Dark Kingdom ting i omkring tre og en halv uge, men det var et løb. ... Sony Online ingeniører arbejdede som en sindssyg, og vi arbejdede som en sindssyg, men vi var i stand til at trække det ud."
jobothan
Niveau 0
 
Indlæg: 46

Brugeravatar


Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster