Forum

Nfs: shift Demo

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Nfs: shift Demo

Indlægaf andr2999 » tirs 29 sep 2009 14:45

Har lige hørt at der skulle komme en demo imorgen :wink:
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Indlægaf JHCREATiON » tirs 29 sep 2009 15:41

håber godt nok, nu er det jo snart løndingsdag så ville være fedt med et nyt spil! (-:
jeg har dog været lidt usikker på om jeg skulle købe mere nfs da de andre har været lort!
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf andr2999 » tirs 29 sep 2009 15:46

enige men har nu hørt meget godt om det nye spil:)
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Indlægaf Hansen76 » tirs 29 sep 2009 15:46

ja det ville være rart lige at prøve demoén tror ikke vi skal have for store forventninger til den......... kan knap nok huske hvornår de sidst er kommet med et ordenligt spil i den serie

men kan håbe det er blevet bedre
G27 købes
Hansen76
Niveau 3
 
Indlæg: 239
By: Valhal


Indlægaf Krisp » tirs 29 sep 2009 15:48

Det er en gammel nyhed og det har endda stået på forsiden. :).

http://www.pslife.dk/news/5128/NFS-Shif ... 5-vej.html
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Diz- » tirs 29 sep 2009 15:49

Hansen76 skrev:ja det ville være rart lige at prøve demoén tror ikke vi skal have for store forventninger til den......... kan knap nok huske hvornår de sidst er kommet med et ordenligt spil i den serie

men kan håbe det er blevet bedre


nu deler dette spil intet med de andre andet end selv navnet = et helt andet spil end de andre, hvilket reviews også afspejler.

btw. så kan jeg ikke tro den kommer i morgen den demo. synes at have hørt torsdag hvilket også ville give mening
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf jimmidlx » tirs 29 sep 2009 15:55

Det stinker max, det nye NFS. Styringen er tung, firkantet og elendig. Der er så mange programmeringsfejl i spillet. Græs som gror ved siden af ens vinduer på bilen, OG de såkaldte blind spots, hvor bilen bare stopper, som om den ik kan køre videre. Den sidder fast i kørebane, mure.. Skod spil. Føler mig virkelig snydt, EA sender da oz lort ud efterhånden. De er virkelig faldet af på den. Boykot det lorte firma frem over, indtil de kan få nogle ordentlige udviklere, under dem.

Hånden på hjertet, hvornår har EA lavet et superspil, som gik over i historiebøgerne? a´la GTA IV, eller LittleBigPlanet....
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf Morten Skou » tirs 29 sep 2009 15:57

Demoen kommer så vidt jeg kan se først den 1. oktober. Dvs på torsdag.
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Indlægaf JHCREATiON » tirs 29 sep 2009 16:15

jimmidlx skrev:Det stinker max, det nye NFS. Styringen er tung, firkantet og elendig. Der er så mange programmeringsfejl i spillet. Græs som gror ved siden af ens vinduer på bilen, OG de såkaldte blind spots, hvor bilen bare stopper, som om den ik kan køre videre. Den sidder fast i kørebane, mure.. Skod spil. Føler mig virkelig snydt, EA sender da oz lort ud efterhånden. De er virkelig faldet af på den. Boykot det lorte firma frem over, indtil de kan få nogle ordentlige udviklere, under dem.

Hånden på hjertet, hvornår har EA lavet et superspil, som gik over i historiebøgerne? a´la GTA IV, eller LittleBigPlanet....


DICE!!! :D
Mirrors Edge er genialt.
Battlefield serien er genial!
men ja nfs har været bæ lige siden 2005! og jeg brækker mig ..
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf Haugboelle » tirs 29 sep 2009 16:38

jimmidlx skrev:Det stinker max, det nye NFS. Styringen er tung, firkantet og elendig. Der er så mange programmeringsfejl i spillet. Græs som gror ved siden af ens vinduer på bilen, OG de såkaldte blind spots, hvor bilen bare stopper, som om den ik kan køre videre. Den sidder fast i kørebane, mure.. Skod spil. Føler mig virkelig snydt, EA sender da oz lort ud efterhånden. De er virkelig faldet af på den. Boykot det lorte firma frem over, indtil de kan få nogle ordentlige udviklere, under dem.

Hånden på hjertet, hvornår har EA lavet et superspil, som gik over i historiebøgerne? a´la GTA IV, eller LittleBigPlanet....


Deadspace og Burnout Paradise feks...

EDIT: EA har også Bioware i stalden som er kommet med Mass Effect...

Er på ingen måde EA fan, men synes faktisk de har vendt bøtten på mange områder de sidste år, så synes din kritik er tynd.

Ydermere har NFS Shift faktisk overalt fået gode reviews, som et af de bedste i serien endda, men har dog ik selv prøvet det endnu...
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Indlægaf jimmidlx » tirs 29 sep 2009 17:04

Givet, Burnout Paradise er et godt spil. Dead space, er vel ok. Battlefield BC er langtfra nyskabende. Et okay spil, men hurtig glemt. Battlefield 1942 var super, for den simple stil, og lovede ikke mere end det kunne tilbyde.

Mass Effect, har jeg aldrig prøvet. Fås jo kun til PC, og vistnok x360.

Synes nu ikke at de er ved "at vende bøtten". De er blevet for store og for dovne, med tanke for hurtige penge, frem for holdbare investeringer i vedholdende spil. Det er kun Paradise som kan blive ved..

Men køb bare Shi(f)t, du vil føle dig snydt. Det er meget dårligt.
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf Haugboelle » tirs 29 sep 2009 17:09

jimmidlx skrev:Givet, Burnout Paradise er et godt spil. Dead space, er vel ok. Battlefield BC er langtfra nyskabende. Et okay spil, men hurtig glemt. Battlefield 1942 var super, for den simple stil, og lovede ikke mere end det kunne tilbyde.

Mass Effect, har jeg aldrig prøvet. Fås jo kun til PC, og vistnok x360.

Synes nu ikke at de er ved "at vende bøtten". De er blevet for store og for dovne, med tanke for hurtige penge, frem for holdbare investeringer i vedholdende spil. Det er kun Paradise som kan blive ved..

Men køb bare Shi(f)t, du vil føle dig snydt. Det er meget dårligt.


Har du prøvet Deadspace ? Lyder til at du hverken har prøvet det eller Mass Effect, 2 spil som står som nogle af de bedste det sidste års tid. Hvilken platform de er til, er vel ligegyldigt, nu du generelt hagler EA ned og ikke EA på PS3 siden.

Kan så sige at Mass Effect 2 er på vej, Dragon Age Origins, Brutal Legend, Dantes Inferno og Saboteur, alle spil som ser super fede ud.

Så jo synes bestemt det går den anden vej for dem, hvad var da bedre for bare to år siden, siden du synes det går den anden vej ?
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Indlægaf Scoring » tirs 29 sep 2009 18:41

SÅ skod som du påstår det er kan jeg umuligt tro, det har jo fået gode reviews? - men det er selvfølgelig bare din mening.. Glæder mig nu også mere til GT5, tror aldrig der vil være et bilspil der slår den serie ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf JHCREATiON » tirs 29 sep 2009 18:54

Scoring skrev:SÅ skod som du påstår det er kan jeg umuligt tro, det har jo fået gode reviews? - men det er selvfølgelig bare din mening.. Glæder mig nu også mere til GT5, tror aldrig der vil være et bilspil der slår den serie ;)

gt5 er elite! :D
intet kan slå det, de har sku også meget at lave op til!
men VED jeg ikke bliver skuffet.
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf SnoobyFly » tirs 29 sep 2009 19:46

Demoen kommer på næste torsdag (altså den 1. oktober) - det står også i nyheden :D
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster