Forum

Hvad syntes du om det nye fifa 10

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Hvad syntes du om det nye fifa 10

Indlægaf macgkie » fre 02 okt 2009 10:34

Hvad syntes du om det nye fifa 10?
- hvad er godt ved fifa 10
- hvad er mindre godt ved fifa 10.
- er der nok stadions med?

OG endelig kan man få Estadio Santiago Bernabeu..
det har virkelig manglede de sidste år.
macgkie
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Indlægaf macgkie » fre 02 okt 2009 10:49

Jeg syntes ansigterne er perfekt i år.
Og duellerne er realistiske.

Men jeg syntes, at spillerne falder for let.
og at det ikke har hjulpet med 360* dribling.
det stadig svært at komme uden om en spiller.

Men at Bernabeu er med igen, er fantastisk.
syntes vi mangler city of manchester = Man city stadion. de er også en top klub i år. så der burde der også komme en opdatering til.
macgkie
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Indlægaf Rytteren » fre 02 okt 2009 12:12

macgkie skrev:Jeg syntes ansigterne er perfekt i år.
Og duellerne er realistiske.

Men jeg syntes, at spillerne falder for let.
og at det ikke har hjulpet med 360* dribling.
det stadig svært at komme uden om en spiller.

Men at Bernabeu er med igen, er fantastisk.
syntes vi mangler city of manchester = Man city stadion. de er også en top klub i år. så der burde der også komme en opdatering til.


FØJ!! we dont want that shity scum!!!
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf crockett » fre 02 okt 2009 12:17

Rytteren skrev:
macgkie skrev:Jeg syntes ansigterne er perfekt i år.
Og duellerne er realistiske.

Men jeg syntes, at spillerne falder for let.
og at det ikke har hjulpet med 360* dribling.
det stadig svært at komme uden om en spiller.

Men at Bernabeu er med igen, er fantastisk.
syntes vi mangler city of manchester = Man city stadion. de er også en top klub i år. så der burde der også komme en opdatering til.


FØJ!! we dont want that shity scum!!!


He he. Nu var det jo ikke det han spurgte om... :wink:

I øvrigt ville det da være lidt kedeligt såfremt der kun var én klub og ét stadium med... :-w
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf Rytteren » fre 02 okt 2009 15:03

crockett skrev:
Rytteren skrev:
macgkie skrev:Jeg syntes ansigterne er perfekt i år.
Og duellerne er realistiske.

Men jeg syntes, at spillerne falder for let.
og at det ikke har hjulpet med 360* dribling.
det stadig svært at komme uden om en spiller.

Men at Bernabeu er med igen, er fantastisk.
syntes vi mangler city of manchester = Man city stadion. de er også en top klub i år. så der burde der også komme en opdatering til.


FØJ!! we dont want that shity scum!!!


He he. Nu var det jo ikke det han spurgte om... :wink:

I øvrigt ville det da være lidt kedeligt såfremt der kun var én klub og ét stadium med... :-w


jaja men når vi snakker sport, så lægger jeg ikke min pasion ved døren :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf jimmidlx » fre 02 okt 2009 23:51

Samme problemer som var store i Fifa 09.
Det er stadig et bøvl at skifte til den rette mand, og så er ens medspillere snotdumme. Har sgu spillet bold i mange år, og det første man lærer er at altid møde bolden i en spilning. Det gør de stadig ikke. Nærkampene er forholdsvis realistiske, men meget klumpspilleri synes jeg. Lidt for meget..

Giver det en solid 7 ud af 10.
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf tigerdyret » lør 03 okt 2009 00:54

jimmidlx skrev:Samme problemer som var store i Fifa 09.
Det er stadig et bøvl at skifte til den rette mand, og så er ens medspillere snotdumme. Har sgu spillet bold i mange år, og det første man lærer er at altid møde bolden i en spilning. Det gør de stadig ikke. Nærkampene er forholdsvis realistiske, men meget klumpspilleri synes jeg. Lidt for meget..

Giver det en solid 7 ud af 10.


I alle de mange år du nu har spillet bold, har du så nogensinde oplevet at du blev båret frem på en lyserød sky når du skulle møde bolden? Hvis du vil møde bolden i Fifa, som i det virkelige liv, må du selv bevæge dig efter den. Når du har afleveret, kommer du automatisk til at styre modtageren mens bolden er på vej, og så er det så simpelt at du selv kan bestemme om du vil møde bolden eller ej.. Det er jo heller ikke altid at det er optimalt at møde bolden - Det må sådan en erfaren boldspiller som dig være klar over :wink:

Jeg synes også nærkampene er blevet meget mere realistiske, og jeg kan egentligt godt li' lidt "klumpspil" - det foregår der også en del af i en rigtig fodboldkamp - specielt efter dødbolde som bliver sendt ind i feltet.

Men er det ikke blevet sværere at afslutte? Jeg brænder simpelthen så mange chancer, hvor jeg skyder forbi kassen :?
Billede
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf Erroneus » lør 03 okt 2009 02:05

Puha jeg har lidt svært ved at vende mig til styringen, men nu er der også første gang jeg spiller Fifa på konsol, har i mange år spillet på PC , men det går positivt fremad :P

Jeg syntes dog godt nok at "be a pro" delen er noget småt nogle gange :P
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10989
By: Nyborg


Indlægaf SoulDecapitate » lør 03 okt 2009 10:38

Har det lidt på samme måde som tigerdyret, brænder også mange , men skal lige have stillet kanonen så er den der. Spillet flyder rimelig godt selv om der er nogle kokser i forsvaret nogle gange.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf jimmidlx » lør 03 okt 2009 10:39

tigerdyret skrev:
jimmidlx skrev:Samme problemer som var store i Fifa 09.
Det er stadig et bøvl at skifte til den rette mand, og så er ens medspillere snotdumme. Har sgu spillet bold i mange år, og det første man lærer er at altid møde bolden i en spilning. Det gør de stadig ikke. Nærkampene er forholdsvis realistiske, men meget klumpspilleri synes jeg. Lidt for meget..

Giver det en solid 7 ud af 10.


I alle de mange år du nu har spillet bold, har du så nogensinde oplevet at du blev båret frem på en lyserød sky når du skulle møde bolden? Hvis du vil møde bolden i Fifa, som i det virkelige liv, må du selv bevæge dig efter den. Når du har afleveret, kommer du automatisk til at styre modtageren mens bolden er på vej, og så er det så simpelt at du selv kan bestemme om du vil møde bolden eller ej.. Det er jo heller ikke altid at det er optimalt at møde bolden - Det må sådan en erfaren boldspiller som dig være klar over :wink:

Jeg synes også nærkampene er blevet meget mere realistiske, og jeg kan egentligt godt li' lidt "klumpspil" - det foregår der også en del af i en rigtig fodboldkamp - specielt efter dødbolde som bliver sendt ind i feltet.

Men er det ikke blevet sværere at afslutte? Jeg brænder simpelthen så mange chancer, hvor jeg skyder forbi kassen :?



Kan se vi begge er store LFC fans. Tror ikke rytteren er så glad for det billede du har i bunden :P

Jo, det er blevet meget svære at få lavet garn i Fifa 10.

Det jeg synes er irriterende med at møde bolden er, at de er meget langsomme i optrækket til at forstå at de skal møde den. Man bevæger venstre stick´en i den retning, men det føles som om manden er stiv eller lige vågnet :)
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster